Lycantrophe Skrevet 22. november 2007 Del Skrevet 22. november 2007 Jeg gjorde aldri The Second Trial. Polearmen er ikke like bra som Ghostlandssverdet uansett. Lenke til kommentar
wwwerner Skrevet 22. november 2007 Del Skrevet 22. november 2007 I level 27 burde du nok greie å ta de mobsa du trenger i SFK solo.. Er ikke de bare 18-19 elite? Jeg burde kanskje klare den selv... Problemet er at jeg ble drept av dinosaurer i level 31 på vei dit. Lenke til kommentar
dymoletratag Skrevet 22. november 2007 Del Skrevet 22. november 2007 I Arathi mener du? Bare hold deg på veien, så går det fint Lenke til kommentar
samebob Skrevet 22. november 2007 Del Skrevet 22. november 2007 Soloet alle bossene i SFK som 32 rogue Lenke til kommentar
wwwerner Skrevet 22. november 2007 Del Skrevet 22. november 2007 I Arathi mener du? Bare hold deg på veien, så går det fint Jo, men da jeg så tre stykker i lvl 31 patruljere på veien utenfor Stromgarde Keep, så snudde jeg... Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 22. november 2007 Del Skrevet 22. november 2007 Bare løp forbi, de evader ganske raskt. Bubble er alltid kjekt. Lenke til kommentar
Kuldesjokk Skrevet 22. november 2007 Del Skrevet 22. november 2007 Er det noen low-lvl paladin quests jeg MÅ gjøre? Greit nok du får våpen og slikt, men når paladinen skal instance boostes til rundt 24 så er vel ikke våpenquester veldig viktig.... Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 22. november 2007 Del Skrevet 22. november 2007 Level 12 eller 14 får du Redemption. Gjør den. Resten er bare å glemme, før epicmount. Lenke til kommentar
Kuldesjokk Skrevet 22. november 2007 Del Skrevet 22. november 2007 Danke. Får vel ta den på lvl 24 da Lenke til kommentar
Kuldesjokk Skrevet 22. november 2007 Del Skrevet 22. november 2007 Thermaplugg's arm eller corpsemaker til 29 twink? Bedre DPS på therma, men corpse er tregere... Lenke til kommentar
wwwerner Skrevet 22. november 2007 Del Skrevet 22. november 2007 (endret) Bare løp forbi, de evader ganske raskt. Bubble er alltid kjekt. Det gikk forsåvidt greit. Står utenfor Shadowfang Keep nå. Men hvor langt inn er stallen med Jordan's Smithing Hammer? Føler meg ikke trygg på å gå inn i en instance, med masse folk i lvl 19 Elite, helt alene. Men jeg burde kanskje klare å ta dem? EDIT: Klarte det. (Med hjelp av lv. 33 Mage) Endret 22. november 2007 av wwwerner Lenke til kommentar
Kombat-Kaare Skrevet 22. november 2007 Del Skrevet 22. november 2007 Thermaplugg's arm eller corpsemaker til 29 twink? Bedre DPS på therma, men corpse er tregere... Corpsemaker, Corpsemaker og til sist... Corpsemaker. Det finnes ikke noe annet godt alternativ, ikke engang den dustemacen som har en frost damage proc, uten at jeg husker navnet på den. Lenke til kommentar
Kuldesjokk Skrevet 22. november 2007 Del Skrevet 22. november 2007 Da så, men tenkte jeg skulle skaffe noe FC-gear også, fant en 24 dps mace som kan enchantes med TBC, forslag til enchant på den som er fin til FC? Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 22. november 2007 Del Skrevet 22. november 2007 K-K har rett. Corpsemaker er eneste relle alternativ. Lenke til kommentar
Kuldesjokk Skrevet 22. november 2007 Del Skrevet 22. november 2007 Æ spørte bare, fikk et svar og var fornøyd, men skal fortsatt ha litt FC-gear Lenke til kommentar
Kuldesjokk Skrevet 22. november 2007 Del Skrevet 22. november 2007 K-K, ser du har dreamsinger, verdsetter du 5 spirit over 4 AP? Kan lite om pala så vet ikke viktigheten og hvordan jeg skal vektlegge det... Lenke til kommentar
PSV Skrevet 22. november 2007 Del Skrevet 22. november 2007 Spirit er søppel. Hva er alternativet? Lenke til kommentar
Kombat-Kaare Skrevet 22. november 2007 Del Skrevet 22. november 2007 K-K, ser du har dreamsinger, verdsetter du 5 spirit over 4 AP? Kan lite om pala så vet ikke viktigheten og hvordan jeg skal vektlegge det... Det var det eneste alternativet jeg fant på den tiden. Selvsagt kan man lete etter 9/9 greens eller troll's bane, men jeg tok det jeg fant for hånden. 2 AP merker man ikke forskjell på. Lenke til kommentar
Islanbadsj Skrevet 23. november 2007 Del Skrevet 23. november 2007 Fikk boots of elusion i dag, økte avoidancen min med 4%, når jeg endelig får min elskede libram er jeg oppe på rundt 90%. Skal bli bra, men virker ikke som om folk i guilden helt forstår dette med avoidance, de mener tankene skal makse ut hp... Lenke til kommentar
V_B Skrevet 23. november 2007 Del Skrevet 23. november 2007 Fikk boots of elusion i dag, økte avoidancen min med 4%, når jeg endelig får min elskede libram er jeg oppe på rundt 90%. Skal bli bra, men virker ikke som om folk i guilden helt forstår dette med avoidance, de mener tankene skal makse ut hp... 90% totalt i dogde, parry osv ? Vis profil i armory vist så, for dette har jeg vanskeligt for å tru Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå