Gå til innhold

Diskuter din Paladin her!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Vurderer å begynne å raide med paladin hovedsaklig (bare raidet kara/za og litt gruul som protadin hittill), men er litt usikker på om jeg har bra nok gear.

Vi er i dag 5/6 SSC og 4/5 TK progresswise, hvor mye avoidance (utenom block), hp og spell power burde jeg ligge på? Er i dag akkurat over uncrushable med mark of the wild.

Jeg holder på å spare opp badges til leggings atm, og håper å få kjørt ett gruuls raid mot helga for tier 4 shoulders. Ellers har jeg hatt maks uflaks i karazhan, verken maiden neck eller gloves har droppa for meg. Skjoldet fra nightbane passa jeg på sist gang, da den andre tanken fortsatt hadde noe blått.

edit: hydross resistance gear er på innkjøpslista.

Endret av Ole_Gunnar
Lenke til kommentar

Jeg har Gladiator's Gavel (+200 spelldamage og noe stamina, skal mongoose den), så trenger ikke Continuum. Har allerde Timewardens og Leggings of the Resolute Defender (skal lw-enchante begge. Timewardens skal stamina-socketes for å tanke casters som slayer med mye magic-damage, typ Mechanar.)

Badges kommer når jeg begynner på Heroics, Crest of the Sha'tar kommer også når jeg får farmet TK.

Lenke til kommentar
JEG, med min full-retri paladin gjorde mer damage enn han der på level 60.

Det der er en samling av Reckoning-scenes som ikke er sykt whatsoever. Som en shaman som viser frem noen heldige Windfury-crits.

du mener at han få mange slag etterværandre?

og selv om det er det du mener er det ikke dårlig tbh....

Han dreper jo 1-2-3stk om gangen ...

Endret av DaXoN
Lenke til kommentar
Jeg har Gladiator's Gavel (+200 spelldamage og noe stamina, skal mongoose den), så trenger ikke Continuum. Har allerde Timewardens og Leggings of the Resolute Defender (skal lw-enchante begge. Timewardens skal stamina-socketes for å tanke casters som slayer med mye magic-damage, typ Mechanar.)

Badges kommer når jeg begynner på Heroics, Crest of the Sha'tar kommer også når jeg får farmet TK.

Necken fra Cenarion da?

Lenke til kommentar
Har +40 stamina +17 (?) defence-necken fra Sethekk Halls, skal kjøpe Strength of the Untamed så snart jeg runder revered. Og jeg skal ha Devilshark Cape fra Steamvaults mens jeg farmer rep. Har bare et par runs igjen, men dinot0m trenger litt rep.

Lenge siden jeg gikk vekk fra Tankadin, så husker ikke alt jeg hadde =/

Så belte da?

Den fra Arca questet hadde jeg, bra saker:p

Lenke til kommentar

Hvordan er det med Tankadin vs Warrior tank?

Kan en Tankadin tanke like bra?

Har en lvl 35 paladin med Scarlet Leggins, Scarlet Belt, Herods shoulders + helmet og noe annet gear (kan ikke bruke hjelm, leggins og shoulders enda) .. også holder jeg på med en warrior som er lvl 9 atm..

Endret av Bjohansen
Lenke til kommentar

Paladin tanks er ekstremt kos for multitanking, type AoE-tanking....

Jeg som warrior (jada, jada har DPS-spec, men er ikke 70 enda) Sliter enormt hvis noen så mye som smeller ut en multishot eller bestemmer seg for å kjøre blizzard før jeg har nådd fram til gruppa. Der er pala fine....

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...