olegunnaro Skrevet 27. desember 2007 Del Skrevet 27. desember 2007 Edit2: Selv har jeg akkurat begynnt å levle engineering for å få hatten. Da hadde man 350 engineering og 375 mining. Må bare få samla de siste matsa (litt eternium og litt adamantite) så blir det goggles på meg! Lenke til kommentar
War Skrevet 27. desember 2007 Del Skrevet 27. desember 2007 (endret) Har healet 24/7 og skjelden dpset kan noen forklare litt om pala gear spell vs ap str osv? Alle palaer jeg spør sier forskjellig Jeg har nå s3 s2 healgear 750 spelldamage Farm spellrot? Så har jeg banken full av epic gear Ap S1 og noe epic mail ap str gear Spelrot her? Det jeg ikke skjønner er hvilke spells som blir boostet av ap gear Meste av det jeg bruker er jo spellbasert. Dett er som healspec da med healmace og healshield ikke noe imba melee våpen. Endret 27. desember 2007 av War Lenke til kommentar
saimon Skrevet 27. desember 2007 Del Skrevet 27. desember 2007 Har healet 24/7 og skjelden dpset kan noen forklare litt om pala gear spell vs ap str osv? Alle palaer jeg spør sier forskjellig Jeg har nå s3 s2 healgear 750 spelldamage Farm spellrot? Så har jeg banken full av epic gear Ap S1 og noe epic mail ap str gear Spelrot her? Det jeg ikke skjønner er hvilke spells som blir boostet av ap gear Meste av det jeg bruker er jo spellbasert. Dett er som healspec da med healmace og healshield ikke noe imba melee våpen. Strenght - crit - stam, litt int = dps Lenke til kommentar
War Skrevet 27. desember 2007 Del Skrevet 27. desember 2007 Med hvilken spellrotation heal spekket. Lenke til kommentar
saimon Skrevet 27. desember 2007 Del Skrevet 27. desember 2007 Med hvilken spellrotation heal spekket. Skal du dpse i holy? Da er det nok pure spell dmg ftw Seal of the crusader - judge - SoR - shock - judge Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 27. desember 2007 Del Skrevet 27. desember 2007 Uh-uh. Spør heller: Skal du dpse som paladin? Lenke til kommentar
War Skrevet 27. desember 2007 Del Skrevet 27. desember 2007 Ja for eks Quest osv, ikke instance ^^ Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 27. desember 2007 Del Skrevet 27. desember 2007 Få en warrior til å gjøre de for deg, og vær healbot. Lenke til kommentar
War Skrevet 27. desember 2007 Del Skrevet 27. desember 2007 Teamer med warlock, har 18k armor i healgear og puller 50 og 50 oppe på BT plassen. Eliter og hele pakke , steinfett for farming. Lenke til kommentar
Islanbadsj Skrevet 28. desember 2007 Del Skrevet 28. desember 2007 Kan jo gjøre noe lignende som prot pala med de folka som står og trener. Har fått ganske mye netherweave cloth, (ok, litt for mye) sunfury signets, greens, noen blues og arcane tomes. I tillegg dropper de penger. Beste plassen. Lenke til kommentar
John Keats Skrevet 28. desember 2007 Del Skrevet 28. desember 2007 Få en warrior til å gjøre de for deg, og vær healbot. Var da svært som du henger igjen i fortiden da Paladins kan faktisk dps'e rimelig bra nå. http://www.stage6.com/Timangi/video/190821...ibution_raiding http://wowwebstats.com/tg3yzrpzhsfqu http://www.mementoguild.com/daniil/Shadeofaran.avi Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 28. desember 2007 Del Skrevet 28. desember 2007 (endret) Questing som holyspec går definitivt raskest med noen til å gjøre det for deg, gjerne en warrior som tjener på å ta en del skade, og være healboten hans. Behagelig er det også. Jeg var retribution da jeg questet gjennom Netherstorm med en rogue, men kan ikke si jeg liker speccen noe særlig. Og skal jeg dpse spiller jeg roguen min. På paladinen gjør jeg heller noe jeg får til skikkelig. Og ja, jeg har eget retributiongear. Endret 28. desember 2007 av Lycantrophe Lenke til kommentar
saimon Skrevet 28. desember 2007 Del Skrevet 28. desember 2007 Questing som holyspec går definitivt raskest med noen til å gjøre det for deg, gjerne en warrior som tjener på å ta en del skade, og være healboten hans. Behagelig er det også. Jeg var retribution da jeg questet gjennom Netherstorm med en rogue, men kan ikke si jeg liker speccen noe særlig. Og skal jeg dpse spiller jeg roguen min. På paladinen gjør jeg heller noe jeg får til skikkelig. Og ja, jeg har eget retributiongear. Warrior..? Nei, ta heller en aoe klasse, samle masse mobs, skaff deg aggro med concecrate (med RF seff) og la kameraten din aoe som bare faen. Funker fett;) Lenke til kommentar
Swafty Skrevet 28. desember 2007 Del Skrevet 28. desember 2007 Hva burde en ret pala skaffe? Battlemaster's Cruelty: http://thottbot.com/i34576 eller Battlemaster's Determination: http://thottbot.com/i34578 Tenker ret pala er depentent på crits, men høye resilence fiender critter man ikke særlig mye på uansett :/ Så crit eller ap? Lenke til kommentar
Eryk Skrevet 29. desember 2007 Del Skrevet 29. desember 2007 (endret) Avhenger litt på våpenet ditt kanskje. Har du et ok våpen hadde jeg gått for crit, men jeg veit ikke hva som er best i PvP henseende. Endret 29. desember 2007 av Eryk Lenke til kommentar
Swafty Skrevet 29. desember 2007 Del Skrevet 29. desember 2007 Avhenger litt på våpenet ditt kanskje.Har du et ok våpen hadde jeg gått for crit, men jeg veit ikke hva som er best i PvP henseende. Har gladiator s1 2 handed sword http://thottbot.com/i24550 Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 29. desember 2007 Del Skrevet 29. desember 2007 Warrior..?Nei, ta heller en aoe klasse, samle masse mobs, skaff deg aggro med concecrate (med RF seff) og la kameraten din aoe som bare faen. Funker fett;) Questing innebærer sjelden nok slike mobs til at det er verdt det. Jeg er selv protection og kan fint AoEe på egen hånd. Lenke til kommentar
Pomfri Skrevet 31. desember 2007 Del Skrevet 31. desember 2007 (endret) Hepp, Tenker på å børste støv av en gammel sliter: http://eu.wowarmory.com/character-sheet.xm...er&n=Googiz Er prot veien å gå i dag for levling? Hva bør man satse på med tanke på gear i forhold til spec? Endret 31. desember 2007 av Pomfri Lenke til kommentar
Potetfar Skrevet 31. desember 2007 Del Skrevet 31. desember 2007 Protection paladins trenger vel en del mer avoidance og block enn warriors, siden Holy Shield ikke gir like mye +block som Shield Block. Kjenner en protadin irl, han måtte farme dritmye for å bli uncrushable. Lenke til kommentar
Bear^ Skrevet 1. januar 2008 Del Skrevet 1. januar 2008 På min Pala har jeg valgt holy/prot. Holy har jeg lagt slik at jeg får den sjangsen om å heale uten å få tilegsstid. Prot har jeg lagt hele løpet for å få litt ekstra på armour siden. Kan kanskje virke teit men når du bruker våpen som tar vekk bruk av shield som polearm og 2handere så er all ekstra armor velkommen. Er per nå 25 på palaen og har overlevd 2 lvl 22 og 2 lvl 24 på meg på en og samme gang. Hadde da armor ca 2050 med shield og 1h. Synes den talent builden samt armor valget har betalt seg samt muligheten til å heale uten å bli forstyrret selv om det bare er snakk om små prosenter. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå