Zepticon Skrevet 5. desember 2007 Del Skrevet 5. desember 2007 Mangler fremdeles 10% avoicdance(inkl Holy shield) for å bli uncrushable... Noen som har forslag til hvordan jeg kan forbedre dette? LIbram of repentance er på WTB lista mi men er det andre ting jeg bør gå for? Lenke til kommentar
PSV Skrevet 5. desember 2007 Del Skrevet 5. desember 2007 Figurine of the Colossus. Beltet fra Netherstorm/The Eye saken. Gauntlets of the Bold. Om du har penger -> Bracers of the Green Fortress. Cenarion Expedition revered neck. Cloaken fra Steamvaults. Crest of the Sha'tar. Lenke til kommentar
Orcuz Skrevet 10. desember 2007 Del Skrevet 10. desember 2007 Hey. Tenkt å twinke lvl 29 palaen min, men trenger noen tips av erfarne paladiner (aldri rørt en palladin før) Skal være dps/offhealer når vi har 3 holy spekka prester i premade guildet som har sinnsykt +healing Først våpen: Burde jeg kjøre Corpsemaker Eller Thermaplugg's Left Arm?? Også talents: Tenkte meg en sånn spekk. Noen innvendinger? Så lurer jeg litt på hvordan jeg skal bruke detta. Tenkte noe alla: Starte med seal of crusader og unleashe den på targetet med en gang og bytte til seal of command og slå til jugment er klar igjen for så ta Hammer of Justice og unleashe. Eller er det bedre å spekke seal of crusader og bruke det? Eller kanskje seal of justice? Takker for svar =D Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 10. desember 2007 Del Skrevet 10. desember 2007 Drit i Seal of the Crusader. Corpsemaker slår hardt. Lenke til kommentar
Orcuz Skrevet 10. desember 2007 Del Skrevet 10. desember 2007 Så jeg burde kjøre på seal of command for de 70% av wepon dmg i holy skade? Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 10. desember 2007 Del Skrevet 10. desember 2007 Ja, det er et av de bedre talentene i Retribution. Lenke til kommentar
kalli Skrevet 10. desember 2007 Del Skrevet 10. desember 2007 Jeg lurt på om dere gadd å si hvordan jeg bør spekke retribution? Er nemlig ganske så noob i wow (er bare lvl 28 atm). "Noob" som jeg er\var, har jeg brukt talent pointsene mine til å sette en på vær talent, men noen fler på noen av de... Har hørt nå i ettertid at det lureste hade hvert å kunn ta noen på den-og-den isteden for en på hver. Så er det noen som gidder å komme med et forslag til hvordan man bør spece? Så jeg kan komme inn på et riktig spor...! Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 10. desember 2007 Del Skrevet 10. desember 2007 Lolret. Er speccet slik nå, quester ferdig Netherstorm med en venn før jeg blir prot igjen. Sikkert noe annet som er bedre til å levle med. Var Protection fra 34 og ut, så har relativt lite peiling. Lenke til kommentar
saimon Skrevet 11. desember 2007 Del Skrevet 11. desember 2007 Figurine of the Colossus.Beltet fra Netherstorm/The Eye saken. Gauntlets of the Bold. Om du har penger -> Bracers of the Green Fortress. Cenarion Expedition revered neck. Cloaken fra Steamvaults. Crest of the Sha'tar. Bare lurer på en ting, er ikke Gauntlets of the Righteous bedre enn of the Bold? Og dropper disse kun i Heroic? Lenke til kommentar
PSV Skrevet 11. desember 2007 Del Skrevet 11. desember 2007 Gauntlets of the Righteous (22 stamina, 20 intellect, 19 defense, 21 damage, 7 mp5) Gauntlets of the Bold (17 strength, 16 agility, 31 stamina, 14 defense) + 2 sockets. (Bonus: 3 parry) Gauntlets of the Bold har 0.64% dodge (fra 16 agility), 9 mer stamina (90-105 HP avhengig av talents) Dette gir du bort for å på Righteous få solostats (manaregen og tildels spelldamage.) Det aller beste er at Bold har 2 sockets, hvorav Righteous visstnok har ingen! Ingen av de overnevnte itemsa dropper i heroic. Lenke til kommentar
haagen Skrevet 12. desember 2007 Del Skrevet 12. desember 2007 Har rollet paladin, og lurer på hvordan de er og heale med på level70 når de bare får 70% tilbake av sin mana når de critter, hvordan er det med regen og healing? Hvordan er det å heale med pala i heroic? Det har jo ganskje treige heals så og ikke noe hot Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 12. desember 2007 Del Skrevet 12. desember 2007 (endret) Jeg tanket Slave pens og Ramparts heroic i dag. Må si jeg merker stor forskjell på god og dårlig dps og healer. Slave pens-runnet med Heart Break Kid () som healer og en utrolig god mage til random å være gikk glimrende, selv med mitt relativt dårlige gear. Fikk en del problemer i Ramparts, men healer var flink og enhancementshamanen visste hva han gjorde, så vi fikk det til å gå opp. Ble bracers og shield på meg, begge skal få stamina-enchant. Så prøvde jeg meg på mechanar. Det gikk ikke så bra. Men jeg har bare en nether igjen nå, før jeg kan få skoene mine og kaste blacksmithing. Da blir det Tankatronic, pewpew. Red.: Hvorfor i helvete er 50% av alle rogues jeg møter i lfg-systemet subtlety? For en drittspec. =/ Endret 12. desember 2007 av Lycantrophe Lenke til kommentar
Naramar Skrevet 13. desember 2007 Del Skrevet 13. desember 2007 Shadowstep er jo pwn lizzm Lenke til kommentar
Richard_87 Skrevet 13. desember 2007 Del Skrevet 13. desember 2007 Har rollet paladin, og lurer på hvordan de er og heale med på level70 når de bare får 70% tilbake av sin mana når de critter, hvordan er det med regen og healing? Hvordan er det å heale med pala i heroic? Det har jo ganskje treige heals så og ikke noe hot I raid osv er de den klassen som er mest mana utnyttende i forhold til healing de har gjort. Flash of Light hele tiden, med noen holy light når det trengs. Heroics går kjempebra, bare pass på å spill med ålreite grupper . Syns ikke det er så treige heals når de bruker 1.5 sekunder på å heale 1500-2500 per Flash. Og med 25% crit (som man får ved litt jobbing) er det konge. Alltid på toppen av healing meteret osv, også når det gjelder effektiv healing... Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 13. desember 2007 Del Skrevet 13. desember 2007 (endret) Ooh! Ooh! Bracers of the Green fortress på AH. 1k. :< Bør jeg gå for de eller bør jeg gå for badge-bracers? Endret 13. desember 2007 av Lycantrophe Lenke til kommentar
oDDi2k Skrevet 13. desember 2007 Del Skrevet 13. desember 2007 Finnes det egentilig noen vettue paladin UI-er? Lenke til kommentar
PSV Skrevet 13. desember 2007 Del Skrevet 13. desember 2007 BoE: 1.37% avoidance & 454HP. Badge: 1.20% avoidance & 524HP. Your choice. Expertise hjelper også på mtp. parry reduksjon. Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 13. desember 2007 Del Skrevet 13. desember 2007 (endret) Jeg blir burstet litt for lett, føler jeg. Går for Badge-saken. Red.: Og hpen. Endret 13. desember 2007 av Lycantrophe Lenke til kommentar
PSV Skrevet 13. desember 2007 Del Skrevet 13. desember 2007 Ta deg en tur i BF heroic du Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 13. desember 2007 Del Skrevet 13. desember 2007 Jeg vil. Men jeg skal bort nå. /wrist. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå