PSV Skrevet 17. desember 2007 Del Skrevet 17. desember 2007 Du vet man kan ha både Seal og Judgement oppe samtidig, sant? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+8723 Skrevet 17. desember 2007 Del Skrevet 17. desember 2007 (endret) Du vet man kan ha både Seal og Judgement oppe samtidig, sant? Åja, det forklarer en del:p Men kan Consecration atacks'a heale da eller? =) Endret 17. desember 2007 av Slettet+8723 Lenke til kommentar
Xint Skrevet 17. desember 2007 Del Skrevet 17. desember 2007 Du vet man kan ha både Seal og Judgement oppe samtidig, sant? Åja, det forklarer en del:p Men kan Consecration atacks'a heale da eller? =) Nei. Kun melee hits Lenke til kommentar
Gjest Slettet+8723 Skrevet 17. desember 2007 Del Skrevet 17. desember 2007 Du vet man kan ha både Seal og Judgement oppe samtidig, sant? Åja, det forklarer en del:p Men kan Consecration atacks'a heale da eller? =) Nei. Kun melee hits Ok, leste også at han ene her prøvde å JoL så mange som mulig. hvorfor det? du atacker jo bare et target med white dmg mens du spruter aoe. så etter hva jeg har skjønt så skal du ha SoL oppe, og JoL på det targetet du atacker. Lenke til kommentar
Zepticon Skrevet 17. desember 2007 Del Skrevet 17. desember 2007 Du vet man kan ha både Seal og Judgement oppe samtidig, sant? Åja, det forklarer en del:p Men kan Consecration atacks'a heale da eller? =) Nei. Kun melee hits Ok, leste også at han ene her prøvde å JoL så mange som mulig. hvorfor det? du atacker jo bare et target med white dmg mens du spruter aoe. så etter hva jeg har skjønt så skal du ha SoL oppe, og JoL på det targetet du atacker. JoL proccer når fienden treffer deg, SoL proccer når du gjør melee damage. Så om du har 5 JoL oppe har får du stortsett hp tilbake hver gang noen treffer deg, og når en fiende gjør 150dmg, og BoS reduserer den med 80 så får du du stor sett ikke mye hp tap i det heele tatt om du bruker SoL og JoL. Lenke til kommentar
Marker Skrevet 17. desember 2007 Del Skrevet 17. desember 2007 Du vet man kan ha både Seal og Judgement oppe samtidig, sant? Åja, det forklarer en del:p Men kan Consecration atacks'a heale da eller? =) Nei. Kun melee hits Ok, leste også at han ene her prøvde å JoL så mange som mulig. hvorfor det? du atacker jo bare et target med white dmg mens du spruter aoe. så etter hva jeg har skjønt så skal du ha SoL oppe, og JoL på det targetet du atacker. JoL proccer når fienden treffer deg, SoL proccer når du gjør melee damage. Så om du har 5 JoL oppe har får du stortsett hp tilbake hver gang noen treffer deg, og når en fiende gjør 150dmg, og BoS reduserer den med 80 så får du du stor sett ikke mye hp tap i det heele tatt om du bruker SoL og JoL. Stemmer dette? Hvis jeg ikke leste tooltipet helt feil så skal JoL kun procce på melee hits mot moben som er judget... Fills the Paladin with divine light for 30 sec, giving each melee attack a chance to heal the Paladin for 133. Only one Seal can be active on the Paladin at any one time. Unleashing this Seal's energy will judge an enemy for 20 sec, granting melee attacks made against the judged enemy a chance of healing the attacker for 95. Your melee strikes will refresh the spell's duration. Only one Judgement per Paladin can be active at any one time. Lenke til kommentar
Zepticon Skrevet 17. desember 2007 Del Skrevet 17. desember 2007 ouch jeg som bæsjer på leggen her Stemmer som du sier! Lenke til kommentar
Gaardon Skrevet 17. desember 2007 Del Skrevet 17. desember 2007 noen som kan lage en bra holy pala spec. skal kjøre litt arena med en kompis og er healer så trenger en spec er ikke så flink når det gjelder speccing Lenke til kommentar
Xint Skrevet 17. desember 2007 Del Skrevet 17. desember 2007 noen som kan lage en bra holy pala spec. skal kjøre litt arena med en kompis og er healer så trenger en spec er ikke så flink når det gjelder speccing 41/20/0, ta det som ser nyttig ut. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+8723 Skrevet 17. desember 2007 Del Skrevet 17. desember 2007 Kjørte min første bg som pala idag og må si det var vilt gøy. Jeg kan i gjennomsnitt poppe bubble hvert tredje minutt! blir en del bubbles det iløpet av en wsg:p Samt gode heals, nice dmg og stortsett lifesaver 2k for alle flagcaptures. Lenke til kommentar
kalli Skrevet 18. desember 2007 Del Skrevet 18. desember 2007 Har to raske\(enkle?) spørsmål... Hvor kan jeg få meg sånn "løpe raskere-ting"? Og hvor\når kan jeg lære meg og ressurecte? Lenke til kommentar
NoFun Skrevet 18. desember 2007 Del Skrevet 18. desember 2007 Har to raske\(enkle?) spørsmål... Hvor kan jeg få meg sånn "løpe raskere-ting"? Og hvor\når kan jeg lære meg og ressurecte? Løpe raskere-ting = Crusader Aura @ lvl 62 Redemption @ lvl 12 Lenke til kommentar
John Keats Skrevet 18. desember 2007 Del Skrevet 18. desember 2007 Eventuelt Pursuit of Justice på level 20 Lenke til kommentar
kalli Skrevet 18. desember 2007 Del Skrevet 18. desember 2007 Eventuelt Pursuit of Justice på level 20 Pursuit of justice? Er det det samme som Crusader Aura? Anyway... en kamerat av meg som også er paladin (han er lvl 44 elns atm), han har sånn at han løper fortere...! Jeg er lvl 30 atm, så hvorfor kan ikke jeg redemption? Eller løpe fort-ting? Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 18. desember 2007 Del Skrevet 18. desember 2007 Redemption må du gjøre en questlinje for å få. Det du snakker om er en hest, den får du på level 40. Lenke til kommentar
StorPeder Skrevet 18. desember 2007 Del Skrevet 18. desember 2007 (endret) Paladins har ikke noe "løpe fort- ting". De har et talent i Retribution som gjør at man løper 15% fortere, samt at på level 62 (-ish) får de en aura som øker Mounted Speed med 20%. Redemption er en quest du får av trainer. Du får den når du er level 12. Har du ikke gjort den er det fy-fy og /embarassed Løp og få den gjort med en eneste gang! Edit: Mount, ja. Tenkte ikke på det Endret 18. desember 2007 av kristteo Lenke til kommentar
kalli Skrevet 18. desember 2007 Del Skrevet 18. desember 2007 Paladins har ikke noe "løpe fort- ting". De har et talent i Retribution som gjør at man løper 15% fortere, samt at på level 62 (-ish) får de en aura som øker Mounted Speed med 20%. Redemption er en quest du får av trainer. Du får den når du er level 12. Har du ikke gjort den er det fy-fy og /embarassed Løp og få den gjort med en eneste gang! Edit: Mount, ja. Tenkte ikke på det Nei, nei... Var selvfølgelig ikke mount jeg tenkte på, men er ganske sikker på at det er den 15% fortere greia... Hva heter den? Og hos hvilken trainer er det man får redemtion questet fra? Når folk dør rundt meg spør selvfølgelig alle om jeg kan resse dem, men da må jeg svare flaut at jeg ikke har lært det... Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 18. desember 2007 Del Skrevet 18. desember 2007 Paladin-trainer. Det du tenker på heter Pursuit of Justice og ligger i tier 3 retribution. Lenke til kommentar
Gnimmels Skrevet 18. desember 2007 Del Skrevet 18. desember 2007 Hvordan er paladin i PVP om dagen egentlig? Da snakker jeg ikke bare om arena, men BG stort sett... Og world pvp. Er det holy/healing som er greia, eller går det an å gå noe annet? Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 18. desember 2007 Del Skrevet 18. desember 2007 Som protection og retribution får jeg ikke gjort mye. Jeg holder meg til healing. (Var i en bg som retribution midt i en questerunde. Var ikke veldig gøy.) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå