Lycantrophe Skrevet 4. januar 2008 Del Skrevet 4. januar 2008 Med kings, naturligvis. Lenke til kommentar
World Of Warcraft Skrevet 4. januar 2008 Del Skrevet 4. januar 2008 Hei. Gearet mitt: http://eu.wowarmory.com/character-sheet.xm...aul&n=Praey Har sattsa mest på MP5 og lite på andre ting, føler at jeg har litt lite i forhold til han andre paladin i guildet, men jeg går aldri OOM imotsetting til han. Guilden kjører karazhan og første bossen i gruuls lair. Føler at min rolle er å spamme tanken med flash of light mest mulig. Hvilke instancer kan jeg heale med dette gearet? Har jeg for mye/lite MP5/bonus healing? Hva kan forbedres? Lenke til kommentar
ivarsr Skrevet 4. januar 2008 Del Skrevet 4. januar 2008 Hei. Gearet mitt: http://eu.wowarmory.com/character-sheet.xm...aul&n=Praey Har sattsa mest på MP5 og lite på andre ting, føler at jeg har litt lite i forhold til han andre paladin i guildet, men jeg går aldri OOM imotsetting til han. Guilden kjører karazhan og første bossen i gruuls lair. Føler at min rolle er å spamme tanken med flash of light mest mulig. Hvilke instancer kan jeg heale med dette gearet? Har jeg for mye/lite MP5/bonus healing? Hva kan forbedres? Gearwise kan du fint begynne med SSC nå... ingenting å si på gearet. Sats på +healing/stamina/mana pr second på neste gear du får, in my opinion. alltids kjekt med mye stamina og +healing videre i 25mans instancene. lykke til! Lenke til kommentar
World Of Warcraft Skrevet 4. januar 2008 Del Skrevet 4. januar 2008 Hei. Gearet mitt: http://eu.wowarmory.com/character-sheet.xm...aul&n=Praey Har sattsa mest på MP5 og lite på andre ting, føler at jeg har litt lite i forhold til han andre paladin i guildet, men jeg går aldri OOM imotsetting til han. Guilden kjører karazhan og første bossen i gruuls lair. Føler at min rolle er å spamme tanken med flash of light mest mulig. Hvilke instancer kan jeg heale med dette gearet? Har jeg for mye/lite MP5/bonus healing? Hva kan forbedres? Gearwise kan du fint begynne med SSC nå... ingenting å si på gearet. Sats på +healing/stamina/mana pr second på neste gear du får, in my opinion. alltids kjekt med mye stamina og +healing videre i 25mans instancene. lykke til! Takk for raskt svar! =] Lenke til kommentar
Richard_87 Skrevet 4. januar 2008 Del Skrevet 4. januar 2008 Hei. Gearet mitt: http://eu.wowarmory.com/character-sheet.xm...aul&n=Praey Har sattsa mest på MP5 og lite på andre ting, føler at jeg har litt lite i forhold til han andre paladin i guildet, men jeg går aldri OOM imotsetting til han. Guilden kjører karazhan og første bossen i gruuls lair. Føler at min rolle er å spamme tanken med flash of light mest mulig. Hvilke instancer kan jeg heale med dette gearet? Har jeg for mye/lite MP5/bonus healing? Hva kan forbedres? Helt ok raid gear nå, men du har veldig lav crit prosent. Jeg hadde ca samme stats som deg før, men gikk over til feks å sockete gule gems med gleaming dawnstones + grinda mye nytt gear med spellcrit. Da gikk jeg opp til 24% crit og 90mp5. Aldri tom for mana, og healer mye mer. Jeg tror +healing vil komme av seg selv som det gjorde med meg, så tenkt mer på crit, mp5 og intellect. Socket rød med 18healing, blå med 9healing 2mp5 og gul med 8spellcrit. I hvert fall har det fungert fint med meg. Lenke til kommentar
ivarsr Skrevet 4. januar 2008 Del Skrevet 4. januar 2008 Hei. Gearet mitt: http://eu.wowarmory.com/character-sheet.xm...aul&n=Praey Har sattsa mest på MP5 og lite på andre ting, føler at jeg har litt lite i forhold til han andre paladin i guildet, men jeg går aldri OOM imotsetting til han. Guilden kjører karazhan og første bossen i gruuls lair. Føler at min rolle er å spamme tanken med flash of light mest mulig. Hvilke instancer kan jeg heale med dette gearet? Har jeg for mye/lite MP5/bonus healing? Hva kan forbedres? riktig som det blir nevnt, prøv å få rundt 25% spellcrit... Lenke til kommentar
Bear^ Skrevet 4. januar 2008 Del Skrevet 4. januar 2008 Til levling er det nesten det, men bare nesten, med mindre du velger å fokusere i ett tre, i dette tilfellet protection. Forøvrig ville jeg anbefalt retribution (som den observante forumbruker vet jeg ikke er noen fan av) til levling, da questing er det jevnt over beste etter 2.3 Leveling og questing ja, men nå er jeg jo og i en guild og alle medlemmene i den er i rangen 9 til 30. Og selvfølgelig har vi lyst å kjøre instances og battlegrounds ettersom vi går opp i level. Hva er da vitsen med å være totalt ensporet i talent valget når man har lyst på en char som fungerer i de forskjellige dungeons? Samt, hvor morsomt er det å f.eks The wailing caverns sammens med en gruppe som alle er level 70? Det er det som er poenget mitt, jeg sikter ikke etter end game og det er sikkert mange som ikke gjør det heller men som har lyst å få med seg hele spillet før de kommer opp i den levelen. Det er ingen nytte for meg og mange andre å legge seg en build etter 1 formål, questing f.eks, når man har lyst å kjøre de forskjellige dungeons ettersom man progresserer. Ingen ting er så hærlig og morsomt som å ta en instance med monster 2 levler høyere enn deg (med elite status), jobbe sammens med gruppen for å ta ned alle sammen og komme ut med kjempenice loot til deres level, om det er blått eller grønt spiller ingen trille. Jeg synes det er fantastisk morsomt, og tror kanskje jeg ville vært enda mer inneffektiv ovenfor laget mitt i slike dungeons om jeg hadde vært en ensporet build paladin som kun tenkte på endgame. Jeg tenker currentgame hele tiden når jeg spiller og det er slik jeg jobber min karakter oppover. Lenke til kommentar
Bredoc Skrevet 4. januar 2008 Del Skrevet 4. januar 2008 (endret) Fornuftig tankegang det Bear. Samme prinsippet jeg spiller etter. Samtidig lærer du også klassen du spiller på flere områder. Når du blir 70 vil du både være en habil tank og healer. Edit: skrivefeil Endret 4. januar 2008 av Ashvan Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 4. januar 2008 Del Skrevet 4. januar 2008 Wailing Caverns er ikke gøy, ikke engang på level 16. Sikkert fint om du bare skal gjøre instances, men alt det kan gjøres like godt med en solo-dpsbuild. Omtrent som healing med shadowpriest. Men selvsagt, ditt valg. Når du dør av kjedsomhet fordi du aldri kan gjøre noe på egenhånd kan du revurdere. Hybrdibuilds har en tendens til å funke jævlig dårlig, spesielt på lav level. Lenke til kommentar
Bear^ Skrevet 4. januar 2008 Del Skrevet 4. januar 2008 Og der har man det gående, du fornekter deg altså ikke Lycantrophe, du vet best og det er ingen annen måte å spille WoW på enn din måte. Fint at du gjentatte ganger beviser dette men nå begynner jeg å bli litt smålei av det. Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 4. januar 2008 Del Skrevet 4. januar 2008 Du ignorante lille vesen, du har mye igjen å lære. Lenke til kommentar
Bear^ Skrevet 4. januar 2008 Del Skrevet 4. januar 2008 Den nedtalende tonen kan du fint legge fra deg hjemme, på forhånd takk. Samt at denne er en tråd som heter "Diskuter din paladin", dvs åpen for diskusjon. Man trenger da ikke sette seg ned å konkludere som om man var kongen på haugen. Du har mye å lære du og om det er den tonen du fører, forumskikk. Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 4. januar 2008 Del Skrevet 4. januar 2008 Du nekter jo fullstendig å høre. Jeg var naiv første gangen jeg og. Det bedrer seg med erfaring. Lenke til kommentar
Bear^ Skrevet 4. januar 2008 Del Skrevet 4. januar 2008 Jeg hører men er ikke enig, er forskjeller der. Du derimot er ikke interesert i å diskutere men kun med å konkludere. Der ligger disputten. Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 4. januar 2008 Del Skrevet 4. januar 2008 (endret) Hva er du da egentlig uenig i? At du har god solo-dps? At du kunne gjort det samme med en helfokusert spec uten å merke forskjell? Det er ganske enkelt ikke noe å diskutere. Endret 4. januar 2008 av Lycantrophe Lenke til kommentar
tflovik Skrevet 4. januar 2008 Del Skrevet 4. januar 2008 Må si meg enig med Lycantrophe her, på low lvl fungerer hybridspec dårlig. Man bør kjøre alle poeng i ett tre i begynnelsen for å styrke den primære spillestilen man velger. Og det er jo null problem å f.eks heale eller tanke på low lvl selv om man har en Retri spec. Man kan ta vare på litt forskjellig gear som man bytter ut avhengig av rollen man gjør i gruppa. Jeg har ikke spillt paladin, men har en shaman lvl55 med 0 poeng i resto. Men har vært healer mange gang i instancer. Har en Feral Druid med noen få poeng i Resto(er nå lvl69). Som regel er jeg tank i instance men jeg tar vare på healing gear. Sist jeg healet var i mana Toombs(var lvl66) og jeg gikk ikke oom en gang på siste bossen. Det var nesten kjedelig, drakk bare noen få ganger. Da var gjennomsnittsnivået på gruppa lvl66,5 og healinggearet mitt har +460 healing og ca 130 manaregen hvert 5 sec in combat.. Poenget er at hvis man kan klassen sin og tar vare på gear for forskjellige oppgaver så kan man klare mye. Heroics er en annen sak, der bør man være speccet for den rollen man skal gjøre. Lenke til kommentar
Clappy Skrevet 4. januar 2008 Del Skrevet 4. januar 2008 Hei. Jeg er en Ret Paladin i lvl 39 som nå skal inn i Scarlet Monastery for å finn meg et nytt våpen. Det jeg lurer på er hvilket våpen jeg burde velge: Dette: www.thottbot.com/i7723 Eller dette: www.thottbot.com/i7717 kom gjerne med flere forslag til et våpen jeg burde velge:) På forhånd takk Lenke til kommentar
War Skrevet 4. januar 2008 Del Skrevet 4. januar 2008 Mograine's Might ville jeg valgt med mindre du vil ødelegge sheeps neste 10 instances. Lenke til kommentar
Bear^ Skrevet 4. januar 2008 Del Skrevet 4. januar 2008 Hva er du da egentlig uenig i? At du har god solo-dps? At du kunne gjort det samme med en helfokusert spec uten å merke forskjell? Det er ganske enkelt ikke noe å diskutere. Ganske enkelt din påstand om at den er ineffektiv, eller som du så fint gjør, konkluderte med at den er ineffektiv. Men du legger jo listen selv med å, igjen konkludere med at det er ingen ting å diskutere. Dette er diskusjon.no, tråden heter diskuter din paladin, det er det jeg legger opp til, men det er enkelte her som er mer interesert i å konkludere enn det å diskutere. Da foreslår jeg heller å opprette sitt eget forum på domenet konklusjon.no og kun inveter personer som du vet er enig med alt du sier. Lenke til kommentar
Tbau5 Skrevet 4. januar 2008 Del Skrevet 4. januar 2008 (endret) Hei. Jeg er en Ret Paladin i lvl 39 som nå skal inn i Scarlet Monastery for å finn meg et nytt våpen. Det jeg lurer på er hvilket våpen jeg burde velge:Dette: www.thottbot.com/i7723 Eller dette: www.thottbot.com/i7717 kom gjerne med flere forslag til et våpen jeg burde velge:) På forhånd takk Hvis du er alliance, skaff deg bonebiter, ingen over, ingen ved siden. Endret 4. januar 2008 av Torinogut Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå