mirgrot Skrevet 21. desember 2007 Del Skrevet 21. desember 2007 Ikke sikker på om jeg skulle poste her heller i Arena tråden, men er det noen klasser som healing/holy pala jeg IKKE bør spille sammen med i 2vs2? Mage,shadowpriests?,retri paladins, Feral druids, shamans stort sett uansett spec. Generelt alt som er delvis eller helt avhenging av mana(med et untak av Warlocks og Hunters). Er ganske sikker på at en til healer(specc dat is) ikke vil funke noe særlig. Så da står vi igjen med :Hunters,Warlocks,Warriors,Rogues som er mulige(dvs de du bør spille med pga class synergi) Er ikke heeelt våken ennå så kan være jeg har glemt noe;) Lenke til kommentar
wwwerner Skrevet 22. desember 2007 Del Skrevet 22. desember 2007 Er paladin-questen i level 60 vanskelig? Må jeg gjøre den for å få Riding i 150? Lenke til kommentar
Xint Skrevet 22. desember 2007 Del Skrevet 22. desember 2007 Er paladin-questen i level 60 vanskelig? Må jeg gjøre den for å få Riding i 150? Lett og lang, og du kan velge den som en billigere løsning til å få 150 riding. Lenke til kommentar
saimon Skrevet 22. desember 2007 Del Skrevet 22. desember 2007 Er paladin-questen i level 60 vanskelig? Må jeg gjøre den for å få Riding i 150? Lett og lang, og du kan velge den som en billigere løsning til å få 150 riding. Vil legge til -kjedelig- + du trenger hjelp for å fullføre den, og er imo ikke verdt det Lenke til kommentar
badedud Skrevet 22. desember 2007 Del Skrevet 22. desember 2007 Er paladin-questen i level 60 vanskelig? Må jeg gjøre den for å få Riding i 150? Lett og lang, og du kan velge den som en billigere løsning til å få 150 riding. billigere blir den vel ikke 150 g for å starte og 150g midt inni + du må kjøpe/lage arcenitbars 6stk ,prestine black diamond ++ .Det er ikke lett å finne grupper til stratholmen heller (strattholmen holy water er bop) Og dier maul er vel heller ikke lett å finne gruppe til. Lenke til kommentar
wwwerner Skrevet 22. desember 2007 Del Skrevet 22. desember 2007 Er paladin-questen i level 60 vanskelig? Må jeg gjøre den for å få Riding i 150? Lett og lang, og du kan velge den som en billigere løsning til å få 150 riding. billigere blir den vel ikke 150 g for å starte og 150g midt inni + du må kjøpe/lage arcenitbars 6stk ,prestine black diamond ++ .Det er ikke lett å finne grupper til stratholmen heller (strattholmen holy water er bop) Og dier maul er vel heller ikke lett å finne gruppe til. Så jeg blir nødt til å gjøre mange instancer? Det er en av de delene jeg hater ved WoW, så da spørs det om jeg ikke hopper over den og kjøper PvP Mount istedenfor. (For jeg kan det?) Lenke til kommentar
saimon Skrevet 22. desember 2007 Del Skrevet 22. desember 2007 Er paladin-questen i level 60 vanskelig? Må jeg gjøre den for å få Riding i 150? Lett og lang, og du kan velge den som en billigere løsning til å få 150 riding. billigere blir den vel ikke 150 g for å starte og 150g midt inni + du må kjøpe/lage arcenitbars 6stk ,prestine black diamond ++ .Det er ikke lett å finne grupper til stratholmen heller (strattholmen holy water er bop) Og dier maul er vel heller ikke lett å finne gruppe til. Så jeg blir nødt til å gjøre mange instancer? Det er en av de delene jeg hater ved WoW, så da spørs det om jeg ikke hopper over den og kjøper PvP Mount istedenfor. (For jeg kan det?) Ja du kan det, men du må da kjøpe Mount skill, som er rundt 540g trur eg. Lenke til kommentar
War Skrevet 23. desember 2007 Del Skrevet 23. desember 2007 Skal mekke enchanting på palan for rings. Hvilken andre profession er digg på pala? På mine andre har jeg engeneering men synnes den hjelmen ødelegger litt for man får jo ikke noen ny før t6 og man får aldri hatt på noen fulle sett osv. Lenke til kommentar
olegunnaro Skrevet 23. desember 2007 Del Skrevet 23. desember 2007 (endret) Blacksmithing er fint for prot boots (kan vel plukke opp pattern for et par-tre hundre gull på ah) og retri våpen. Ellers har jo engineering fine hatter og trinkets, mens jewlcrafting har unique gems som er litt bedre enn vanlige rare/epic gems. Edit: Alchemy er også greit nok om du bruker en del mana pots. (den steinen er imba) Bortsett fra steinen kan andre chars i stor grad supplye pots/herbs/ore/leather. Edit2: Selv har jeg akkurat begynnt å levle engineering for å få hatten. Endret 23. desember 2007 av Ole_Gunnar Lenke til kommentar
War Skrevet 23. desember 2007 Del Skrevet 23. desember 2007 Trur jeg velger bort engeneering pga jeg har det på mine andre og det iriterer meg at hatten er så god at man ikke får bruke t settene fullt ut osv. Ja alchemy steinen er jo imba for pala . Takker for tips. En ting jeg ser mange er uenige i , under farming som holy pala har jeg ca 700 spelldamage Burde jeg da ta på AP str crit gear eller spelldamagegear? All damage jeg bruker er jo spell bassert. Det forandret seg i alle fall eter patch når spelldamagen ble så god. Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 23. desember 2007 Del Skrevet 23. desember 2007 Boots of the Protector i blacksmithing om du er protection. Selv har jeg både de og Tankatronic goggles. Lenke til kommentar
Daxen Skrevet 23. desember 2007 Del Skrevet 23. desember 2007 Palaen min skal til outland nå snart, og har tenkt å specce det jeg skal på 70 fra 57-70. Problemet er hvilket specc jeg burde velge? Serveren jeg spiller på har mange healing palas men ikke så mange tankadins, og guildet har ikke tankadins. Så alt peker mot tankadin (boosting i kara=) Men hva synes dere jeg burde? Er det hardt å tanke som pala? OG hvilke proffs burde jeg velge? Håper på svar! Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 23. desember 2007 Del Skrevet 23. desember 2007 (endret) Hardt og hardt, med litt gear til å dra deg er det både veldig effektivt og gøy. Blacksmithing og Engineering er begge gode greier (Boots of the Protector og Tankatronic Goggles), ellers er det litt avhengig av hva du liker å gjøre. Fordelene med paladin-tanking er: #1 Høy fun-faktor. #2 Utrolig god threat-genererering. #3 AoE! En ulempe er heller det at du er den tanken som i utgangspunktet tåler minst (~1.2k (?) mindre base-hp enn warriors) og er derav noe gufne å geare opp. Kos deg som protection. Tips: Fjern bildet fra signaturen din. Endret 23. desember 2007 av Lycantrophe Lenke til kommentar
Xint Skrevet 23. desember 2007 Del Skrevet 23. desember 2007 Hardt og hardt, med litt gear til å dra deg er det både veldig effektivt og gøy. Blacksmithing og Engineering er begge gode greier (Boots of the Protector og Tankatronic Goggles), ellers er det litt avhengig av hva du liker å gjøre. Fordelene med paladin-tanking er: #1 Høy fun-faktor. #2 Utrolig god threat-genererering. #3 AoE! En ulempe er heller det at du er den tanken som i utgangspunktet tåler minst (~1.2k (?) mindre base-hp enn warriors) og er derav noe gufne å geare opp. Kos deg som protection. Tips: Fjern bildet fra signaturen din. Ble ikke det meste av HP imbalancen fjernet når Pala's fikk 10% mer stamina fra talents? Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 23. desember 2007 Del Skrevet 23. desember 2007 16% med Sacred Duty. Det hjelper godt på scalingen, men husk at du da må ha ~1200 stamina alene for å veie opp. Lenke til kommentar
Xint Skrevet 23. desember 2007 Del Skrevet 23. desember 2007 16% med Sacred Duty. Det hjelper godt på scalingen, men husk at du da må ha ~1200 stamina alene for å veie opp. Mente da 10% ekstra i 2.3(?) Men da har vel Pala's mer stam når de når ett visst gearnivå, da? Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 23. desember 2007 Del Skrevet 23. desember 2007 (endret) Det er jeg litt usikker på, men i teorien er det vel slik. Taurens har vel alltid mer. Er healthbonusen fra bear-form fortsatt prosent eller er den statisk? Edit: Vitality Dire Bear Form De andre tankeklassene har også stamina-increase. :> Endret 23. desember 2007 av Lycantrophe Lenke til kommentar
Xint Skrevet 23. desember 2007 Del Skrevet 23. desember 2007 (endret) Det er jeg litt usikker på, men i teorien er det vel slik. Taurens har vel alltid mer. Er healthbonusen fra bear-form fortsatt prosent eller er den statisk? Edit: Vitality Dire Bear Form De andre tankeklassene har også stamina-increase. :> Bear druid har vel 45% Stamina increase med talents, (Heart of the Wild) så de får vel mest. Spesielt horde druids pga. 5% fra racial. Og jeg tror den fortsatt er prosent. Men warrior har jo ikke like mye som Paladin? Warrior får jo bare fra Vitality, som stiller Paladins med 11% mer stamina fra talents, og dermed går vel grensen litt før 1200? ~1188 om jeg ikke tenker helt feil? Endret 23. desember 2007 av Xint Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 23. desember 2007 Del Skrevet 23. desember 2007 Men warriors har flere itempoeng å bruke på stamina da vi trenger spelldamage i tillegg. Uansett, er det noen gode tanketrinkets (utover Darkmoon Card: Vengeance og Dabiri's Enigma) for paladin før raiding-instances? Jeg teller ikke med Figurine of the Colossus da dette er en solotrinket. Lenke til kommentar
Xint Skrevet 23. desember 2007 Del Skrevet 23. desember 2007 (endret) Men warriors har flere itempoeng å bruke på stamina da vi trenger spelldamage i tillegg. Uansett, er det noen gode tanketrinkets (utover Darkmoon Card: Vengeance og Dabiri's Enigma) for paladin før raiding-instances? Jeg teller ikke med Figurine of the Colossus da dette er en solotrinket. Commander's Badge (Revered Netherwing, altså du må ha epic mount) og Engineering trinkets: Gnomish/Goblin kan vel noteres som bra staminatrinkets. EDIT: Legger til Battlemaster trinket som en god threat trinket og en panikk knapp, og Icon of the Silver Crescent, som er en veldig god threat trinket. (Selv ville jeg gått for Battlemaster trinketen. Endret 23. desember 2007 av Xint Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå