Nikkor Skrevet 2. januar 2006 Del Skrevet 2. januar 2006 Er ikke helt sikker på hva jeg skal sette på talentsa enda, satt opp 2 her.... Hva synes dere om de? Er så lei av bare SoC, så vil ha reckoning nå å. Mer heal, litt mindre crit eller Pure dmg;D eller denne "vanlige"... kek Lenke til kommentar
Tåkefyrste Skrevet 2. januar 2006 Del Skrevet 2. januar 2006 Etter å ha testa MANGE forskjellige builds med min paladin (har respecca for 50g for 4. gang nå), så har jeg kommet til den konklusjonen at for å gjøre maks dmg (eller så mye som er mulig for paladin klassen da), så er denne builden det ultimate: http://www.worldofwarcraft.com/info/classe...005050551003150 21/0/30 Ikke bare har du alt fra retribution (bortsett fra det bortkasta blessing of kings), men du har det beste fra Holy også, slik at du er en mer enn bra nok healer i f.eks MC om du skulle ønske. Og Sanctity Aura hjelper noe voldsomt på damage, da nesten alle våre spells er holy. Lenke til kommentar
Nikkor Skrevet 2. januar 2006 Del Skrevet 2. januar 2006 Aye, har du et som gjelder for 1,9talents å? En ting, reckoning ser så fett ut...er det ikke det? Har aldri fått testet det. Lenke til kommentar
N* Skrevet 3. januar 2006 Del Skrevet 3. januar 2006 Reckoning funker ekstremt dårlig spør du meg. Det virker som dodge/parry/miss skjer mye oftere når du har samlet sammen en skikkelig reckoning-bombe. Det ender som oftest med at du kun får inn ett eller to slag, mens det kunne vært 8. Men jeg har faktisk klart å one-shotte en hunter i AB med reckoning en gang. Hadde to roguer som hakket løs på meg mens jeg løp mot hunteren. Men sånt skjer jo nesten aldri. Jeg kunne like greit ha fått inn kun et slag. Lenke til kommentar
Foozan Skrevet 3. januar 2006 Del Skrevet 3. januar 2006 Etter å ha testa MANGE forskjellige builds med min paladin (har respecca for 50g for 4. gang nå), så har jeg kommet til den konklusjonen at for å gjøre maks dmg (eller så mye som er mulig for paladin klassen da), så er denne builden det ultimate:http://www.worldofwarcraft.com/info/classe...005050551003150 21/0/30 Ikke bare har du alt fra retribution (bortsett fra det bortkasta blessing of kings), men du har det beste fra Holy også, slik at du er en mer enn bra nok healer i f.eks MC om du skulle ønske. Og Sanctity Aura hjelper noe voldsomt på damage, da nesten alle våre spells er holy. 5373271[/snapback] Med tanke på pallyhealing vil det vel heller lønne seg å sett poengene i Imp. Flash of Light siden dette er bread and butter healing spellen, eller tar jeg helt feil? Lenke til kommentar
MyBigMouth Skrevet 3. januar 2006 Del Skrevet 3. januar 2006 Er det pur PvP eller er det mulig å kjøre denne i instance. Mange som ikke liker pala uten en skikkelig buff (Kings anyone?) Lenke til kommentar
chokke Skrevet 3. januar 2006 Del Skrevet 3. januar 2006 Er det pur PvP eller er det mulig å kjøre denne i instance. Mange som ikke liker pala uten en skikkelig buff (Kings anyone?) 5376629[/snapback] ja huff og huff, blessing of salvation og blessing of wisdom/might er jo hellt ubrukelige.... Lenke til kommentar
kjetilkl Skrevet 3. januar 2006 Del Skrevet 3. januar 2006 Er det pur PvP eller er det mulig å kjøre denne i instance. Mange som ikke liker pala uten en skikkelig buff (Kings anyone?) 5376629[/snapback] Hvis du leser litt om BoK så finner du ut at dette ikke er så hot som man skal ha det til, på Dragonblight er det oftere jeg er i grupper (15 manns) som ikke har noen pallys med BoK enn ikke nå, - den binder altfor mye poeng i Retrib treet - vet ikke hvordan det blir etter 1.9. Alle ranged har mye mer bruk for salvation uansett, og alle casters bør ha Wisdom - og de fleste warriors/pallys må ha might (og rogues noen ganger - avhengig av play-style ) - så med mindre du er minst 4 pallys som buffer de samme folka så er BoK bortkastet. - Might/Salvation/Wisdom gir mye bedre uttelling, og Light er også en god erstatning for BoK. Lenke til kommentar
Cappo Skrevet 3. januar 2006 Del Skrevet 3. januar 2006 Hvis du leser litt om BoK så finner du ut at dette ikke er så hot som man skal ha det til, på Dragonblight er det oftere jeg er i grupper (15 manns) som ikke har noen pallys med BoK enn ikke nå, - den binder altfor mye poeng i Retrib treet - vet ikke hvordan det blir etter 1.9. Alle ranged har mye mer bruk for salvation uansett, og alle casters bør ha Wisdom - og de fleste warriors/pallys må ha might (og rogues noen ganger - avhengig av play-style ) - så med mindre du er minst 4 pallys som buffer de samme folka så er BoK bortkastet. - Might/Salvation/Wisdom gir mye bedre uttelling, og Light er også en god erstatning for BoK. I små instancer så stemmer det du sier. Men i Molten Core, Blackwing Lair og lignende så er Blessing of Kings gull verdt. 1200+ ekstra hp på MT og slikt er virkelig kos på de hardere bossene. Lenke til kommentar
kjetilkl Skrevet 3. januar 2006 Del Skrevet 3. januar 2006 I små instancer så stemmer det du sier. Men i Molten Core, Blackwing Lair og lignende så er Blessing of Kings gull verdt. 1200+ ekstra hp på MT og slikt er virkelig kos på de hardere bossene. 5379151[/snapback] tja, det kan så være, men der er det da heller ikke noe problem. - I et 40 manns raid er det mer enn nok pallys til å blesse alle buffene du måtte ønske, så sånn sett trenger man bare en som har BoK. Lenke til kommentar
superreven Skrevet 5. januar 2006 Del Skrevet 5. januar 2006 (endret) Er det bare meg, eller ser Seal of the Crusader plutselig mer attraktiv ut enn Seal of Command? Det er jo betraktelig mye AP en får av crusader.. jeg begynner å lure på om jeg skal bruke talent poeng på å få imp. også.. Noen som har prøvd det ut på test server som kan kommentere? Endret 5. januar 2006 av superreven Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 5. januar 2006 Del Skrevet 5. januar 2006 (endret) en rank 5 seal of crusader med 3 i improved gir meg iallefall 19 ekstra dps, noe som er roughly en 25% økning i dps. Seal of Command er bedre enn det der ennå spør du meg . Angrer litt på at jeg brukte de 3 poenga der egentlig, men sånn er det nå . Her er uansett min build: http://www.worldofwarcraft.com/info/classe...050321512203150 Og ja, jeg er retn00b-pala som en del kaller det, fordi jeg rett og slett ikke er lvl 60 ennå . Og denne builden føler jeg fungerer finfint for øyeblikket. Endret 5. januar 2006 av Alastor Lenke til kommentar
superreven Skrevet 5. januar 2006 Del Skrevet 5. januar 2006 Siden Paladins aldri vil være dps maskiner, tenkte jeg å gå for en build som fremhever nettopp det palas er bra på, outlaste fienden. Har lyst til å prøve meg på Holy Shield.. Duration: 10secs, Cooldown: 10secs Så en film om en epic pala med Holy Shield en gang, han var rimelig vanskelig å få has på! Skal prøve en build ala dette her. Prøver å få mest mulig mana og stamina med denne builden, mao. vil jeg bruke BoK. Hvis noen har erfaringer med dette, kom gjerne med innspill. Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 5. januar 2006 Del Skrevet 5. januar 2006 http://www.worldofwarcraft.com/info/classe...050050010000000 Fiksa litt på builden din, tror dette vil fungere bedre. Anticipation er ganske ubrukelig etter min mening, og da er det mye bedre med lavere cooldown på bless of prot, samt at reckoning er mildt sagt veldig veldig kjekt . Lenke til kommentar
superreven Skrevet 5. januar 2006 Del Skrevet 5. januar 2006 http://www.worldofwarcraft.com/info/classe...050050010000000 Fiksa litt på builden din, tror dette vil fungere bedre. Anticipation er ganske ubrukelig etter min mening, og da er det mye bedre med lavere cooldown på bless of prot, samt at reckoning er mildt sagt veldig veldig kjekt . 5386119[/snapback] Takk for innspill! Reckoning ja.. jeg har snust en del på den, men så leste jeg at reckoning var blitt mer eller mindre ubrukelig etter en nerf eller noe sånn.. husker ikke hvor.. Angående Anticipation, så tenkte jeg å ta den pga jeg har planer om å leke litt tank ( ) da vi har ingen som spiller warrior i det lille venne guildet vårt.. Lenke til kommentar
N* Skrevet 5. januar 2006 Del Skrevet 5. januar 2006 Syntes de nye paladin-talentene var helt utrolig digg jeg! Jeg dreper alt jeg kommer over så lenge de ikke bruker drain mana/viper sting/mana burn Er en retrinoob jeg også. Har 0/18/33. Lenke til kommentar
gamer73 Skrevet 5. januar 2006 Del Skrevet 5. januar 2006 Palas outdmg'er jo ingen andre klasser uansett hva dem gjør, så jeg syntes heller dere palas burde sette talentene på det dere faktisk er god på. 1. Makse ut buffs slik at partyet får denne store plussen. 2. Gjøre at dere kan tåle mye sånn at warrior tanks slipper å hjelpe dere samtidig som han hjelper cloths. Bli gode på å heale så dere kan hjelpe main healers. Mine erfaringer kommer jo self fra en del instanser, men også siden jeg som warrior har levlet meg opp sammen med min pala kamerat. Når vi grinder vanlige mobs så er det alltid meg som går full dps med 2H og han gir support. For om jeg skulle tanket mens han gikk full dps så hadde det tatt en del mer tid å få ned mobsen. eneste gangen palavennen min er dps'er er når vi kjemper mot ekstreme elite mobs. Da blir jeg nødt til å tanke, men dette er jo bare i to mans party. Man burde specce seg til å være god i gruppe, self samtidig som at man kan grinde og queste ok. Lenke til kommentar
kjetilkl Skrevet 5. januar 2006 Del Skrevet 5. januar 2006 Palas outdmg'er jo ingen andre klasser uansett hva dem gjør, så jeg syntes heller dere palas burde sette talentene på det dere faktisk er god på. 1. Makse ut buffs slik at partyet får denne store plussen. 2. Gjøre at dere kan tåle mye sånn at warrior tanks slipper å hjelpe dere samtidig som han hjelper cloths. Bli gode på å heale så dere kan hjelpe main healers. Jepp, men opp til 60 bør man specce endel retrib kanskje .... dvs, med mindre man ønsker Repentance så er vel ikke retrib treet så interessant lengere etter 1.9 for en level 60 etter tier 3 .... bortsett fra Vengeance som jeg skulle ønske lå i tier 3 her Faktisk så synes jeg de nye talentene er blitt meget bra bortsett fra dette, - jeg trenger bare 5 ekstra points for å få en "perfekt" spec - savner vengeance nå .. (men vi får vel 10 nye points med expansionen, så hvis de ikke gjøre _veldig_ store endringer blir det bra ) Men PS! - Hvis tanken må hjelpe cloth er det noe feil i gruppa di - det er pallyene som skal gjøre dette - de skal ikke trenge warrior hjelp med mindre det er snakk om skikkelig harde elite mobs (elite mobs med knockdown og silence kan være vonde for pallys, men de er ikke så mange steder ) Lenke til kommentar
Walts Skrevet 5. januar 2006 Del Skrevet 5. januar 2006 er vel uannsett ikke no bra for paladiner å gå retri etter patchen, SoC har blitt så nerfed at jeg nestne gråtter.. 250 dmg med SoC er ikke no bra =P men skal vel bytte til holy når jeg starter med MC å sånt... Men 15min buffs er bra spesielt at man kan få dem bedre Lenke til kommentar
gamer73 Skrevet 5. januar 2006 Del Skrevet 5. januar 2006 Men PS! - Hvis tanken må hjelpe cloth er det noe feil i gruppa di - det er pallyene som skal gjøre dette - de skal ikke trenge warrior hjelp med mindre det er snakk om skikkelig harde elite mobs (elite mobs med knockdown og silence kan være vonde for pallys, men de er ikke så mange steder ) Nja..hehe..elitemobs eller ikke. Ingen er bedre å redde cloths enn warriors er pga en enkelt skill som heter taunt. Den drar instant bort aggro fra cloth og rett til warrior. Ofte kan det være helt nødvendig at mobben helst ikke får inn et eneste slag på cloth (spes da priest) så han slipper å heale seg selv. Dessuten er min erfaring at det er warriors som er dem mobile i instancer. Dem hopper fra fiende til fiende og limer aggro på seg. Det er ihvertfall det jeg gjør. Palaen overlater jeg kanskje til å holde aggro på hovedmobben mens jeg er "borte" en liten tur. Dessuten har vi også den utmerkede skillen intercept, som gjør at vi kommer oss bort til mobben som slår på cloth lynraskt. en slik skill mangler også pala, så det er best om pala er mest mulig plantet på stedet for å oppnå en effektiv mobkillergruppe. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå