Zepticon Skrevet 25. november 2007 Del Skrevet 25. november 2007 blå er ikke problemet... der går solid stars glatt.... men røde slots? Lenke til kommentar
John Keats Skrevet 25. november 2007 Del Skrevet 25. november 2007 (endret) http://img440.imageshack.us/my.php?image=ressurectionpg9.jpg gjorde ress-questet i 60 fikk forresten syke mengder experience Endret 25. november 2007 av Smeagoldfish Lenke til kommentar
samebob Skrevet 25. november 2007 Del Skrevet 25. november 2007 Tipper du har fått et par noob komentarer slengt i trynet når du ikke hadd ress eller? Lenke til kommentar
kalli Skrevet 25. november 2007 Del Skrevet 25. november 2007 Kanskje et dumt og noobish spørmål men... Noen tips for å levle raskt med en paladin? Er bare i lvl 19 atm, hvis det har noe å si... Lenke til kommentar
Nstin Skrevet 25. november 2007 Del Skrevet 25. november 2007 Kanskje et dumt og noobish spørmål men...Noen tips for å levle raskt med en paladin? Er bare i lvl 19 atm, hvis det har noe å si... Ingen spørsmål er dumme. Men etter den siste patchen så er det å gjøre quest den raskeste måten å levele på. Lenke til kommentar
John Keats Skrevet 25. november 2007 Del Skrevet 25. november 2007 Tipper du har fått et par noob komentarer slengt i trynet når du ikke hadd ress eller? Er nok en god del ja, men hoppa over den når jeg var riktig level, også ble det bare til at jeg aldri orka.. Lenke til kommentar
PSV Skrevet 25. november 2007 Del Skrevet 25. november 2007 blå er ikke problemet... der går solid stars glatt.... men røde slots? Jeg må rette meg selv. Du bruker heroic gems i røde slots. Lenke til kommentar
haqbar Skrevet 25. november 2007 Del Skrevet 25. november 2007 Sitter og lurer på hvilken trinket jeg skal skaffe meg og hvor jeg lettest kan skaffe den. Er prot atm, noen gode tips? Armory: http://eu.wowarmory.com/character-sheet.xm...vanas&n=Hwi Lenke til kommentar
Islanbadsj Skrevet 25. november 2007 Del Skrevet 25. november 2007 Sitter og lurer på hvilken trinket jeg skal skaffe meg og hvor jeg lettest kan skaffe den. Er prot atm, noen gode tips? Armory: http://eu.wowarmory.com/character-sheet.xm...vanas&n=Hwi Block trinketen fra siste boss i Shattered Halls. Lenke til kommentar
Zepticon Skrevet 26. november 2007 Del Skrevet 26. november 2007 Jade Skull Breastplate eller Vindicator's Hauberk har 490def og 62% avoidance atm Lenke til kommentar
PSV Skrevet 26. november 2007 Del Skrevet 26. november 2007 Du svarer da rimelig godt på det selv. Lenke til kommentar
John Keats Skrevet 27. november 2007 Del Skrevet 27. november 2007 Hvordan er retri som raid specc etter buffen? Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 29. november 2007 Del Skrevet 29. november 2007 Hoho, tanket Shadow Labyrinth i går med mine nye spelldamage-mace. Mobsene var som klistret til meg. Gladiator's Gavel Hvilken enchant bør jeg ha? +20 agility, mongoose eller spellpower? Og dingot0m: jeg hater deg. Lenke til kommentar
oDDi2k Skrevet 29. november 2007 Del Skrevet 29. november 2007 Hei, har akkurat re-speccet til holy. Har fått tak i noe "ok" gear, men jeg har litt lite mana og + healing. Sliter med å heale der det er mange lvl65+ men, hva bør jeg skaffe? http://eu.wowarmory.com/character-sheet.xm...p;n=Archo%C3%B1 Der er char-en, jeg trenger i alle fall noen bra relic og trinkets.. men det jeg lurer mest på hvor er det jeg finner the good stuff? Lenke til kommentar
samebob Skrevet 29. november 2007 Del Skrevet 29. november 2007 Noen som downranker FoL eller HL? vist det, til hvilken rank? har ca 1500 + healing men når jeg skal spamme HL går jeg oom fortere en en moonkin Lenke til kommentar
kjetilkl Skrevet 29. november 2007 Del Skrevet 29. november 2007 Downranker lite selv, spammer FL og slenger inn HL der det er nødvendig ... skal du spamme HL så må du pot'e evt bruke runes i tillegg ..... ved downranking av HL er det vanligvis R4 som brukes, spam denne sammen med LC Prayerbook og du kan holde på i all evighet .... Lenke til kommentar
samebob Skrevet 29. november 2007 Del Skrevet 29. november 2007 Fol rank 7 healer mer en rank 4 hl og er 10 mana billigere, og er 0.5 sec raskere Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 29. november 2007 Del Skrevet 29. november 2007 Noen som downranker FoL eller HL? vist det, til hvilken rank? har ca 1500 + healing men når jeg skal spamme HL går jeg oom fortere en en moonkin Da burde jo du klare deg ganske greit, egentlig. Starfire og Insect swarm er ikke akkurat heavy på manaen, og når int gir +dmg og mp5 i tillegg til mana, så sier det seg selv at man holder på en god stund. Threat gjør også sitt til at man tar pauser innimellom. Lenke til kommentar
Phyx Skrevet 29. november 2007 Del Skrevet 29. november 2007 Fol rank 7 healer mer en rank 4 hl og er 10 mana billigere, og er 0.5 sec raskereMen da misser du også 6 % critt på HL om du har speccet for det. Du kommer da og få noe mindre HPS men også mye mindre MPS. Downranking av HL er nesten død nå etter 2.3 for min del. Eller på en annen side. Det trengs mye mer planlegging nå en tidligere og bruke HL. Men bruker selv noe HL r-5 for og holde Light's grace oppe og så gå tilbake til FoL, etter 13 sec da så er det en HL r-5 igjen. Lenke til kommentar
samebob Skrevet 29. november 2007 Del Skrevet 29. november 2007 Noen som downranker FoL eller HL? vist det, til hvilken rank? har ca 1500 + healing men når jeg skal spamme HL går jeg oom fortere en en moonkin Da burde jo du klare deg ganske greit, egentlig. Starfire og Insect swarm er ikke akkurat heavy på manaen, og når int gir +dmg og mp5 i tillegg til mana, så sier det seg selv at man holder på en god stund. Threat gjør også sitt til at man tar pauser innimellom. var bare en sammenligning gir in mp/5? Men ja, en i arena da, va bruker dere der da? jeg hører at paladins har så bra mana effiency, men for meg er det alltid jeg som går tom for mana først nesten.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå