Gå til innhold

Diskuter din Paladin her!


Anbefalte innlegg

Går fint å fungere som offtank på Gruul, bare bruk hodet. Ja, det er enklere med en warrior/druid, men lar seg absolutt gjøre som paladin. Det eneste du må skippe er Holy Shield og Consecration, ihvertfall downranke Cons (lite poeng med HS :p). Kom deg i gruppe med litt caster buffs, hiv på litt snacksy buffs, kjøp noen stacks med mana pots og kjør ivei. Missdirect når det er mulig og ta litt cave-in dmg nå og da, så går det bra. Har du en ret specca med i raidet, så judger du wis, da får du ekstra threat og mana tilbake. Kan nok kreves litt trening, men er artig når du får det til og motbeviser alle som sier at det ikke går :p

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Går fint å fungere som offtank på Gruul, bare bruk hodet. Ja, det er enklere med en warrior/druid, men lar seg absolutt gjøre som paladin. Det eneste du må skippe er Holy Shield og Consecration, ihvertfall downranke Cons (lite poeng med HS :p). Kom deg i gruppe med litt caster buffs, hiv på litt snacksy buffs, kjøp noen stacks med mana pots og kjør ivei. Missdirect når det er mulig og ta litt cave-in dmg nå og da, så går det bra. Har du en ret specca med i raidet, så judger du wis, da får du ekstra threat og mana tilbake. Kan nok kreves litt trening, men er artig når du får det til og motbeviser alle som sier at det ikke går :p

 

Ahh, en liten kverulant som tusler innom og skal bevise sin lynende intelligens.

Vel, det er nok mulig om du chainpotter og maser til deg en shadowprest eller tre i gruppa, men er raidet virkelig så idiot at de lar deg offtanke (og om du er så idiot selv), så fortjener dere å wipe.

Man skal ikke gjøre det vanskeligere enn det trenger å være.

 

Forresten så har jeg til gode å se at du klarer å holde deg som andremann på lista, det er nemlig ikke mulig om du kun skal stå der med SoR og ikke bruke consecration engang.

Lenke til kommentar
Retri er veien å gå etter 2.3 patchen.

 

AoE grinding er visstnok dødt.

 

Ja da er jeg fryktelig spent på hvorfor du mener retribution er blitt så fryktelig mye bedre.

Annet enn en kjekk passiv 15% runspeed ser jeg liten økning i nytteverdi fra 2.2 til 2.3.

 

Har brukt talent på holy/protection frem til nå, hvor mest er lagt i protection men en liten del er lagt i holy. Har og som sagt ingen problemer å ta 2 til 3 mobs samtidig om de er 2 eller mer levler under meg og på samme level som meg klarer jeg 2 samtidig.

 

Wow, you are the king liksom.

 

Det der klarer alle helt fint i en ren retribution spec.

Endret av Kombat-Kaare
Lenke til kommentar

Det var å levle som var inne i bildet her.

 

Som Protection og AoE-grinder så bare AoE grinder du hele tiden, og mens man drar full nytte av senkningen på XP'en man trenger for å levle, så drar man null nytte av boosten på quests.

 

Som Retribution derimot er quest overlegent effektivt, og derfor drar man nytte av både økningen i quest XP og i senkningen på XP man trenger mellom hver level.

 

15% run speed er forøvrig også en grei boost til dette, i alle fall før level 40.

 

Ellers så fikk da paladins noe mer de: (selv om ikke akkurat alt dette er relevant til det over.)

 

- 3% Spellcrit og Meelecrit (Som ikke er til å kimse av.)

- 100% sjanse for å unngå dispells på Seals. (Alle mobs som dispeller fikk seg en på trynet, og i PVP fikk alle players seg jaggu det også.)

- 30% threat reduction. (Som gjør dem mye, mye, mye mer ønsket i PvE.)

- 3% mindre sjanse for å bli truffet av spells er også en grei PVP boost. (I Pursuit of Justice)

 

Red: (10-15 ganger grunnet omformuleringer.)

Endret av PSV
Lenke til kommentar

##- 3% Spellcrit og Meelecrit (Som ikke er til å kimse av.)##

 

Ja, du er nok level 70 5 minutter tidligere, toppen.

 

 

##- 100% sjanse for å unngå dispells på Seals. (Alle mobs som dispeller fikk seg en på trynet, og i PVP fikk alle players seg jaggu det også.)##

 

Oioioi, dispel av seal, et kjempeproblem for levlingen.

 

 

##- 30% threat reduction. (Som gjør dem mye, mye, mye mer ønsket i PvE.)##

 

1. Dette øker ikke hastigheten på levling i det hele tatt. 100% threat er 100% threat so to speak.

2. Dette gjør ikke paladiner ønsket i det hele tatt.

For å være ønsket skal man enten kunne by på høyest dps, eller unike buffs/debuffs.

 

 

##- 3% mindre sjanse for å bli truffet av spells er også en grei PVP boost. (I Pursuit of Justice)##

 

Med tanke på at mange likevel har spellhit på tingene sine så blir denne neglisjerbar.

Dessuten snakket du om levling her.

Lenke til kommentar
##- 3% Spellcrit og Meelecrit (Som ikke er til å kimse av.)##

 

Ja, du er nok level 70 5 minutter tidligere, toppen.

 

 

##- 100% sjanse for å unngå dispells på Seals. (Alle mobs som dispeller fikk seg en på trynet, og i PVP fikk alle players seg jaggu det også.)##

 

Oioioi, dispel av seal, et kjempeproblem for levlingen.

 

 

##- 30% threat reduction. (Som gjør dem mye, mye, mye mer ønsket i PvE.)##

 

1. Dette øker ikke hastigheten på levling i det hele tatt. 100% threat er 100% threat so to speak.

2. Dette gjør ikke paladiner ønsket i det hele tatt.

For å være ønsket skal man enten kunne by på høyest dps, eller unike buffs/debuffs.

 

 

##- 3% mindre sjanse for å bli truffet av spells er også en grei PVP boost. (I Pursuit of Justice)##

 

Med tanke på at mange likevel har spellhit på tingene sine så blir denne neglisjerbar.

Dessuten snakket du om levling her.

 

Han sa jo at det ikke var relevant til det han skrev over? Dvs det har ingenting med levlingen å gjøre.

Lenke til kommentar
Ahh, en liten kverulant som tusler innom og skal bevise sin lynende intelligens.

Vel, det er nok mulig om du chainpotter og maser til deg en shadowprest eller tre i gruppa, men er raidet virkelig så idiot at de lar deg offtanke (og om du er så idiot selv), så fortjener dere å wipe.

Man skal ikke gjøre det vanskeligere enn det trenger å være.

 

Forresten så har jeg til gode å se at du klarer å holde deg som andremann på lista, det er nemlig ikke mulig om du kun skal stå der med SoR og ikke bruke consecration engang.

 

Tvert imot, jeg sier bare at det andre sier er umulig, ikke er umulig. Sa selv at Druid/Warrior er et mye bedre alternativ. Dessuten sa jeg downranke Consecration, skippe Holy Shield. Men du trenger jo ikke å lese, siden du vet alt.

Når noen spør om noe, så syns jeg det er bedre å fortelle litt om hvordan jeg får det til, i motsetning til visse andre som er bare "nei, lol, dust, l2holy etc".

Sa også at man måtte regne med å bruke pots til den store gullmedaljen, hvis du faktisk kan spille prot specca paladin og vet hvordan det fungerer, så tror jeg det ville være ganske åpenlyst.

MD, Misery, Sancity Aura, JotC, Flask/Elixir, Wizard Oil, Spell dmg mat, Dark rune......alt det er der for å brukes.

Poenget er at det går, men er mye enklere (billigere :p) med en warrior eller druid.

 

Men gidder ikke å diskutere med deg K-K, har bedre ting å gjøre.

Lenke til kommentar

Quest er quest :p

 

*avhengig*

 

Er vel derfor jeg har brukt mye tid i Azeroth den siste tida med druiden min (70) og gjort gamle quester jeg aldri gadd gjøre back in the days :p

Og roguen min hadde jeg i Azeroth til nesten 62 for å bli ferdig med så mange quests som mulig.

Mangler bare noen i Silithus, så er jeg done :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...