Gå til innhold

Diskuter din Paladin her!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Da er paladin talents final virker det som, Takk for ingenting Blizzard :/

Protection treet er helt dødt, ingen vil specce Holy shield etter 1.9.

Skjønner ikke at Holy shield kunne være så overpowered med +spell dmg, når Lightning shield får dmg av +spell dmg....og at LS kan critte ...

 

nei, tror jeg virkelig vet hva Developers spiller - Horde.

5326942[/snapback]

Du smikket meg mer enn nok utenfor Orgrimmar, kthxbyebye!

Lenke til kommentar
Brenn hardt og lenge, slutt å whine :)

kthxbye

5342339[/snapback]

 

ja du og du så overpowered paladins er fordi han fikk 2 lucky proc crits på deg. Slikt skjer 1 av 100 ganger, og det så ikke ut som om det var nok til å drepe deg engang. (det skjelden er, bortsett fra lvl 55 mages osv.)

 

Jeg foreslår at alt av horde ser denne filmen om deres egen Shaman før dere våger å klage over paladin igjen, for den dagen en paladin på noen måte og med uendelig bra eq klarer å oppnå noe slikt, så skal jeg rope nerf også:

http://www.guildvsguild.com/nuke/modules/m...ion=file&id=313

Lenke til kommentar
Vet ikke om dette er tatt opp før, men har nå en lvl 24 paladin,som er speca retribution.. så lurer jeg påom når jeg kommer i høyere lvl om jeg skal ta Holy eller defense? eller blandet? Tenker da mest på questing/pvp!

5361105[/snapback]

 

opp til 60 anbefaler jeg retri og 11 i holy da får du akkurat den speelen som gir deg gratis heal når du critter den og den spellen som gjør at du kan critte hvert andre min

Lenke til kommentar
Stakk av med 50hp, hadde jeg ikke vært mounta hadde han tatt meg.

Greit nok at jeg sjeldent møter på imbadins utenfor AB, men de slår jævla hardt der også, i tillegg til å være kongen av pvp-healing.

5342465[/snapback]

 

Hvordan kan du si at klassen med lavest dps slår så "jævla" hardt? Har du 1500hp eller no?

Lenke til kommentar
Stakk av med 50hp, hadde jeg ikke vært mounta hadde han tatt meg.

Greit nok at jeg sjeldent møter på imbadins utenfor AB, men de slår jævla hardt der også, i tillegg til å være kongen av pvp-healing.

5342465[/snapback]

 

Hvordan kan du si at klassen med lavest dps slår så "jævla" hardt? Har du 1500hp eller no?

5370715[/snapback]

 

Poenget er kanskje at de slår jævlig hardt i forhold til at de tåler mer enn de andre klassene til sammen? (for å sette det litt på spissen)

Lenke til kommentar

Jeg hadde 6002 armor med 2h, buffa med Devotion Aura før jeg respecca fra protection -> tilbake til Holy/Retri.

Bra mye armor det ja, men jeg trives bedre nå, med 4400 armor, og Sanctity Aura istedenfor (10% ekstra holy dmg)

 

Har kun 3900hp og 3300 mana i critgear, men 24% crit, og 850 attackpower. SoC critter normalt for 1200-1400.

I litt mer support gear har jeg 4400hp og 4100 mana med 20% crit, og 600 attackpower, funker det også.

Endret av apollox
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...