Gå til innhold

Diskuter din Paladin her!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jeg så de engineering-tingene, men lurer litt på om Vengeance er bedre. 6 stamina og grei threat-output fra proccen. Samtidig, de andre tingene er tøffe og mye, mye billigere.

Lurer veldig på epicmount også, har relativt lite å bruke penger på nå.

Tror nok Vengeance er litt bedre, ja. Jeg kjørte på med 2x Gnomish trinkets på druiden min med en gang han dinga 50, og bruker begge fortsatt til tanking. Helt sykt mye stamina for den levelen, i alle fall.

Lenke til kommentar

Det er fortsatt kun snakk om 6 stamina, så jeg vet ikke om det er så imba. Jeg liker nå Dabiri's Enigma (greit med defence), så den blir. Fjerner jeg den andre trinketen min (Regal Protectorate) faller jeg ned til 492 defence, så det er begrenset med plass jeg har.

Kanskje det blir Engineeringtrinket på meg, da.

Lenke til kommentar
Det er fortsatt kun snakk om 6 stamina, så jeg vet ikke om det er så imba. Jeg liker nå Dabiri's Enigma (greit med defence), så den blir. Fjerner jeg den andre trinketen min (Regal Protectorate) faller jeg ned til 492 defence, så det er begrenset med plass jeg har.

Kanskje det blir Engineeringtrinket på meg, da.

6 Stamina og litt threat:P 100 holy damage er tross alt.. ~200 threat som prot? Ikke veldig mye med tanke på at det bare er 10% proc, men er jo litt:P Men engineering trinketene er veldig flotte de og, så.

Lenke til kommentar
~200 threat, ja. I tillegg kan den critte. Forøvrig er den også veldig kurant når du AoEer.

Men igjen, engineeringtrinkete er billigere. Hmm.

Har du engineering allerede? Om ikke blir det neppe billigere. Trinketen selv kostet ikke meg mer enn 50g per på en dyr server, så. Dog, grindet noe selv.

Lenke til kommentar
Tankatronic Goggles ;)

Ja, har 357 engineering, så det er ikke noe problem. Har vel deler av materialene allerede og. Men da må jeg spesialisere meg.

Levlet opp engineering etter å ha kastet blacksmithing.

Men da så^^ Kjør på, 45 stamina for en billig penge. Så kan du vel heller se an om du vil ha Vengeance senere. Spesialisering er ikke så nøye, egentlig. Eneste er at cloths bør ta Gnomish for Nigh beltet. (Tror det krever gnomish :O )

Lenke til kommentar

Har ca 1850+heal litt over 10k mana og 9200 hp

manaregen 180-210 selfbuffet, gearet er s3 s2 men bedre en mitt pve gear hvilke gems bruker dere på kara gruul ssc tk raiding?

2mana 5 sec greiene er jo uberlite , 18+heal 5 spell bruker jeg på red gems nå.

Lenke til kommentar
Har ca 1850+heal litt over 10k mana og 9200 hp

manaregen 180-210 selfbuffet, gearet er s3 s2 men bedre en mitt pve gear hvilke gems bruker dere på kara gruul ssc tk raiding?

2mana 5 sec greiene er jo uberlite , 18+heal 5 spell bruker jeg på red gems nå.

Royal Nightseye. Stack dem.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...