Gå til innhold

Diskuter din Paladin her!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
K-K, ser du har dreamsinger, verdsetter du 5 spirit over 4 AP?

Kan lite om pala så vet ikke viktigheten og hvordan jeg skal vektlegge det...

Det var det eneste alternativet jeg fant på den tiden.

Selvsagt kan man lete etter 9/9 greens eller troll's bane, men jeg tok det jeg fant for hånden.

2 AP merker man ikke forskjell på.

Så du hadde gått for troll's bane hvis du hadde hatt de?

Sitter her med en 9str, 8 stam green, dreamsinger og troll's bane :p

Edit: Kommafeil.

Endret av Kuldesjokk
Lenke til kommentar
Jeg har vel egntlig for lite, burde jo hatt over 102,4% avoidance, og jeg har ATM 85% med HS (Holy shield oppe), så jeg ser ikke hvordan dette er så ekstraordinært. Uansett, profil:

http://eu.wowarmory.com/character-sheet.xm...&n=prometia

Du har hørt om denne tingen de kaller enchants, sant? (Bare for å være sikker)

Hater å bruke penger på blått utstyr som skal byttes likevel, er nok en gjerringknark sånn sett. Men har ikke fått tak i guild enchanteren i det siste, så det er jo litt som skal enchantes da...

Lenke til kommentar
K-K, ser du har dreamsinger, verdsetter du 5 spirit over 4 AP?

Kan lite om pala så vet ikke viktigheten og hvordan jeg skal vektlegge det...

Det var det eneste alternativet jeg fant på den tiden.

Selvsagt kan man lete etter 9/9 greens eller troll's bane, men jeg tok det jeg fant for hånden.

2 AP merker man ikke forskjell på.

Så du hadde gått for troll's bane hvis du hadde hatt de?

Sitter her med en 9str, 8 stam green, dreamsinger og troll's bane :p

Edit: Kommafeil.

For å si det lettere, det spiller ingen rolle, og troll's bane er egentlig ikke noe godt alternativ det heller.

De eneste statsene som teller når du skal bygge en paladin er Strength, Agility og Stamina.

Troll's Bane gir 14 agi og 4 stamina (18 til sammen), men er leather.

Dine 9/8 gir 17 til sammen, og er mail.

Dreamsinger gir 8/8 som blir 16 til sammen.

Jeg tok Dreamsinger fordi jeg bare hadde tjent 1-2 ekstra stat points på å lete lenge etter 9/9 green mail, i tillegg til at jeg fikk en "hendig" spirit bonus på kjøpet.

Anbefaler ikke Troll's Bane til paladin med mindre du ønsker å kaste bort mye penger.

Alt over 8/8 i mail er bedre. (Samme om det er agility, strength eller stamina)

Lenke til kommentar

Så kommer det store spørsmålet:

Skal jeg få craftet Thunder, og da Deep Thunder, for offspec, eller skal jeg farme BG for S1-sverd/mace/axe?

Edit: Sverdet ser stilig ut og er like bra som Deep Thunder. Da blir det BG-farm på meg. Og jeg som nettopp bestemte meg for å farme millioner honour til s1 Gavel (finfint tankevåpen)

Endret av Lycantrophe
Lenke til kommentar
Så kommer det store spørsmålet:

Skal jeg få craftet Thunder, og da Deep Thunder, for offspec, eller skal jeg farme BG for S1-sverd/mace/axe?

Edit: Sverdet ser stilig ut og er like bra som Deep Thunder. Da blir det BG-farm på meg. Og jeg som nettopp bestemte meg for å farme millioner honour til s1 Gavel (finfint tankevåpen)

Se på det litt mer i lengden.

Du får ikke tak i noe bra paladin tankvåpen annet enn S1 macen før du kommer langt uti SSC/TK.

Derimot kan du lett fikse en fet twohander fra: Prince, Maulgar, Gruul og Magtheridon.

Sitter med Gorehowl selv, og jeg kan ikke annet enn å le av de tullingene som brente av over 2000 gull for å komme seg til Deep Thunder.

Lenke til kommentar

Hvilken RØD slot gem er best for pallys? Tenker på tank gear med rød gul og blå slots socket, og +6 stam socketbonus.

+8 Dodge Rating

+8 Parry Rating

+5 Spell Damage and +6 Stamina

+4 Agility and +6 Stamina

+4 Strength and +6 Stamina

+4 Spell Hit Rating and +5 Spell Damage

Personlig knapp på den siste som vil gi 12 stamina mindre (i en evt 3x12stam socket) til fordel for +4 Defence rating, +4 Spell Hit Rating og +5 Spell Damage.

Noen tanker?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...