Phyx Skrevet 13. desember 2007 Del Skrevet 13. desember 2007 Finnes det egentilig noen vettue paladin UI-er?Er vel egentlig bare Pallypower idag. Ellers så er jo bra unitframes veldig viktige, grid er noe som jeg kan anbefalle med noen modifikasjoner. Lenke til kommentar
Zepticon Skrevet 13. desember 2007 Del Skrevet 13. desember 2007 (endret) Okay når har vell endelig Armory oppdatert seg og har fårr lit bedre gear siden sist Er crush immune om jeg stapper inn reserve Defence trinketen min, men foretrekker å ha Darkmoon Card saken. http://armory.wow-europe.com/character-she...&n=Ananchel Prøver å få kappen fra Steamvaults og Sha'tar skjoldet men er vanskelig å få grupper begge disse plassene. Ellers er Badge reward skoa og beltet på vei. Ellers noe jeg kunne forandret på? har vell omlag 14000hp ubuffet når jeg bruker HP gearet mitt (mister 5%avoidance da), og det jeg har på atm er det jeg normalt tanker med. Gemmen i chesten vil bli byttet ut sås nart jeg får noe bedre (enten fra mech eller en annen plass som har stam/xxx og passer i rød socket) Ellers så vurderer jeg å specce retri når jeg har et greit prot gear fra Kara/ZG, og fortsette å geare opp som retri. Men hvilket loot skal jeg sattse på da? Vanlig Fury warr loot? Som Ragesteel(?) med masse strength og +crit? Endret 13. desember 2007 av Zepticon Lenke til kommentar
Flexi Skrevet 14. desember 2007 Del Skrevet 14. desember 2007 Hvilke spells burde jeg bruke når jeg aoe grinder med en paladin? Syns jeg dør alt for fort.. Bruker SoL, og en eller to consectrations i løpet av en fight + holy shield når redoubt proccer. Lenke til kommentar
Xint Skrevet 14. desember 2007 Del Skrevet 14. desember 2007 Hvilke spells burde jeg bruke når jeg aoe grinder med en paladin?Syns jeg dør alt for fort.. Bruker SoL, og en eller to consectrations i løpet av en fight + holy shield når redoubt proccer. Prøvd å bruke JoL og? Er ganske mye mer hp det og.. Hvor mange mobs tar du? Min 39 paladin klarer 10 mobs samme level +-2 lett bare ved å spamme Consecration. Har også spilt 70 protadin (riktignok med 4/5 T5 og noe BT gear), og da klarte jeg hele Death's Door nesten uten å tape hp. Lenke til kommentar
samebob Skrevet 14. desember 2007 Del Skrevet 14. desember 2007 Jeg brukte JoL/SoL og shield med spikes/ret aura, og Holyshield rank 1. av og til concecration rank 1 Lenke til kommentar
Flexi Skrevet 14. desember 2007 Del Skrevet 14. desember 2007 (endret) Hvilke spells burde jeg bruke når jeg aoe grinder med en paladin?Syns jeg dør alt for fort.. Bruker SoL, og en eller to consectrations i løpet av en fight + holy shield når redoubt proccer. Prøvd å bruke JoL og? Er ganske mye mer hp det og.. Hvor mange mobs tar du? Min 39 paladin klarer 10 mobs samme level +-2 lett bare ved å spamme Consecration. Har også spilt 70 protadin (riktignok med 4/5 T5 og noe BT gear), og da klarte jeg hele Death's Door nesten uten å tape hp. Jeg bruker JoL;) EDIT: Ah herregud, jeg gir snart opp aoe grinding. Jeg klarer faen ikke overleve en gruppe på fem mobs engang! Endret 14. desember 2007 av Flexi Lenke til kommentar
Xint Skrevet 14. desember 2007 Del Skrevet 14. desember 2007 Hvilke spells burde jeg bruke når jeg aoe grinder med en paladin?Syns jeg dør alt for fort.. Bruker SoL, og en eller to consectrations i løpet av en fight + holy shield når redoubt proccer. Prøvd å bruke JoL og? Er ganske mye mer hp det og.. Hvor mange mobs tar du? Min 39 paladin klarer 10 mobs samme level +-2 lett bare ved å spamme Consecration. Har også spilt 70 protadin (riktignok med 4/5 T5 og noe BT gear), og da klarte jeg hele Death's Door nesten uten å tape hp. Jeg bruker JoL;) EDIT: Ah herregud, jeg gir snart opp aoe grinding. Jeg klarer faen ikke overleve en gruppe på fem mobs engang! Har du mye armor? Bruker du alt av reflects du kan? Ret aura, spikes, Holy Shield, Sanctuary? Lenke til kommentar
Zepticon Skrevet 14. desember 2007 Del Skrevet 14. desember 2007 Har overhode ingen problemer med AoE grinding,s elv ikke når jeg nettopp hadde dinga 70. Retri aura, HS, BoSanctuary, og Lichen Guard (skjoldet fra sporregar). Judger SoL på så mange som mulig og bare kjører på... Klarer grps på 10-15 stk atm i kara gear. Lenke til kommentar
Flexi Skrevet 14. desember 2007 Del Skrevet 14. desember 2007 (endret) Jepp brukte alt jeg kunne bruke. Men uansett, respecca til retribution nå. Er det vanlig å drikke etter hver tredje eller fjerde mob? Jeg er nesten tom for både hp og mana etter 3-4 mobs. EDIT: Er jeg uheldig med SoC procs, ender jeg ofte opp med bare 20-30% hp igjen.. Endret 14. desember 2007 av Flexi Lenke til kommentar
Mats1988 Skrevet 16. desember 2007 Del Skrevet 16. desember 2007 Hei! Jeg har nettopp dinget 70 med min Paladin, etter noen uker hard spilling, uten så mye annet enn lvling. Og har derfor ikke fått ett eneste HK med min kjære paladin. Nå har jeg tenkt å anskaffe meg healing gear, og være en PvP healer, men jeg lurer på hvilken blessing og aura som er brukbar til slikt? Tenkte kanskje wisdom, siden mana regen, men har lite peiling. Kom gjerne også med forslag til en pvp healing build, som funker i arena likeså som i bg. På forhånd takk. Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 16. desember 2007 Del Skrevet 16. desember 2007 Kings og Concentration Aura. Lenke til kommentar
Mats1988 Skrevet 16. desember 2007 Del Skrevet 16. desember 2007 Også en ting til ja, bruker dere flash of light, eller joly light når dere healer i pvp? Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 16. desember 2007 Del Skrevet 16. desember 2007 Jeg er protection, men jeg regner med at det er en kombinasjon. Lenke til kommentar
saimon Skrevet 16. desember 2007 Del Skrevet 16. desember 2007 Også en ting til ja, bruker dere flash of light, eller joly light når dere healer i pvp? Mest holy light, flash of light er sjelden nok til å outheale skaden fra players Lenke til kommentar
Bear^ Skrevet 16. desember 2007 Del Skrevet 16. desember 2007 Hvilken talent build burde jeg gå for på min paladin foresten? Burde jeg satse på 1 eller mikse alle 3 eller bare 2 talent tre? Lenke til kommentar
Xint Skrevet 16. desember 2007 Del Skrevet 16. desember 2007 Hvilken talent build burde jeg gå for på min paladin foresten? Burde jeg satse på 1 eller mikse alle 3 eller bare 2 talent tre? Til hva? Protection til leveling, Ret om du vil gjøre noe som en annen class kan gjøre bedre på level 70 og holy om du vil finne grupper etc. lett. Lenke til kommentar
saimon Skrevet 17. desember 2007 Del Skrevet 17. desember 2007 Hvilken talent build burde jeg gå for på min paladin foresten? Burde jeg satse på 1 eller mikse alle 3 eller bare 2 talent tre? Til hva? Protection til leveling, Ret om du vil gjøre noe som en annen class kan gjøre bedre på level 70 og holy om du vil finne grupper etc. lett. Alle ting en pala kan, kan en annen klasse gjøre bedre tbh, kanskje bortsett fra healing Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 17. desember 2007 Del Skrevet 17. desember 2007 Hvilken talent build burde jeg gå for på min paladin foresten? Burde jeg satse på 1 eller mikse alle 3 eller bare 2 talent tre? Til hva? Retribution til leveling (35), prot etter det, Ret om du vil gjøre noe alle andre classes kan gjøre bedre på level 70 og holy om du vil finne grupper etc. lett. Alle ting en pala kan, kan en annen klasse gjøre bedre tbh, kanskje bortsett fra tanking Fixed. Lenke til kommentar
Xint Skrevet 17. desember 2007 Del Skrevet 17. desember 2007 Hvilken talent build burde jeg gå for på min paladin foresten? Burde jeg satse på 1 eller mikse alle 3 eller bare 2 talent tre? Til hva? Retribution til leveling (35), prot etter det, Ret om du vil gjøre noe alle andre classes kan gjøre bedre på level 70 og holy om du vil finne grupper etc. lett. Alle ting en pala kan, kan en annen klasse gjøre bedre tbh, kanskje bortsett fra tanking Fixed. Enig, elsker palatanking <3 Lenke til kommentar
Gjest Slettet+8723 Skrevet 17. desember 2007 Del Skrevet 17. desember 2007 Ang aoe-grinding ser jeg ikke helt poenget med å judgemente SoL. Heller tvert imot, 25 hp healed er mindre en 39 O_o ( rank 1 ) Og ett spm til, regnes concentration som melee dmg? eller bare white dmg? For hvis det bare er white dmg suger jo SoL / JoL. Forklax plx =) har en lvl 16 pala nå og gleder meg til 20:D aoe grinding ftw ^^ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå