Islanbadsj Skrevet 23. november 2007 Del Skrevet 23. november 2007 (endret) Med HS oppe såklart... Endret 23. november 2007 av Islanbadsj Lenke til kommentar
V_B Skrevet 23. november 2007 Del Skrevet 23. november 2007 Link en armory profil da. 90% er helvettes mye, og tror neppe de mest hardcore folka har det ? Vist du kuker rundt i kara enda, så er det litt lavere nivå enn det du burde være på med det gearet. Lenke til kommentar
Islanbadsj Skrevet 23. november 2007 Del Skrevet 23. november 2007 Jeg har vel egntlig for lite, burde jo hatt over 102,4% avoidance, og jeg har ATM 85% med HS (Holy shield oppe), så jeg ser ikke hvordan dette er så ekstraordinært. Uansett, profil: http://eu.wowarmory.com/character-sheet.xm...&n=prometia Lenke til kommentar
Zepticon Skrevet 23. november 2007 Del Skrevet 23. november 2007 Klarer lett 80% med HS oppe i pre kara gear.. bare sjekk pallyen min sim vel har ca 92% avoidance med HS oppe Lenke til kommentar
PSV Skrevet 23. november 2007 Del Skrevet 23. november 2007 Jeg har vel egntlig for lite, burde jo hatt over 102,4% avoidance, og jeg har ATM 85% med HS (Holy shield oppe), så jeg ser ikke hvordan dette er så ekstraordinært. Uansett, profil: http://eu.wowarmory.com/character-sheet.xm...&n=prometia Du har hørt om denne tingen de kaller enchants, sant? (Bare for å være sikker) Lenke til kommentar
Kombat-Kaare Skrevet 23. november 2007 Del Skrevet 23. november 2007 http://eu.wowarmory.com/character-sheet.xm...&n=Valorian 102,4% er ikke så vanskelig straks man har vært litt i Karazhan. På Paladinen akkurat nå sitter jeg med 98,6 eller noe, men det er bare fordi jeg siter med Darkmoon Card: Crusade istedenfor +defense trinketen min. Med den har jeg rett over 102,6 tror jeg. Lenke til kommentar
M@R7!N Skrevet 23. november 2007 Del Skrevet 23. november 2007 Vel, mye hp på Prince er et must Men ellers går det vel fint. Husker Guildmaster ville ta princemed en warrior med mye blues. Ble til at vi kom til phase 3 på første eller andre forsøø med en druid og downa han raskt etterpå. Lenke til kommentar
Kuldesjokk Skrevet 23. november 2007 Del Skrevet 23. november 2007 (endret) K-K, ser du har dreamsinger, verdsetter du 5 spirit over 4 AP? Kan lite om pala så vet ikke viktigheten og hvordan jeg skal vektlegge det... Det var det eneste alternativet jeg fant på den tiden. Selvsagt kan man lete etter 9/9 greens eller troll's bane, men jeg tok det jeg fant for hånden. 2 AP merker man ikke forskjell på. Så du hadde gått for troll's bane hvis du hadde hatt de? Sitter her med en 9str, 8 stam green, dreamsinger og troll's bane Edit: Kommafeil. Endret 23. november 2007 av Kuldesjokk Lenke til kommentar
Islanbadsj Skrevet 23. november 2007 Del Skrevet 23. november 2007 Jeg har vel egntlig for lite, burde jo hatt over 102,4% avoidance, og jeg har ATM 85% med HS (Holy shield oppe), så jeg ser ikke hvordan dette er så ekstraordinært. Uansett, profil: http://eu.wowarmory.com/character-sheet.xm...&n=prometia Du har hørt om denne tingen de kaller enchants, sant? (Bare for å være sikker) Hater å bruke penger på blått utstyr som skal byttes likevel, er nok en gjerringknark sånn sett. Men har ikke fått tak i guild enchanteren i det siste, så det er jo litt som skal enchantes da... Lenke til kommentar
Kombat-Kaare Skrevet 23. november 2007 Del Skrevet 23. november 2007 K-K, ser du har dreamsinger, verdsetter du 5 spirit over 4 AP? Kan lite om pala så vet ikke viktigheten og hvordan jeg skal vektlegge det... Det var det eneste alternativet jeg fant på den tiden. Selvsagt kan man lete etter 9/9 greens eller troll's bane, men jeg tok det jeg fant for hånden. 2 AP merker man ikke forskjell på. Så du hadde gått for troll's bane hvis du hadde hatt de? Sitter her med en 9str, 8 stam green, dreamsinger og troll's bane Edit: Kommafeil. For å si det lettere, det spiller ingen rolle, og troll's bane er egentlig ikke noe godt alternativ det heller. De eneste statsene som teller når du skal bygge en paladin er Strength, Agility og Stamina. Troll's Bane gir 14 agi og 4 stamina (18 til sammen), men er leather. Dine 9/8 gir 17 til sammen, og er mail. Dreamsinger gir 8/8 som blir 16 til sammen. Jeg tok Dreamsinger fordi jeg bare hadde tjent 1-2 ekstra stat points på å lete lenge etter 9/9 green mail, i tillegg til at jeg fikk en "hendig" spirit bonus på kjøpet. Anbefaler ikke Troll's Bane til paladin med mindre du ønsker å kaste bort mye penger. Alt over 8/8 i mail er bedre. (Samme om det er agility, strength eller stamina) Lenke til kommentar
Kuldesjokk Skrevet 23. november 2007 Del Skrevet 23. november 2007 Da blir det en tilfeldig green, looks får avgjøre Som du har sagt tidligere, man skal slaye med stil... Lenke til kommentar
Zepticon Skrevet 23. november 2007 Del Skrevet 23. november 2007 Har Lion's Heart Girdle atm... Men får nå Sha'tari Vindicator's Waistguard fra Arc questen... Hvilken burde jeg gå for? Heller litt mot Sha'tari men er veldig usikker... Lenke til kommentar
John Keats Skrevet 23. november 2007 Del Skrevet 23. november 2007 Wuhu Specca prot med palaen min. Level 59 og har 6009 HP med BoK allerede Lenke til kommentar
Islanbadsj Skrevet 24. november 2007 Del Skrevet 24. november 2007 Har Lion's Heart Girdle atm...Men får nå Sha'tari Vindicator's Waistguard fra Arc questen... Hvilken burde jeg gå for? Heller litt mot Sha'tari men er veldig usikker... Jeg ville gått for Sha'tari, med mindre du har over 102,4% avoidance... Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 24. november 2007 Del Skrevet 24. november 2007 (endret) Så kommer det store spørsmålet: Skal jeg få craftet Thunder, og da Deep Thunder, for offspec, eller skal jeg farme BG for S1-sverd/mace/axe? Edit: Sverdet ser stilig ut og er like bra som Deep Thunder. Da blir det BG-farm på meg. Og jeg som nettopp bestemte meg for å farme millioner honour til s1 Gavel (finfint tankevåpen) Endret 24. november 2007 av Lycantrophe Lenke til kommentar
Kombat-Kaare Skrevet 24. november 2007 Del Skrevet 24. november 2007 Så kommer det store spørsmålet: Skal jeg få craftet Thunder, og da Deep Thunder, for offspec, eller skal jeg farme BG for S1-sverd/mace/axe? Edit: Sverdet ser stilig ut og er like bra som Deep Thunder. Da blir det BG-farm på meg. Og jeg som nettopp bestemte meg for å farme millioner honour til s1 Gavel (finfint tankevåpen) Se på det litt mer i lengden. Du får ikke tak i noe bra paladin tankvåpen annet enn S1 macen før du kommer langt uti SSC/TK. Derimot kan du lett fikse en fet twohander fra: Prince, Maulgar, Gruul og Magtheridon. Sitter med Gorehowl selv, og jeg kan ikke annet enn å le av de tullingene som brente av over 2000 gull for å komme seg til Deep Thunder. Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 24. november 2007 Del Skrevet 24. november 2007 Jeg kommer ikke til å raide. S1macen (1h, gavel) skal jeg ha uansett. Lenke til kommentar
v-gard Skrevet 24. november 2007 Del Skrevet 24. november 2007 Deep Thunder er jo barsk. Lenke til kommentar
Zepticon Skrevet 24. november 2007 Del Skrevet 24. november 2007 Hvilken RØD slot gem er best for pallys? Tenker på tank gear med rød gul og blå slots socket, og +6 stam socketbonus. +8 Dodge Rating +8 Parry Rating +5 Spell Damage and +6 Stamina +4 Agility and +6 Stamina +4 Strength and +6 Stamina +4 Spell Hit Rating and +5 Spell Damage Personlig knapp på den siste som vil gi 12 stamina mindre (i en evt 3x12stam socket) til fordel for +4 Defence rating, +4 Spell Hit Rating og +5 Spell Damage. Noen tanker? Lenke til kommentar
PSV Skrevet 24. november 2007 Del Skrevet 24. november 2007 +12 stamina er udiskutabelt best. +4 Def rating, +4 Spell Hit, +5 Spell damage er uviktig. Skaff dog +5parry/+6sta og +5dodge/+6sta gemsa fra heroic og bruk de i eventuelle blå slots. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå