kjetilkl Skrevet 29. november 2007 Del Skrevet 29. november 2007 Fol rank 7 healer mer en rank 4 hl og er 10 mana billigere, og er 0.5 sec raskere Jepp, men litt av poenget er jo å holde LG oppe og slenge inn en max rank hvis du trenger det. (også det som phyx sier) - FL7 er det som er mest vanlig å downrankt FL til .... Lenke til kommentar
kjetilkl Skrevet 29. november 2007 Del Skrevet 29. november 2007 Men ja, en i arena da, va bruker dere der da? jeg hører at paladins har så bra mana effiency, men for meg er det alltid jeg som går tom for mana først nesten.. Nå er jeg ingen typisk Arena spiller, men i 2vs2 og 3vs3 i alle fall går det fint og spamme HL max rank helt til de (eller vi .-P) er døde for meg - bruk DF og DI for det det er verdt ... har vel ca 12k mana med litt +sta gear .... Lenke til kommentar
Phyx Skrevet 29. november 2007 Del Skrevet 29. november 2007 Men ja, en i arena da, va bruker dere der da? jeg hører at paladins har så bra mana effiency, men for meg er det alltid jeg som går tom for mana først nesten..Kommer også på om du har en healing reducing effekt på dit target og de andre ikke har det? Da blir det tungt og holde følge. Har selv spillet noe 2v2 sammen med en warrior. Om vi da møter en paladin og en melee klasse (unntatt MS warr) Så greier den adnre paladinen ikke og holde ut i forhold til meg. Healing reducing effects er utrolig bra i arena. Spesiellt i 2v2 & 2v3. Men som sagt, en må bruke DF & DI for hva det er verdt. Lenke til kommentar
John Keats Skrevet 30. november 2007 Del Skrevet 30. november 2007 Han her er helt syk: http://www.warcraftmovies.com/movieview.php?id=51646 Lenke til kommentar
DaXoN Skrevet 30. november 2007 Del Skrevet 30. november 2007 fant denne på youtube old school pala syke pala Lenke til kommentar
PSV Skrevet 30. november 2007 Del Skrevet 30. november 2007 JEG, med min full-retri paladin gjorde mer damage enn han der på level 60. Det der er en samling av Reckoning-scenes som ikke er sykt whatsoever. Som en shaman som viser frem noen heldige Windfury-crits. Lenke til kommentar
Gnimmels Skrevet 1. desember 2007 Del Skrevet 1. desember 2007 Hei! Tenker på å starte en paladin nå, siden det er den eneste klassen jeg ikke har på 40+. Noen som har noen generelle tips om paladin? Jeg skal være horde... Hva er det beste levle speccet? Kommer stort sett til å levle alene.. kanskje et par "must" instancer, men ikke mange. Ser egentlig for meg at den blir en pvp-healer på 70, men aner ikke enda, siden jeg kan NADA om pally... En gang i tida var det vel retri som var greia å gå, men har hørt mye bra om prot i det siste.. Men det er kanskje bare på 30-40+lvl? Er holy bare crap til levling? Hvordan går man liksom frem når man grinder med en paladin... Er liksom så annerledes enn mange andre klasser pga judgement osv... Yeah! Takker for alle tips! Åh, og btw, jeg okmmer nok til å ha relativt bra levlegear fra mains osv hvis det er en faktor for levlespec^^ Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 1. desember 2007 Del Skrevet 1. desember 2007 Hvordan du skal spille plukker du opp ganske fort, så det lærer du fint på egen hånd. Jeg synes Retribution var greit til rundt 35, der jeg gikk prot for å aoe-grinde en del. Retribution fungerer nok sikkert fint helt til 70, tho, selv om jeg foretrakk prot (og gearet deretter). Lenke til kommentar
saimon Skrevet 1. desember 2007 Del Skrevet 1. desember 2007 Prot var i hvertfall bra før 2.3 til lvling, men etter questene ble buffet trur jeg nok Retri er best. Raskere i hvertfall Lenke til kommentar
wwwerner Skrevet 1. desember 2007 Del Skrevet 1. desember 2007 (endret) Har en paladin i lvl 35 nå, men begynner å lure på om det var lurt å velge Retribution... Burde jeg heller gå for Protection? Hva er eventuelt den store forskjellen? EDIT: Eller kanskje jeg burde gå for Holy... Endret 1. desember 2007 av wwwerner Lenke til kommentar
saimon Skrevet 2. desember 2007 Del Skrevet 2. desember 2007 Har en paladin i lvl 35 nå, men begynner å lure på om det var lurt å velge Retribution... Burde jeg heller gå for Protection? Hva er eventuelt den store forskjellen? EDIT: Eller kanskje jeg burde gå for Holy... Ikke!\ Holy. ret imo Lenke til kommentar
Phyx Skrevet 2. desember 2007 Del Skrevet 2. desember 2007 Har en paladin i lvl 35 nå, men begynner å lure på om det var lurt å velge Retribution... Burde jeg heller gå for Protection? Hva er eventuelt den store forskjellen? EDIT: Eller kanskje jeg burde gå for Holy... For leveling så er nok retrib best nå. Prot egner seg for AoE farming og tanking men ikke til så mye annet. Prot til PvP suger. Lenke til kommentar
wwwerner Skrevet 2. desember 2007 Del Skrevet 2. desember 2007 Har en paladin i lvl 35 nå, men begynner å lure på om det var lurt å velge Retribution... Burde jeg heller gå for Protection? Hva er eventuelt den store forskjellen? EDIT: Eller kanskje jeg burde gå for Holy... For leveling så er nok retrib best nå. Prot egner seg for AoE farming og tanking men ikke til så mye annet. Prot til PvP suger. Javel. Ble nemlig fortalt at dersom jeg var dps ville ingen ha meg i gruppe... Lenke til kommentar
John Keats Skrevet 2. desember 2007 Del Skrevet 2. desember 2007 Bare å samle healing-gear ved siden av så kan du heale med retri specc.. Har ikke så mye å si Lenke til kommentar
dymoletratag Skrevet 2. desember 2007 Del Skrevet 2. desember 2007 Ikke i lav level hvertfall.. Ville ikke anbefalt å bruke en retri pally som healer i f.eks. SL, uansett hvor bra healing gear han har Lenke til kommentar
John Keats Skrevet 2. desember 2007 Del Skrevet 2. desember 2007 Ikke i lav level hvertfall.. Ville ikke anbefalt å bruke en retri pally som healer i f.eks. SL, uansett hvor bra healing gear han har Burde ikke være noe problem.. Hadde en retri pala som healer når jeg tanka med druiden min i alle 70 instancene ( samme palaen, blue heal gear ) gikk helt fint. Lenke til kommentar
Tbau5 Skrevet 2. desember 2007 Del Skrevet 2. desember 2007 Må si at prot pala er utrolig gøy i pvp på level 43! Særlig nå som reckoning er forandret. Lenke til kommentar
oDDi2k Skrevet 2. desember 2007 Del Skrevet 2. desember 2007 Hva slags set/gear er best til PvE healing? Lenke til kommentar
drugis Skrevet 3. desember 2007 Del Skrevet 3. desember 2007 Hva slags set/gear er best til PvE healing? tier 6 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå