Gå til innhold

Diskuter din Paladin her!

Anbefalte innlegg

Det er faktisk feil. Det er mye god healing-plate. Men ikke velg et plate-item med dårligere stats over et cloth-item med bedre stats fordi det er plate. Plate har gjerne veldig paladin-relaterte stats (mye intellect, crit og noe mp5).

Personlig har jeg tre og et halvt itemsett på paladinen min:

# Tankegear

# lolret-gear

# Healing-gear

# Block-gear (tankegear med noen modifikasjoner).

Alltid greit med reserveutstyr.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Det er faktisk feil. Det er mye god healing-plate. Men ikke velg et plate-item med dårligere stats over et cloth-item med bedre stats fordi det er plate. Plate har gjerne veldig paladin-relaterte stats (mye intellect, crit og noe mp5).

Personlig har jeg tre og et halvt itemsett på paladinen min:

# Tankegear

# lolret-gear

# Healing-gear

# Block-gear (tankegear med noen modifikasjoner).

Alltid greit med reserveutstyr.

Lolret? Hva er det?

Lenke til kommentar
Ah så der finnes faktisk plate gear med OK stats for healing? Det er jo bra da, lærte jeg noe nytt.

Jaja, massevis. Men det kommer gjerne ikke før 60-70, dessverre, så lowbies må holde seg til cloth.

Lolret? Hva er det?

De er søte, er de ikke?

Endret av Lycantrophe
Lenke til kommentar
ikke velg et plate-item med dårligere stats over et cloth-item med bedre stats fordi det er plate.

Jeg er enig så sant dette gjelder PvE. I PvP hører derimot ikke disse cloth-paladin-gimpene hjemme. Det er mulig det er meg som er sær, men når jeg ser prester med hele det blå dungeon settet som er beregnet på prester og et skjold til så blir jeg nesten litt glisfull, når de åpenbart driter i survivabilitien sin og bruker 90% cloth, kan de like godt finne seg en offhand item med healing stats på også.

Armor er bortimot den eneste defence paladins har, så å gi fra seg det blir nesten som om en druid skulle tanke i caster form.

Og ja. Det finnes *masse* bra healing plate på level 70. Ta gjerne en titt på min paladin for et kit som er enkelt å få tak i og som er all plate (med unntak av hansker i mail)

Ixion / Emerald Dream

Endret av mythix
Lenke til kommentar

det er synd paladins har så lite hitpoints syns jeg. er level 48 nå, har greit gear (Valia på armory) men har bare 2558 hp. syns det virker svært lite jeg. hva sier dere? er retrispecca og skal bli det til litt over level 60.

Endret av Djengo^^
Lenke til kommentar

Mask of introspection er mye bedre enn T4 - stats messig så er den vel ca T5.5 - og du kan bare kaste T4 head'en ... - du mister metaen, men du har jo to sockets istedet for den, så gode muligheter for å gem'e opp til det du evt føler du mister ...

Endret av kjetilkl
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...