kalli Skrevet 18. desember 2007 Del Skrevet 18. desember 2007 Paladin-trainer. Det du tenker på heter Pursuit of Justice og ligger i tier 3 retribution. Hvilken som helst paladin-trainer? De i SW f.eks? Er retribution hvis det har noe å si... Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 18. desember 2007 Del Skrevet 18. desember 2007 Ja. Minst én blandt de bør gi deg questen. Blood Elves sin heter hvertfal The first trial Lenke til kommentar
Orcuz Skrevet 19. desember 2007 Del Skrevet 19. desember 2007 Tror kanskje du må til silvermoon som bloodelf for å få dette questet... Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 19. desember 2007 Del Skrevet 19. desember 2007 Han er alliance. Lenke til kommentar
Orcuz Skrevet 19. desember 2007 Del Skrevet 19. desember 2007 Da vet jeg ikke gitt. Min høyeste lvl alliance er lvl 8 så er ikke så erfaren der =) Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 19. desember 2007 Del Skrevet 19. desember 2007 Stormwind og Ironforge er stedene du bør lete. Lenke til kommentar
kalli Skrevet 19. desember 2007 Del Skrevet 19. desember 2007 Stormwind og Ironforge er stedene du bør lete. Ok, da får jeg bare lete litt rundt da... Håper jeg finner det da! Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 19. desember 2007 Del Skrevet 19. desember 2007 Mest sannsynlig ser du ikke noe utropstegn fordi du er så høy level. Snakk med alle for sikkerhets skyld. Lenke til kommentar
StorPeder Skrevet 19. desember 2007 Del Skrevet 19. desember 2007 (endret) Prøv paladin- traineren i Goldshire. Han står bak smia Ellers kan du lese kommentarene her for tips: http://thottbot.com/q1642 Endret 19. desember 2007 av kristteo Lenke til kommentar
NoFun Skrevet 19. desember 2007 Del Skrevet 19. desember 2007 Jeg finner altså ingen AOE grinde guide for outland. Mulig jeg er dårlig til å søke, men håper uansett noen av dere har tips eller link til noe sånt. altså fra lvl 60-70 Lenke til kommentar
kalli Skrevet 20. desember 2007 Del Skrevet 20. desember 2007 Prøv paladin- traineren i Goldshire. Han står bak smia Ellers kan du lese kommentarene her for tips: http://thottbot.com/q1642 Takk for all hjelp! Var et styr, men fant en som kunne gi meg questet tilslutt Var ikke han i Goldshire, men en fyr i Cathedral of Light i SW...! Thottbot linken var nyttig Lenke til kommentar
Djengo^^ Skrevet 20. desember 2007 Del Skrevet 20. desember 2007 hei. min paladin er nå level 56. en feit dverg av det stygge, staute slaget. har vært retri siden lvl 10 nå, og liker skaden og bursten. men suger med så mye downtime. må som regel drikke etter jeg har nuket ned 2 mobs. kansje 3 hvis det er casters. har IBS. men jeg er blitt litt utbrent i det siste... kansje jeg burde respecce? jeg hater healing, det er faen så kjedelig. bare se på fem grønne streker hele tiden. tanking er veldig gøy, det digger jeg. kunne tenkt meg å prøve prot, eller en blanding av ret og prot. men blandingsbuild er vel ikke så aktuelt på lvl 56? leter etter en alternativ build som har OK dps for sologrinding, og som er brukbar i instancer. noen som kan hjelpe? Lenke til kommentar
Xint Skrevet 20. desember 2007 Del Skrevet 20. desember 2007 hei. min paladin er nå level 56. en feit dverg av det stygge, staute slaget. har vært retri siden lvl 10 nå, og liker skaden og bursten. men suger med så mye downtime. må som regel drikke etter jeg har nuket ned 2 mobs. kansje 3 hvis det er casters. har IBS. men jeg er blitt litt utbrent i det siste... kansje jeg burde respecce? jeg hater healing, det er faen så kjedelig. bare se på fem grønne streker hele tiden. tanking er veldig gøy, det digger jeg. kunne tenkt meg å prøve prot, eller en blanding av ret og prot. men blandingsbuild er vel ikke så aktuelt på lvl 56? leter etter en alternativ build som har OK dps for sologrinding, og som er brukbar i instancer. noen som kan hjelpe? Prøv å aoe grind med Prot, funker veldig bra og er rask XP. Spam Consecration, Holy Shield, og bruk både Seal of Light med Judgement of Light oppe på target. Er ikke ekspert på pala's, men prøv http://www.wowhead.com/?talent=sZVGzIx0zgMqtc Lenke til kommentar
John Keats Skrevet 20. desember 2007 Del Skrevet 20. desember 2007 Nja heller noe slikt: http://www.wowhead.com/?talent=sZVhtI00zggqt Hold Judgement of Light og Seal of Light oppe på mobben, samt bruk retri aura, BoSanct, shield spike og spam consecration og hold holy shield rank1 oppe på mobben. Lenke til kommentar
Xint Skrevet 20. desember 2007 Del Skrevet 20. desember 2007 Nja heller noe slikt: http://www.wowhead.com/?talent=sZVhtI00zggqt Hold Judgement of Light og Seal of Light oppe på mobben, samt bruk retri aura, BoSanct, shield spike og spam consecration og hold holy shield rank1 oppe på mobben. 5% melee damage over litt mer migitation? O.O ^^, Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 20. desember 2007 Del Skrevet 20. desember 2007 5% overall damage increase. Lenke til kommentar
Xint Skrevet 20. desember 2007 Del Skrevet 20. desember 2007 5% overall damage increase. Er det ikke bare melee damage? (Får ikke WoWhead til å funke atm for en eller annen grunn) Lenke til kommentar
PSV Skrevet 20. desember 2007 Del Skrevet 20. desember 2007 Lov å faktisk lese tooltips av og til. Lenke til kommentar
Djengo^^ Skrevet 20. desember 2007 Del Skrevet 20. desember 2007 takker. får prøve prot. da kan jeg også tanke med ease i instancer. blir artig og teste. men jeg blir vel grisebanket av castere i pvp da jaja det blir gøy å prøve noe nytt Lenke til kommentar
B-QL Skrevet 21. desember 2007 Del Skrevet 21. desember 2007 Ikke sikker på om jeg skulle poste her heller i Arena tråden, men er det noen klasser som healing/holy pala jeg IKKE bør spille sammen med i 2vs2? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå