Gå til innhold

Diskuter din Paladin her!

Anbefalte innlegg

Har aldri fått en klage på værken tanking eller healing, og poenget med builden er at det er mere effektivt å kunne velge mellom to oppgaver. Folk elsker meg både i pve og pvp grunnet allsidigheten, og at jeg har både BOW og BOK er også en fordel. Med healingear har jeg 5k mana unbuffed og det er ingen problemer med å mainheale instancer.

Ettersom jeg levler opp vil flere talentpoins bli plassert der dem trengs.

Eneste minuset med specen er sugen damage til solospill.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Du skrev jo ineffektiv i forrige post. :)

Får se hva tiden fremover bringer. Er helt enig med deg at en slik spec sikkert ikke er brukbar på 70 i for eksempel heroics.

Det er mulig det blir en ren protection, eller protection spec enda tidligere. Synes faktisk at paladin er den beste tanke klassen jeg så langt har spilt, med tidligere erfaring fra feral druid og protection warrior, samt arms/fury tanking pre tbc.

Lenke til kommentar

Ikke vondt ment Lycantrophe, men er du en WoWGuru? Det er det inntrykket du gir meg med enkelte utsagn her i gården.

Har foresten lest litt rundt builden og fant ut at denne er brukbar ikke bare for PvE men og for PvP og instances. Jeg er i stand til å heale samt buffe lagets egenskaper hvis vi har lock/hunter eller tank med oss men jeg kan og steppe inn som tank hvis vi har en priest eller annen pala med oss.

Men selvfølgelig, det er vel enkelte som vet best så får vel bruke gull på å unlearn talent buildet og starte fra scratch igjen.

Lenke til kommentar

Ja jeg har lyttet til WoWWiki, er ikke det nok erfarene folk der?

Og hva om jeg faktisk driter i effektivitet og hele smørja og spiller WoW for å slappe av og treffe folk, være litt sosial? Vi har kjørt en god del battlegrounds og dungeons hvor jeg har inntatt rollen som både tank og healer. Jeg storkoser meg.

Er ikke alle som tar WoW verden like seriøst vettu.

Lenke til kommentar

Oi oi oi, her kommenterer jeg solodpsen din, som jeg har smertelig mye erfaring med, og du går rett i offensiv.

Om du driter i effektivtet, fint for deg. Du kommer til å bruke tid til 70, greit. Jeg bryr meg lite.

Men når du nekter å høre, og samtidig går i offensiv for å møte det, vil du få mange lange, tunge grindesessions senere.

Og hvordan tror du jeg tar WoW?

Lenke til kommentar

Jeg nekter nok ikke å høre men jeg foretrekker og et valg og det har WoWWiki gitt meg ganske godt og mange av. De er foresten ikke enig med det du sier så det er klart, ettersom de mener den builden jeg legger opp til er god for overlevelse mot alle odds og det har jeg med god margin prestert.

Jeg har heller ingen ting imot kommentarer mot hvilket valg jeg tar i WoW men jeg foretrekker at dette gjøres på en annen måte enn "Jeg vet best du vet ingen ting" metode som dessverre er en alt for ofte brukt metode om WoW. Alle tror de vet mest om spillet.

Jeg ser heller ikke hvordan den er på noen mulig måte inneffektiv den talenbuilden, de vil vel ikke anbefale en slik build for PvE på WoWWiki hvis den var inneffektiv? Eller er det igjen saken med "jeg vet best" som er ute å går?

Lenke til kommentar

Tvert imot, du har bare glemt å se over hele.

Den builden du beskriver, og har tatt utgangspunkt i, er ganske enkelt en build for folk -på level 70- som vil kunne gjøre litt av alt, altså en 5-mannstankebuild og ha AoE-muligheter, samtidig som de vil kunne heale i 5-mannsinstances.

Det du beskriver deg i er en levle-situasjon, og der kan du gjøre alt uten å specce for det, unntatt det å gjøre effektiv solo-dps, som det nå var snakk om.

Men, ignorance is bliss.

Red.: Noen andre som lukter Kombat-Kaare vol. 2?

Endret av Lycantrophe
Lenke til kommentar

Vel nå er jeg tydeligvis ikke kommet til level 70 men den fungerer fremdeles fint og godt og ja, jeg har lest over hele teksten om det var det du lurte på men om du ser over alle eksemplene er de basert på en level 70 som er kommet helt opp, noe jeg ikke er men er på vei til.

Så jeg baserer meg på den builden og vokser med den, eller skal jeg kanskje drite i talents til jeg dinger 70, det er vel enda mer effektivt?

Lenke til kommentar

Til levling er det nesten det, men bare nesten, med mindre du velger å fokusere i ett tre, i dette tilfellet protection.

Forøvrig ville jeg anbefalt retribution (som den observante forumbruker vet jeg ikke er noen fan av) til levling, da questing er det jevnt over beste etter 2.3

Lenke til kommentar
Vel nå er jeg tydeligvis ikke kommet til level 70 men den fungerer fremdeles fint og godt og ja, jeg har lest over hele teksten om det var det du lurte på men om du ser over alle eksemplene er de basert på en level 70 som er kommet helt opp, noe jeg ikke er men er på vei til.

Så jeg baserer meg på den builden og vokser med den, eller skal jeg kanskje drite i talents til jeg dinger 70, det er vel enda mer effektivt?

Takk for at du prøver og hjelpe meg, det kan du si =)

Lenke til kommentar

Hadde også en ''latterlig'' specc på vei mot 60, jeg tror jeg spilte ett halvt år eller no sånt før jeg nådde 60. (29 dager played) Men jeg koste meg hele veien, og det føler jeg er det viktigste.

Man skal kose seg med sin første character, helst levle på den måten man vil, i det tempoet man vil, gjerne sammen med gode venner. Det viktigste er at DU har det gøy.

Lykke til! :)

Endret av PSV
Lenke til kommentar

Hadde også en ''latterlig'' specc på vei mot 60, jeg tror jeg spilte ett halvt år eller no sånt før jeg nådde 60. (29 dager played) Men jeg koste meg hele veien, og det føler jeg er det viktigste.

Man skal kose seg med sin første character, helst levle på den måten man vil, i det tempoet man vil, gjerne sammen med gode venner. Det viktigste er at DU har det gøy.

Lykke til! :)

Indeed, min hadde nok godt over 29 dager played før 60;) hadde 50 respecc cost i lvl 30, sier litt xD elsker å teste litt selv=)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...