saimon Skrevet 4. januar 2008 Del Skrevet 4. januar 2008 Hva er du da egentlig uenig i? At du har god solo-dps? At du kunne gjort det samme med en helfokusert spec uten å merke forskjell? Det er ganske enkelt ikke noe å diskutere. Ganske enkelt din påstand om at den er ineffektiv, eller som du så fint gjør, konkluderte med at den er ineffektiv. Men du legger jo listen selv med å, igjen konkludere med at det er ingen ting å diskutere. Dette er diskusjon.no, tråden heter diskuter din paladin, det er det jeg legger opp til, men det er enkelte her som er mer interesert i å konkludere enn det å diskutere. Da foreslår jeg heller å opprette sitt eget forum på domenet konklusjon.no og kun inveter personer som du vet er enig med alt du sier. Well, den er ineffektiv........................................... Men han sier ikke det ikke går eller at du ikke -kan- ha den. Ta det du liker du =) Lenke til kommentar
Bear^ Skrevet 4. januar 2008 Del Skrevet 4. januar 2008 Det er måten det blir sagt på som irriterer meg, den konkluderende måten som tilsier "jeg har rett du har feil, ingen vits å diskutere det". Lenke til kommentar
saimon Skrevet 4. januar 2008 Del Skrevet 4. januar 2008 Det er måten det blir sagt på som irriterer meg, den konkluderende måten som tilsier "jeg har rett du har feil, ingen vits å diskutere det". Sånn Lycan er;) Selv om han faktisk har rett da:P Lenke til kommentar
Bear^ Skrevet 4. januar 2008 Del Skrevet 4. januar 2008 Ettersom det er et spill med så mange forskjeller og veier å gå så vil jeg ikke si at noen har rett, envær har lov til å ha sin mening og jeg føler at den builden jeg har lagt opp fungerer kjempefint for mine formål. Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 4. januar 2008 Del Skrevet 4. januar 2008 Har noen sagt noe annet? Du finner jo på "konklusjonene" mine. Som sagt, dette skjønner du etter å ha spilt noen måneder. Lenke til kommentar
saimon Skrevet 4. januar 2008 Del Skrevet 4. januar 2008 Har noen sagt noe annet? Du finner jo på "konklusjonene" mine. Som sagt, dette skjønner du etter å ha spilt noen måneder. Prince nede! med meg som main tank=) Men lurer på en ting, er T4 hjelmen, eller den jeg har nå best? Min hjelm atm. t4 hjelmen Lenke til kommentar
saimon Skrevet 4. januar 2008 Del Skrevet 4. januar 2008 Tier4. Redd for det =( nok en runde dyre enchants og gems =( Lenke til kommentar
Bear^ Skrevet 4. januar 2008 Del Skrevet 4. januar 2008 Jeg har nok forumerfaring til å se at en videre diskusjon etter dette punktet blir fåmælt ettersom det blir klippekjøring av øvre dimensjoner og lar dermed diskusjonen ligge, såre enkelt. Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 4. januar 2008 Del Skrevet 4. januar 2008 Nja, skaff deg gemene jeg har (Destination i signaturen). +18 stamina metagem er billig om du grinder det selv. Lenke til kommentar
War Skrevet 4. januar 2008 Del Skrevet 4. januar 2008 (endret) Folk må linke gear i thoot eller noe , armry suger baller. Prøvd armory 20 ganger og internett kneler og må lukkes. IE og firefox Endret 4. januar 2008 av War Lenke til kommentar
PSV Skrevet 5. januar 2008 Del Skrevet 5. januar 2008 Minner om at profiler kan like godt linkes ifra warcrafter.net, den henter info fra armory, men er ikke i nærheten når det kommer til ustabilitet. Lenke til kommentar
saimon Skrevet 5. januar 2008 Del Skrevet 5. januar 2008 hm, å tanke Prince gikk utmerket, jeg holdt god aggro og jeg er uncrushable, så det gikk fint. Burde vel greie Gruul nå?:s Hvertfall som off tank, 13k hp med kings, uncrushable + 282 spell dmg Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 5. januar 2008 Del Skrevet 5. januar 2008 Isåfall er jeg veldig snart klar for Prince. Lenke til kommentar
Kombat-Kaare Skrevet 5. januar 2008 Del Skrevet 5. januar 2008 (endret) hm, å tanke Prince gikk utmerket, jeg holdt god aggro og jeg er uncrushable, så det gikk fint. Burde vel greie Gruul nå?:s Hvertfall som off tank, 13k hp med kings, uncrushable + 282 spell dmg Du kan ikke offtanke en boss som paladin med mindre bossen resetter aggro ofte. Endret 5. januar 2008 av Kombat-Kaare Lenke til kommentar
Kombat-Kaare Skrevet 5. januar 2008 Del Skrevet 5. januar 2008 En ting er snikkers og twist, skal man heroics eller 5man så velger alle en blue tankadin mot en t5 t6 warrior. Dummeste jeg har hørt. Lenke til kommentar
Islanbadsj Skrevet 5. januar 2008 Del Skrevet 5. januar 2008 hm, å tanke Prince gikk utmerket, jeg holdt god aggro og jeg er uncrushable, så det gikk fint. Burde vel greie Gruul nå?:s Hvertfall som off tank, 13k hp med kings, uncrushable + 282 spell dmg Du kan ikke offtanke en boss som paladin med mindre bossen resetter aggro ofte. Tja, han mente jo som off-tank på gruul da, og han gir jo ut ett flott slag av og til. Lenke til kommentar
Kombat-Kaare Skrevet 5. januar 2008 Del Skrevet 5. januar 2008 hm, å tanke Prince gikk utmerket, jeg holdt god aggro og jeg er uncrushable, så det gikk fint. Burde vel greie Gruul nå?:s Hvertfall som off tank, 13k hp med kings, uncrushable + 282 spell dmg Du kan ikke offtanke en boss som paladin med mindre bossen resetter aggro ofte. Tja, han mente jo som off-tank på gruul da, og han gir jo ut ett flott slag av og til. Og hvordan har du planlagt at paladinen skal holde seg på andreplass i aggro? Eller i det hele tatt overleve slaget uten å være overgearet? Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 5. januar 2008 Del Skrevet 5. januar 2008 Druid er strengt tatt best egnet som offtank, K-K har rett der. Lenke til kommentar
Tbau5 Skrevet 5. januar 2008 Del Skrevet 5. januar 2008 Dinget 51 nå, holy for 5% int og heal interrupts, eller prot for hit? Har 41 i retribution. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå