Gå til innhold

Diskuter din Paladin her!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Anticipation kan fint droppes hvis du ikke tanker i resistance fighter, klarer 490 uten store problemer, men når man skal begynne med resistance gear kommer problemene. Går jo ann å respecced for dette, men blir vel en smaks sak.

Reckoning taper seg ganske kraftig hvis man går for høy dodge/miss/parry, så imo blir den egentlig ikke verdt å beholde jo lenger ut man kommer i progression. Går veldig bra sammen med et blockvalue/stamina oppsett :)

Skippa reck etter denne patchen for å maxe ut expertice og få litt mer +hit. Har ikke regna på det, men tror man kommer ut ganske likt når det gjelder threat.

Lenke til kommentar

Da er det bare å dinge 70. =)

 

Fikk meg endelig Shield of the Void i dag + en del andre småsøte saker equipped. Destination i signatur. :>

 

Edit: 9261 hp, 10.5% dodge, 9.32% parry og 8.32% block, mangler fortsatt +18stamina enchant på skjoldet. Blir en fin morgendag.

Endret av Lycantrophe
Lenke til kommentar

Noen som kan gi meg en enkel gjennomgang på The Test of Righteousness-questen?

 

Jeg har klart å skaffe "Whitestone Oak Lumber", men aner ikke hvor de andre er... Jeg har kikket litt rundt på nettet, men forstår ikke forskjelen på alle stedene, osv... Er i lvl 26, og har en følelse av at jeg burde ha gjort denne questen for lenge siden.. Kom gjerne med kart, da jeg ikke forstår stedsnavnene i WoW. :)

 

 

EDIT: Klarer det selv.

Endret av wwwerner
Lenke til kommentar
Sjekk innlegget mitt på forrige side, og fokuser mer på avoidance og mindre på hp. Helse er bare en buffer som gjør det lettere for healere å bruke store heals istedenfor små, manaineffektive. Det hjelper ikke om du har 20k hp om 9/10 angrep treffer deg.

 

Vil ikke si meg enig i dette. Det som dreper er spike dmg, noe en får av å stacke dodge/parry. Og er også en veldig "fin" måte å go OOM på, kjapt.

Det beste imo er heller å begrense damagen som kommer inn. Dette vil igjen gi deg en mer stabil threat output.

Må selvfølgelig ha en rimelig % med ren avoidance, men med lav hp/bv blir det ren gambling.

Sitter selv på 15.5k hp ubuffet, 17.5k armor og 430ish BV (rundt 550ish neste uke) Bruker å hive på litt mer dodge på bosser som slår veldig hardt og tregt, med raid buffs klarer jeg vel rundt 28% max, men går da stort sett på bekostning av sta/bv. Vanligvis ville jeg tippe jeg har rundt 22% dodge og 17% parry, i tillegg til 11-12% miss og de andre nevnte stats. Har ikke fått klager på dette enda, selv om jeg ikke har tanket i MH/BT.

Ta Halazzi the Lynx Avatar fra Zul'Aman. Saber Lash gjør helt syk dmg, 17-18kish som kan fordeles likt på 2 targets (5 yard range). Er en boss som slår ganske kjapt, så burst damage i fighten er rimelig sinnsyk (ihvertfall uten en hunter). Forrige gang vi var der regnet jeg ut at jeg tok rundt 9k gjennomsnittlig fra SL, siste forsøket tok jeg 3 hits med rundt 5 sec mellomrom. Kan sjanse på å dodge/parry dette, men hva hvis du ikke gjør det? Overlevde dette, men vi wipet pga lightning totems som plukket av healers/ot en etter en.

 

Fant en utregning på sta/armor/bv mot avoidance stacking, hvor de kom frem til denne konklusjonen:

In short gearing for more effective health (Stamina, armor, block value) increases survivability, threat, and the stability of the paladin tank more then gearing for avoidance. There are situations that are an exception to this, but overall I have come to see that our abilities and talents for tanking are best complimented by gearing in this manner. Source

 

Det blir veldig ofte situasjonsbasert når det kommer til tanking, så veldig kjekt å ha forskjellige kombinasjoner å velge ut ifra med tanke på hvilken boss en tanker.

Lenke til kommentar
Mitt tips: Gå for hatten, den er i mine øyner den største oppgraderingen, samt at den ser bedre ut og viser gjerne mye mer enn chesten gjør. Ikke glem at intellect faktisk gir spellcrit, +healing og mana.

 

Fikk T4 Helm i går :cool:

 

Så da blir det vel S3-chest oppgradering neste onsdag (ble vel utsatt en uke), selv om S3-helm vel er vesentlig bedre sett med PVP-øyne, så er chesten mer spennende oppgradering nå. Særlig med tanke på PVE.

 

Takk igjen.

Endret av pax1
Lenke til kommentar
Vil ikke si meg enig i dette. Det som dreper er spike dmg, noe en får av å stacke dodge/parry. Og er også en veldig "fin" måte å go OOM på, kjapt.

Det beste imo er heller å begrense damagen som kommer inn. Dette vil igjen gi deg en mer stabil threat output.

 

Uenig.

Forsøkte å tanke før med dårlig dodge/parry, noe som endte opp med at healerne ikke kunne heale meg i lengden fordi det rett og slett ramla inn for mye skade.

Og om de klarte det så gikk de tomme for mana enda fortere.

Går for solid dodge/parry nå, og det er deilig å se at en serie slag som tidligere ville drept meg, nå dodges totalt.

 

Tror jeg sitter med rundt 40% dodge/parry på det meste, herlig.

Lenke til kommentar

Som jeg sa, så har jeg 22 dodge og 17 parry til vanlig, så ca 20-20 eller 40% om du vil, er der. Men utover det syns jeg personlig at det ikke er vits å bare pøse på med dette, akkurat passe for meg. Så da fokuserer jeg heller på å begrense det som kommer inn istedet.

Som sagt, situasjonsbasert. Men kun å stacke parry/dodge vil jeg ikke anbefale noen, men man står jo fritt til å gjøre hva man vil her, ikke jeg som betaler :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...