Gå til innhold

Diskuter din Paladin her!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Dinget 51 nå, holy for 5% int og heal interrupts, eller prot for hit? Har 41 i retribution.

Holy for 10% mer strength, spiritual focus og så videre.

Prot kan fuck off.

Ok, men er ikke hit bra for levling? Og hva tar jeg etter spiritual focus?

Lenke til kommentar
Dinget 51 nå, holy for 5% int og heal interrupts, eller prot for hit? Har 41 i retribution.

Prot kan fuck off.

Vorfor så dypt i holy? waste tbh, etter 5 i strenght bare fyll opp Ret imo

Lenke til kommentar

Prot kan fuck off.

Vorfor så dypt i holy? waste tbh, etter 5 i strenght bare fyll opp Ret imo

Fordi du kan fungere som en healer med den speccen til 5 mans, så sant du drar inn i +12% healing og illumination.

Er ikke så stort annet å bruke poengene på uansett, med mindre man skal kjøre mye pvp mens man levler.

Lenke til kommentar

Prot kan fuck off.

Hvertfall frem til level 70 og du skal raide som Retribution paladin. :p

Men ja, 10% mer strength og Spiritual Focus er nice.

Med en typisk Retribution leveling spec vil du mest sannsynligvis ende opp med enten 13/0/48 eller 18/0/43 når du dinger 70. Kanskje til og med 20/0/41, men alt etter smak og behag i grunn.

Endret av Cappo
Lenke til kommentar
Hvorfor så mye i holy? Selv gikk jeg reint PvE specc hele veien med 8 i prot til slutt.

http://www.wowhead.com/?talent=sxZxhZEf0t0cuiIot

Igjen, for de som ikke orker å lese så altfor mye, så gir en slik spec deg muligheten til å fungere som healer dersom du har healergear med deg, ja tilogmed i heroics.

8 poeng mer i prot er tull under levling, og jeg har til gode å høre gode argumenter for hvorfor det skulle være bedre.

Lenke til kommentar
hm, å tanke Prince gikk utmerket, jeg holdt god aggro og jeg er uncrushable, så det gikk fint.

Burde vel greie Gruul nå?:s

Hvertfall som off tank, 13k hp med kings, uncrushable + 282 spell dmg

Du kan ikke offtanke en boss som paladin med mindre bossen resetter aggro ofte.

Tja, han mente jo som off-tank på gruul da, og han gir jo ut ett flott slag av og til. :)

Og hvordan har du planlagt at paladinen skal holde seg på andreplass i aggro?

Eller i det hele tatt overleve slaget uten å være overgearet?

Hvor mye mener du jeg trenger da?....

Lenke til kommentar

Det han sier er at paladins ikke fungerer som offtank fordi den er konstruert feil. Paladins ligger enten på topp eller for langt nede.

Druids, derimot, har en fin evne til å kunne ligge på andreplass av aggrolisten, klar for å ta imot et slag eller to.

Paladinens problem er:

Mana

Threat

Lenke til kommentar
Men gearwise, kan jeg tanke i Gruul da? trur det er litt tidlig å tenke på å bli MT på sisteboss, men funker starten?

Du kan sikkert tanke adds eller Maulgar himself, men på Gruul har du ikke noe annet valg enn å ta på deg ret- eller holy-gearet.

Om du forsøker å holde aggro på Gruul er du tom for mana i løpet av 30 sekunder.

Lenke til kommentar
Holder det for prot palas å skaffe seg warrior tankegear fra kara for så å putte inn noen +spelldamage gems + et spelldamage våpen til å tanke feks kara?

Kutt ut spelldamage gems, de er ikke verdt det.

Den tiden jeg brukte continuum blade så klarte jeg å tanke karazhan helt fint, og det var min eneste kilde til spelldamage da.

Lenke til kommentar
Holder det for prot palas å skaffe seg warrior tankegear fra kara for så å putte inn noen +spelldamage gems + et spelldamage våpen til å tanke feks kara?

Kutt ut spelldamage gems, de er ikke verdt det.

Den tiden jeg brukte continuum blade så klarte jeg å tanke karazhan helt fint, og det var min eneste kilde til spelldamage da.

Hmm daså, specca prot en gang, da klaga folk på at jeg hadde altfor lite spelldamage...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...