Gå til innhold

Diskuter din Paladin her!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Du SKAL ha 70% tilsammen av dodge, parry, block med din egen BoK. (75% uten libram)

Du skal ha 102.4% dodge/parry/block/miss totalt, med Holy Shield, mot en lvl 73 raid boss, mindre enn 3 lvls høyere enn deg selv, og en mob kan ikke crushe deg, så da er det ikke viktig.

Det er det eneste tallet man trenger å forholde seg til, hvordan du kommer deg til det tallet er helt opp til deg selv. Fins ikke noen fasit, men det finnes tips og anbefalinger, men alt jeg sier er fra egen erfaring.

Lenke til kommentar

Det som jeg syns er vanskeligest er og finne en bra balans mellom trash og bosser med henhold til gear du skal bruke. Det gjelder da hvor mye en skal ha i dodge, parry og block.

På trash er det greit med mye block siden du da får får mindre(?) dmg siden de ikke slår så hardt og du får mer aggro grunnet HS.

Men på bosser det det bedre med mer dodge og parry siden bosser oftest slår ganske sjeldent og da dette gir mer voidance (dmg mitigation).

Men om du øker dodge og parry så tikker jo ikke HS og heller ikke retrib aura inn så du misser mye threat pga av dette.

Opplever warrior/druid tanks det samme?

Jeg vet jo det at de får aggro av dmg de gjør og dmg de mottar men jeg er usikker på om det er like viktig for dem på bosser.

Lenke til kommentar
Satt her og tenkte litt, må være sykt gøy å overleve i en halv evighet i lav lvl bg...

Så nå er planen om en pala twink satt i gang, lurte på om noen av dere her inne har tips til spec og gear for en 29 palatwink, gjerne en armory profil (k-k hadde vel blant annet en twink)

Riktig, har både en paladin og en hunter, og jeg må si at hunteren ikke når paladin opp til knærne engang hva angår effektivitet.

Mangler head enchant blant annet, men jeg orker ikke å fly halve dagen lang i Felwood for å gjøre det.

Hva shoulders angår så bruker jeg de for utseendet, de ser fryktelig stilige ut med en hvit tabard.

Man skal jo tross alt drepe med stil.

http://eu.wowarmory.com/character-sheet.xm...&n=Dullahan

Lenke til kommentar

Tørket støv av min snart 3 år gamle lvl 46 dwarf paladin i dag. Fy fader å morro det er å spille paladin.

Raidet kara, gruul og Litt i The eye med en resto shaman, ble geara fort opp og var morro det. Men mista helt wow-følelsen. Ble bare å sitte å raide til kl 10 ell noe på fredag og drikke seg full også stikke på byen eller på fest eller noe.

Men på paladinen er det tilbake med wow-følelsen igjen! Ble så inspirert av Hobbs, så lagde en BE paladin, men det ble så feil. Så nå er jeg alliance igjen =) paladin er en alliance ting.

Lenke til kommentar

Skal vi se, da har jeg blitt 70 på paladinen min (og speccet retribution >_<) ig har igjen fire soner med quests: Blade's Edge, Terokkar, Netherstorm, Shadowmoon Valley. Når jeg er ferdig med questingen kommer jeg til å specce tilbake til protection.

Men det jeg lurer på er: Hvilken sone bør jeg begynne med med tanke på rewards?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...