Bredoc Skrevet 15. januar 2008 Del Skrevet 15. januar 2008 Spiller du Alliance eller Horde? Er du Alliance anbefaller jeg Theramore og Dustwallow Marsh. Kjempefin aveksling fra Stranglethorn Vale. Tror det er en god del nye quester for Horde også i Dustwallow. Lenke til kommentar
medlem-108338 Skrevet 15. januar 2008 Del Skrevet 15. januar 2008 Er Alliance Vis noen spiller Alonsus kan jeg hjelpe / dere hjelpe meg Lenke til kommentar
medlem-108338 Skrevet 16. januar 2008 Del Skrevet 16. januar 2008 Fant et sted Arathi Highlands er Perfect Lenke til kommentar
tflovik Skrevet 16. januar 2008 Del Skrevet 16. januar 2008 Jeg var i Steamvaults i går og tanket med druiden min. Etter første boss måtte Locken dra så vi fikk inn en paladin som erstatning. Han sa han var Prot spec men hadde ikke BOK(er ikke det litt rart?). Jeg gikk da over i cat form og brukte dps gearet mitt. Da vi kom til andre boss måtte jeg poppe ut i caster form og hjelpe å heale for å holde palaen i live. På siste boss prøvde vi tre ganger med palaen som tank men det gikk ikke, healeren klarte ikke å holde han i live. Prøvde da en gang til med meg som tank og det gikk som en drøm. Jeg hadde 4k mere hp enn han og jeg har 18,5K Armour. Spørsmålet mitt er sugde gearet hans eller var han ikke prot spec som han sa, som jeg nevnte over så hadde han ikke BOK og jeg trodde det var vanlig å specce det som prot. Jeg sjekket ikke specen hans. Lenke til kommentar
Zepticon Skrevet 16. januar 2008 Del Skrevet 16. januar 2008 Nei han var ikke prot specc... Om noen går prot uten BoK så har dem bomma litt... Eller så var han bare E-bay =) dem finnes dem også Lenke til kommentar
Richard_87 Skrevet 16. januar 2008 Del Skrevet 16. januar 2008 Det kan han vel ha vært? Jeg skippa BOK som prot siden jeg vet at healerne i raidet mitt har det uansett, og brukte det på noe annet fornuftig. Det at han døde fort var nok at gearet sugde. Tror neppe han hadde holdt noe særlig agro som noe annet en prot. Lenke til kommentar
tflovik Skrevet 16. januar 2008 Del Skrevet 16. januar 2008 (endret) Ja aggro klarte han å holde så det var ikke noe problem. Men burde han ikke ha speccet BOK? han er jo ikke akkurat klar for raiding på en stund. Endret 16. januar 2008 av Wowaddict Lenke til kommentar
Macord Skrevet 16. januar 2008 Del Skrevet 16. januar 2008 Han sjekka ikke speccen hans står det. Lenke til kommentar
tflovik Skrevet 16. januar 2008 Del Skrevet 16. januar 2008 Ja jeg sjekket ikke speccen hans, begynte å tenke på det i ettertid. Jeg spurte også healeren(shaman) etterpå hvem han syntes var lettest å heale og shamanen var elemental spec men hadde +1000 heal gear. Jeg kan jo gå inn på armoury og sjekke da. Lenke til kommentar
Walts Skrevet 16. januar 2008 Del Skrevet 16. januar 2008 var vel ikke bare paladinen som var dårlig gearet da, +1000 healing er jo ingenting, sitter jo selv med nesten 2200 healing Lenke til kommentar
tflovik Skrevet 16. januar 2008 Del Skrevet 16. januar 2008 Ja men dette var ikke heroics. Lenke til kommentar
Xint Skrevet 16. januar 2008 Del Skrevet 16. januar 2008 var vel ikke bare paladinen som var dårlig gearet da, +1000 healing er jo ingenting, sitter jo selv med nesten 2200 healing Jeg healet normal 70 instances med 800 healing som shadowpriest før jeg dinget 70, så. Lenke til kommentar
samebob Skrevet 16. januar 2008 Del Skrevet 16. januar 2008 Holder lett aggro som holy/prot vist man vill da.. Jeg klarer alltid å holde aggro 100% av tiden på balinda og vandar i av som holy (utenom vist en annen bevist går in for å holde aggro) og har tanket ymse 5mans som holy med suksess. Lenke til kommentar
Bredoc Skrevet 16. januar 2008 Del Skrevet 16. januar 2008 (endret) Sier meg enig i det. Har selv en holy \ protection spec og har nå tanket Ramparts som fersk 60 tre ganger. Gearet mitt er egentlig heller ikke særlig bra. Flyr fortsatt rundt med level 40 boots, 50 bracers og cloak. Selv med en skikkelig drittgruppe i går gikk det fint. Mage som puller med pyro, meele hunter som liker å tanke, og en retribution paladin som gikk fult ut hadde jeg ikke noen problemer. En og annen taunt måtte til men det var alt. Nå er det jo muligheter for at dette vil forandre seg ettersom jeg går opp i level, men sålangt har det fungert helt fint fra starten og til 60. Edit: skrivefeil Endret 16. januar 2008 av Ashvan Lenke til kommentar
Myx Skrevet 16. januar 2008 Del Skrevet 16. januar 2008 Synes egentlig ikke det er så rart om en protadin velger å hoppe over BoK. Nå man tanker så er det BoSanc som gjelder uansett. BoK er en Healadin-buff mener jeg mens tankadins burde fokusere på threatgen og mitigation. Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 16. januar 2008 Del Skrevet 16. januar 2008 (endret) Eh? Nei? Kings > Sanctuary til tanking. Det ene poenget ser jeg liten grunn til å hoppe over uansett. Red.: Typo. Endret 16. januar 2008 av Lycantrophe Lenke til kommentar
Djengo^^ Skrevet 16. januar 2008 Del Skrevet 16. januar 2008 pala må være den dårligste klassen i 1 vs 1? noen synspunkter? og ikke kom med at wow ikke er balansert for 1 vs 1, det vet jeg Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 16. januar 2008 Del Skrevet 16. januar 2008 En ting: Protection paladin vs. rogue. Lenke til kommentar
Myx Skrevet 16. januar 2008 Del Skrevet 16. januar 2008 En ting: Protection paladin vs. rogue. Er det noen klasse i WoW du ikke vet alt om? No offence, men du snakker som en verdensmester i alle "den lille [class] tråden" Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå