Gå til innhold

Diskuter din Paladin her!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Er ikke helt enig med deg men ganske.

Vi har fått bedre talents når det gjelder healing. Men ikke så mye har skjed melee. Jeg har heller ikke spillet på test realmen så jeg vet heller ikke hvordan denne 30 min buffen fungerer som skal gi høyere dps.

SoC er jo gjort om til det bedre får jeg håpe, dette kommer mest an på hvor ofte den procer nå.

Lenget uansett stort til den nye patchen.

5292457[/snapback]

Den 30 min buffen du snakker om er Righteous Fury en buff som øker threat ikke dps...

SoC proccer 7 ganger i minuttet istedetfor 5, noe som er en økning på 40%. At damage pr gang er på 70% i stedetfor 100 gjør at DPS holder seg på ca samme nivå eller litt høyere.

Jeg ser ærlig talt ikke hva folk maser om med lavere dps, hvor er det denne lavere dpsen har gått henne?

5292955[/snapback]

Javel, SoC gjør nå bare 70% av Weapon dmg , det vil si 60% mindre dmg på crits.

Høyeste jeg har fått på test server er en 550 dmg soc crit mens i 1.8 er 1k crits fullt mulig med vanlig blått utstyr.

Vent til dette kommer på live så skal du fort merke at SoC ikke er noe verdt lengre. Overall er ikke akkuratt 2 mer PPM noe å hoppe i været av...dps increasen som denne "kontrollerbare nye soc'en" gir er minimal

Endret av Keylar
Lenke til kommentar

#Tread-Admin#

Kunne dere bruke fulle setninger? Ikke slike som BoK, SoC, etc. Har personlig problemer å følge med :D Og tror det vil hjelpe mange som kanskje har akkurat kjøpt WoW, og har startet en Paladin.

Håper det ikke er for mye å bedt?

(Noen form for personhets mot meg kan tas over PM, dette er en Paladin tråd)

Lenke til kommentar

Høyeste jeg har fått på test server er en 550 dmg soc crit mens i 1.8 er 1k crits fullt mulig med vanlig blått utstyr.

Vent til dette kommer på live så skal du fort merke at SoC ikke er noe verdt lengre. Overall er ikke akkuratt 2 mer PPM noe å hoppe i været av...dps increasen som denne "kontrollerbare nye soc'en" gir  er minimal

Det er feil. Seal of Command tar på testserveren 70% av damagene du hadde på forrige slag. Altså vil Seal of Command følge whitedamage mer enn tidligere.

Litt dumt syns jeg, etter som jeg liker å gjøre 400 whitedamage og klinke til med en Seal of Command crit på 1100 damage.

Men i teorien skal den nye Seal of Command gi deg mer skade enn før.

Si du critter på whitedamage for 1000, bare sånn for enkelhetens skyld, selv om jeg har crit på nærmere 1500 whitedamage, så vil Seal of Command basis damage være minst 700 damage. Så kan du critte på denne og da snakker vi tall opp mot 2000 damage.

Men nå er det paladins og Seal of Command vi snakker om, så sannsynligheten for dette er minimal.

Så Retribution paladins vil kunne merke en nedgang når det gjelder damage.

Dette fordi de har ofte mye crit chance, 22+ crit chance og oppover og fordi Seal of Command damagen ikke lenger er like uavhengig av whitedamage som den er idag.

Et eksempel: Du gjør 400 whitedamage. 70% av dette er 280 damage. Selv med crit vil du ikke få denne opp til 1000 damage.

Hva hjelper det at den proccer oftere hvis jeg ikke klarer å drepe de fort nok? :p

Lenke til kommentar
Evt Judgement of crusader - SoC, hakk hakk hakk, repentance, heal heal, judgment seal of command.

Det er ingen dårlig kombo spør du meg :). Kan også kombineres med Hammer of Justice og hammer of wrath.

5293911[/snapback]

husk på å bruke hammer of justice før du judger seal of command da gjør den mer damage :cool: ellers er komboen fin men jeg skal ta judge SoC + holy shock + Hammer of Wrath som finishing move :love:

denne patchen tror jeg blir bra jeg har testet den på test serveren og den fungerer ypperlig, kan jo banke warlocks og hunters nå :cool:

Lenke til kommentar
Er ikke helt enig med deg men ganske.

Vi har fått bedre talents når det gjelder healing. Men ikke så mye har skjed melee. Jeg har heller ikke spillet på test realmen så jeg vet heller ikke hvordan denne 30 min buffen fungerer som skal gi høyere dps.

SoC er jo gjort om til det bedre får jeg håpe, dette kommer mest an på hvor ofte den procer nå.

Lenget uansett stort til den nye patchen.

5292457[/snapback]

Den 30 min buffen du snakker om er Righteous Fury en buff som øker threat ikke dps...

SoC proccer 7 ganger i minuttet istedetfor 5, noe som er en økning på 40%. At damage pr gang er på 70% i stedetfor 100 gjør at DPS holder seg på ca samme nivå eller litt høyere.

Jeg ser ærlig talt ikke hva folk maser om med lavere dps, hvor er det denne lavere dpsen har gått henne?

5292955[/snapback]

Vent til dette kommer på live så skal du fort merke at SoC ikke er noe verdt lengre. Overall er ikke akkuratt 2 mer PPM noe å hoppe i været av...dps increasen som denne "kontrollerbare nye soc'en" gir er minimal

5294651[/snapback]

Altså, hele hovedpoenget med patchen var jo at palaer flest ville ha mer STABIL dps - ikke høyere crits og enormt høyere dps. Vi har fått jevnere og mer stabil Seal of Command, og selv om du får lavere crits så er total DPS den samme eller bittelitt høyere. Den er bare fordelt mer utover pr minutt, og ikke i rykk og napp slik det er nå.

Endret av Alastor
Lenke til kommentar

Vell... Dette kommer nok til å bli bra tror jeg. Var litt skuffet/forbauset over at de flyttet Blessing og Kings(BoK) da.

Men der en en sak ved holy treet som irriterer meg litt ennå. Vi kommer jo til og få en skill der vi kan få +12% to healing with Flash of Light or Holy Light, men den spellen som vi bruker mest er jo Flash of Light. Så det gir oss ca en 40 til på healingene. Mens manacosten går jo nå opp fra 123 til 140 (ved tidl. talent points). Med lit greit utstyr så har man en Flash of Light på ca 550+, + 40 her er ca 7%. Så healingen blir 7% mere effektiv men manacosten blit 12% høyere.

Jeg har vært speca fo healing/tanking en stund nå og har lyst på litt mere retrib, men det ser ut som om de planene går i grus nå som de har fjernet BoK fra retrib treet. DE som tidl. har vært og vil være det kommer jo ikke å få BoK lenger så derfor må mange protec paladiner velge dette isteden. Mange av oss Protec paladiner har jo valgt dette for å få 15 min salv.

Fortsatt meget skepisk til om dette med 15 blessings kommer til å virke i MC/ZG osv. Folk overallt mange utenfor range...

Lenke til kommentar
Vell... Dette kommer nok til å bli bra tror jeg. Var litt skuffet/forbauset over at de flyttet Blessing og Kings(BoK) da.

......

Fortsatt meget skepisk til om dette med 15 blessings kommer til å virke i MC/ZG osv. Folk overallt mange utenfor range...

Helt enig. Selv om jeg skjønner Blizzard. Blessing of Kings er en protection spell og ikke en retribution spell. Men med den forandringen, så burde de flytte Reckogning til Retribution treet, siden dette helt klart er en retribution spell og ikke en protection spell. At en spell som krever at folk skal få critical hit på deg er i et talenttre hvor det meste går på beskyttelse i form av økt blokking og redusert sjansen for at andre får critical hit på deg er ganske rar tankegang fra Blizzard sin side. Nei, få plassert Reckogning i riktig tre først som sist, nemlig Retribution.

Angående 15min buffs og de som er utenfor range, vel..., de har tapt.

Endret av Cappo
Lenke til kommentar

Vent til dette kommer på live så skal du fort merke at SoC ikke er noe verdt lengre. Overall er ikke akkuratt 2 mer PPM noe å hoppe i været av...dps increasen som denne "kontrollerbare nye soc'en" gir  er minimal

Det er feil. Seal of Command tar på testserveren 70% av damagene du hadde på forrige slag. Altså vil Seal of Command følge whitedamage mer enn tidligere.

Litt dumt syns jeg, etter som jeg liker å gjøre 400 whitedamage og klinke til med en Seal of Command crit på 1100 damage.

Men i teorien skal den nye Seal of Command gi deg mer skade enn før.

Si du critter på whitedamage for 1000, bare sånn for enkelhetens skyld, selv om jeg har crit på nærmere 1500 whitedamage, så vil Seal of Command basis damage være minst 700 damage. Så kan du critte på denne og da snakker vi tall opp mot 2000 damage.

Men nå er det paladins og Seal of Command vi snakker om, så sannsynligheten for dette er minimal.

Så Retribution paladins vil kunne merke en nedgang når det gjelder damage.

Dette fordi de har ofte mye crit chance, 22+ crit chance og oppover og fordi Seal of Command damagen ikke lenger er like uavhengig av whitedamage som den er idag.

Et eksempel: Du gjør 400 whitedamage. 70% av dette er 280 damage. Selv med crit vil du ikke få denne opp til 1000 damage.

Hva hjelper det at den proccer oftere hvis jeg ikke klarer å drepe de fort nok? :p

5294958[/snapback]

Seriøst? har de endra den så den funker helt idiotisk nå?

Før så gjorde den jo våpendmg i holydmg, samme hva din whitedmg hit var.

Dette er jo en sinnsyk nerf spør du meg. Mot prot warriors og druids i bearform slår jeg for ca. 150-180dmg, og da vil SoC nå treffe for 105-126 hvis hva dere sier her stemmer.

(Edit: bare til informasjon så er en vanlig SoC hit mellom 400-600 for meg nå, samme hvem jeg slåss mot)

Alt i alt så vil da dette si at SoC nå også tar kraftig reduction mot folk med høy AC, selv om selve SoC angrepet ignorerer armor.

Jeg tror ikke dette før jeg ser det men.

Endret av apollox
Lenke til kommentar
Seriøst? har de endra den så den funker helt idiotisk nå?

Før så gjorde den jo våpendmg i holydmg, samme hva din whitedmg hit var.

Dette er jo en sinnsyk nerf spør du meg. Mot prot warriors og druids i bearform slår jeg for ca. 150-180dmg, og da vil SoC nå treffe for 105-126 hvis hva dere sier her stemmer.

Alt i alt så vil da dette si at SoC nå også tar kraftig reduction mot folk med høy AC, selv om selve SoC angrepet ignorerer armor.

Jeg tror ikke dette før jeg ser det men.

Med annet de har forandret den, så er det slik den fungerer. Er i hvertfall det det står på Seal of Command når du holder over den på 1.9 talent kalkulatoren til paladins på de offisielle sidene.

Lenke til kommentar

Indirekte så funker nå Armor reduksjon på SoC hits også da.

Nå kan jo SoC procs aldri overgå whitedmg hits uten at SoC critter.

Dette suger jo noe voldsomt mot klasser som har 8-10k armor, da vår eneste kilde til bittelitt dmg på disse var en og annen 400dmg SoC proc mellom alle 150dmg whitedmg hits.

Endret av apollox
Lenke til kommentar

Da er paladin talents final virker det som, Takk for ingenting Blizzard :/

Protection treet er helt dødt, ingen vil specce Holy shield etter 1.9.

Skjønner ikke at Holy shield kunne være så overpowered med +spell dmg, når Lightning shield får dmg av +spell dmg....og at LS kan critte ...

nei, tror jeg virkelig vet hva Developers spiller - Horde.

Lenke til kommentar
Da er paladin talents final virker det som, Takk for ingenting Blizzard :/

Protection treet er helt dødt, ingen vil specce Holy shield etter 1.9.

Skjønner ikke at Holy shield kunne være så overpowered med +spell dmg, når Lightning shield får dmg av +spell dmg....og at LS kan critte ...

nei, tror jeg virkelig vet hva Developers spiller - Horde.

5326942[/snapback]

Lightening shield får bonus av +spell damage ja, men den kan ikke critte. Bonusen blir også fordelt utover hele spellen ( 3 charges), og blir regnet som instant-cast og ikke DoT, dermed blir bunusen forsvinnende liten.

Lenke til kommentar
Indirekte så funker nå Armor reduksjon på SoC hits også da.

Nå kan jo SoC procs aldri overgå whitedmg hits uten at SoC critter.

Dette suger jo noe voldsomt mot klasser som har 8-10k armor, da vår eneste kilde til bittelitt dmg på disse var en og annen 400dmg SoC proc mellom alle 150dmg whitedmg hits.

5325458[/snapback]

Fikk et 900crit med Soc mot en warrior nå, så SoC gjør fortsatt OK dmg. :)

Dette var uten at jeg crittet med vanlig slag.

BTW, testservern er OPPE.

Endret av Nikkor
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...