Lycantrophe Skrevet 30. januar 2008 Del Skrevet 30. januar 2008 Det er faktisk feil. Det er mye god healing-plate. Men ikke velg et plate-item med dårligere stats over et cloth-item med bedre stats fordi det er plate. Plate har gjerne veldig paladin-relaterte stats (mye intellect, crit og noe mp5). Personlig har jeg tre og et halvt itemsett på paladinen min: # Tankegear # lolret-gear # Healing-gear # Block-gear (tankegear med noen modifikasjoner). Alltid greit med reserveutstyr. Lenke til kommentar
Bear^ Skrevet 30. januar 2008 Del Skrevet 30. januar 2008 Ah så der finnes faktisk plate gear med OK stats for healing? Det er jo bra da, lærte jeg noe nytt. Lenke til kommentar
kalli Skrevet 30. januar 2008 Del Skrevet 30. januar 2008 Det er faktisk feil. Det er mye god healing-plate. Men ikke velg et plate-item med dårligere stats over et cloth-item med bedre stats fordi det er plate. Plate har gjerne veldig paladin-relaterte stats (mye intellect, crit og noe mp5). Personlig har jeg tre og et halvt itemsett på paladinen min: # Tankegear # lolret-gear # Healing-gear # Block-gear (tankegear med noen modifikasjoner). Alltid greit med reserveutstyr. Lolret? Hva er det? Lenke til kommentar
Islanbadsj Skrevet 30. januar 2008 Del Skrevet 30. januar 2008 Du må ganske godt opp i level vil jeg tro, da finnes det ganske mye. Lenke til kommentar
Kuldesjokk Skrevet 30. januar 2008 Del Skrevet 30. januar 2008 @ Kalli. Fint kallenavn på retribution-paladins... Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 30. januar 2008 Del Skrevet 30. januar 2008 (endret) Ah så der finnes faktisk plate gear med OK stats for healing? Det er jo bra da, lærte jeg noe nytt. Jaja, massevis. Men det kommer gjerne ikke før 60-70, dessverre, så lowbies må holde seg til cloth. Lolret? Hva er det? De er søte, er de ikke? Endret 30. januar 2008 av Lycantrophe Lenke til kommentar
Myx Skrevet 31. januar 2008 Del Skrevet 31. januar 2008 (endret) ikke velg et plate-item med dårligere stats over et cloth-item med bedre stats fordi det er plate. Jeg er enig så sant dette gjelder PvE. I PvP hører derimot ikke disse cloth-paladin-gimpene hjemme. Det er mulig det er meg som er sær, men når jeg ser prester med hele det blå dungeon settet som er beregnet på prester og et skjold til så blir jeg nesten litt glisfull, når de åpenbart driter i survivabilitien sin og bruker 90% cloth, kan de like godt finne seg en offhand item med healing stats på også. Armor er bortimot den eneste defence paladins har, så å gi fra seg det blir nesten som om en druid skulle tanke i caster form. Og ja. Det finnes *masse* bra healing plate på level 70. Ta gjerne en titt på min paladin for et kit som er enkelt å få tak i og som er all plate (med unntak av hansker i mail) Ixion / Emerald Dream Endret 31. januar 2008 av mythix Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 31. januar 2008 Del Skrevet 31. januar 2008 Jaja, jeg snakket om pve og dungeon-healing. Annereledes i pvp. Lenke til kommentar
Phyx Skrevet 31. januar 2008 Del Skrevet 31. januar 2008 Ja heldigvis kom det masse plate items sammen med TBC så slipper vi og se paladins i end-game raiding gear i 50% cloth/leather. Så jo helt jævli ut selv med kjole og en pimp cloth hat i naxx Lenke til kommentar
Djengo^^ Skrevet 31. januar 2008 Del Skrevet 31. januar 2008 (endret) det er synd paladins har så lite hitpoints syns jeg. er level 48 nå, har greit gear (Valia på armory) men har bare 2558 hp. syns det virker svært lite jeg. hva sier dere? er retrispecca og skal bli det til litt over level 60. Endret 31. januar 2008 av Djengo^^ Lenke til kommentar
Bear^ Skrevet 31. januar 2008 Del Skrevet 31. januar 2008 Er level 42 pala og har 2336 HP med 1h/shield og rundt 2400 2handed maze. Har dog gear som satser høyt på stamina og strength med agility i andre rekke. Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 31. januar 2008 Del Skrevet 31. januar 2008 Paladins har i utgangspunktet ikke veldig mye hp. Lenke til kommentar
pax1 Skrevet 31. januar 2008 Del Skrevet 31. januar 2008 Fikk Mask of Introspection i går, har T4 fra før. Hva tenker andre holy paladins om denne... får jo ganske mye mer +heal (rundt 40-50) og litt mer crit, men mister jo meta (mana-gain virker som proc'er ganske mye)? Prøver igjen.. noen tanker? Lenke til kommentar
kjetilkl Skrevet 31. januar 2008 Del Skrevet 31. januar 2008 (endret) Mask of introspection er mye bedre enn T4 - stats messig så er den vel ca T5.5 - og du kan bare kaste T4 head'en ... - du mister metaen, men du har jo to sockets istedet for den, så gode muligheter for å gem'e opp til det du evt føler du mister ... Endret 31. januar 2008 av kjetilkl Lenke til kommentar
kalli Skrevet 31. januar 2008 Del Skrevet 31. januar 2008 @ Kalli. Fint kallenavn på retribution-paladins... Ah..! Da er jeg vel en lolret-pala jeg da Lenke til kommentar
Bear^ Skrevet 31. januar 2008 Del Skrevet 31. januar 2008 Paladins har i utgangspunktet ikke veldig mye hp. I utgangspunktet nei men de overgår enkelte klasser som Mage og Warlocks når det kommer til HP, spesielt om de legger seg på høy stamina for overlevelse. Lenke til kommentar
DisplayName123 Skrevet 31. januar 2008 Del Skrevet 31. januar 2008 (endret) Vil tro Warlocks generelt har en del mer HP enn en Paladin. Om man går for mye stamina vil man jo naturligvis også få mye HP, men det gjelder jo for alle klasser. Endret 31. januar 2008 av Inxs Lenke til kommentar
olegunnaro Skrevet 31. januar 2008 Del Skrevet 31. januar 2008 Prot paladin i prot gear, har lett mer hp enn en warlock. Lenke til kommentar
DisplayName123 Skrevet 31. januar 2008 Del Skrevet 31. januar 2008 Nå var det vel snakk om low-level paladins her da? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå