Gå til innhold

Diskuter din Paladin her!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Noen som downranker FoL eller HL? vist det, til hvilken rank? har ca 1500 + healing men når jeg skal spamme HL går jeg oom fortere en en moonkin

Da burde jo du klare deg ganske greit, egentlig. Starfire og Insect swarm er ikke akkurat heavy på manaen, og når int gir +dmg og mp5 i tillegg til mana, så sier det seg selv at man holder på en god stund. Threat gjør også sitt til at man tar pauser innimellom.

Lenke til kommentar
Fol rank 7 healer mer en rank 4 hl og er 10 mana billigere, og er 0.5 sec raskere
Men da misser du også 6 % critt på HL om du har speccet for det. Du kommer da og få noe mindre HPS men også mye mindre MPS.

Downranking av HL er nesten død nå etter 2.3 for min del. Eller på en annen side. Det trengs mye mer planlegging nå en tidligere og bruke HL. Men bruker selv noe HL r-5 for og holde Light's grace oppe og så gå tilbake til FoL, etter 13 sec da så er det en HL r-5 igjen.

Lenke til kommentar
Noen som downranker FoL eller HL? vist det, til hvilken rank? har ca 1500 + healing men når jeg skal spamme HL går jeg oom fortere en en moonkin

Da burde jo du klare deg ganske greit, egentlig. Starfire og Insect swarm er ikke akkurat heavy på manaen, og når int gir +dmg og mp5 i tillegg til mana, så sier det seg selv at man holder på en god stund. Threat gjør også sitt til at man tar pauser innimellom.

var bare en sammenligning :p

gir in mp/5?

Men ja, en i arena da, va bruker dere der da? jeg hører at paladins har så bra mana effiency, men for meg er det alltid jeg som går tom for mana først nesten..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...