Gå til innhold

Diskuter din Paladin her!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hva ville dere valgt?

Holy paladin med Oathkeeper's Helm, 3x+18 heal (fikk aldri Mask of Pennance, og har ikke fått T4 ennå), og Breastplate of Many Graces. Har arena poeng til å oppgradere en av dem umiddelbart når S3 kommer.. heller litt mot Vengeful Gladiator's Ornamented Headcover, med +12int og mana regen meta-gem, men Vengeful Gladiator's Ornamented Chestguard er jo heller ikke dum.... På den annen side.. ganske bra helm fra første boss i ZA, så vidt jeg har sett... :hmm:

Oathkeeper's Helm: 1080AC | 40STA | 22INT | 80HEAL | 9MP5 | 15DEFENSE

Ornamented Headcover: 1483AC | 64STA | 34INT | 93HEAL | 26CRIT | 36RESILIENCE

Oppgradering: 403 Armor, 24 Stamina, 12 Intellect, 13 Healing, 26 Spellcrit, 36 Resilience & Meta-gem.

Tap: 9 Manaregen og 15 Defense.

Breastplate of Many Graces: 1135AC | 40STA | 28INT | 62HEAL | 11MP5

Ornamented Chestguard: 1825AC | 58STA | 41INT | 100HEAL | 40CRIT | 28RESILIENCE (2x 18heal | 1x 9heal/4int)

Oppgradering: 690 Armor, 18 Stamina, 13 Intellect, 38 Healing, 40 Spellcrit, 28 Resilience.

Tap: 11 Manaregen.

Mitt tips: Gå for hatten, den er i mine øyner den største oppgraderingen, samt at den ser bedre ut og viser gjerne mye mer enn chesten gjør. Ikke glem at intellect faktisk gir spellcrit, +healing og mana.

Lenke til kommentar
Har du engineering er jo denne enorm Justicebringer 2000 , like bra som t4 spør du meg. Jeg fikk den på fredag, og satt inn Mystical Skyfrie diamond og Royal Nightseye

Har dessverre ikke Engineering, men har vurdert å gå for det mange ganger... Er 375/375 mining/blacksmith (weapon), og håper stadig på at det skal komme noe crafter-only gear som gjøre BS til et godt valg for Holy Paladin... Men ser ikke ut til at det kommer med det første.. Engineering, Enchanting og Jewelcrafting hadde vært bedre fra et sånt perspektiv....Synd... :(

Lenke til kommentar

Hmm, har ca 2000 arena points atm. Tror ikke jeg gidder kjøre noe særlig flere arenas egentlig, da jeg bare spilte det for poeng.

Så er spørsmålet, skal jeg kjøpe skjoldet når s03 kommer, eller skal jeg kjøre 10 kamper i uka og heller kjøpe macen? Er jo ikke noe problem å skaffe nok honor til å kjøpe s01 macen, men det jo ganske stor forskjell på de da. Bah, arena er noe shite:P

Lenke til kommentar

Har ett lite problem nå, sliter med å skaffe nok avoidance. Har rundt 80% med buff, må i alle fall få meg nye støvler, nytt belte og ny libram. Libram hadde jo vært enkelt nok, men vet ikke helt hvordan jeg skal skaffe badges. Har ikke godt nok gear til å tanke heroics, og etter ZA kom virker det ikke som om folk gidde Kara mer. Noen tips til gear jeg kan skifte ut for å få mer avoidance med gear fra vanlige instancer, eventuelt quests? Tar jeg ett botanica run får jeg nytt belte, (Quest reward) men finnes det noen boots der ute, og annet gear som kan hjelpe meg mot 102,4% avoidance.

http://eu.wowarmory.com/character-sheet.xm...&n=Prometia

Lenke til kommentar

Uff og uff. Få tak i:

Sha'tar-skjoldet (exalted).

Devilshark cape (SV)

Bracers of the green fortress (crafted) eller de fra Attumen.

Block-trinketen fra Bladefist.

Andormu's tear fra BM-questen.

Sentry-ringen fra Skyriss.

Dath'remar-ringen fra Calculator.

Flesh beast-skoene fra questen i Auchindon.

Leggings fra Destroy Naberius i Netherstorm.

Hanskene fra Maiden om du får tak i dem.

Lenke til kommentar

Legguards of the Resolute Defender: 942AC, 23AGI, 42STA, 31DEF, 20PARRY

Timewarden's Leggings: 1019AC, 57STA, 18DEF, 11DODGE

Smakssak. Smeller man 3x +12 stamina gems i Timewarden så får man nesten 600 hp mer (oppimot 650 med BoK) enn man får ved å bruke Resolute Defender. Er man en relativt dedikert tank så skaffer man seg 102.4% avoidance via andre armor deler.

Lenke til kommentar

Brukte Timewarden med 3x12sta innimellom, mot f.eks. destroyerne i heroic mechanar eller magi-mobs i kara.

Men, selvfølgelig har man en del utstyr å bytte mellom, slik at man har både høy avoidance og høy stamina. Personlig likte jeg avoidance-delen best, og det virket som healerne også foretrakk, med utsagn som "wake me when you take damage". I den korte healer-karrieren min sjekket jeg også ut en del tanker, og staminahorene var absolutt de verste å heale.

Lenke til kommentar
Reckoning: (5) Gives you a 2/4/6/8/10% chance after being hit by any damaging attack that the next 4 weapon swings within 8 sec will generate an additional attack.

More weapon swings not only means more white damage, but also more Seal applications, and depending on the Judgement you applied on your target more Judgement effects. The more mobs you tank, the more this takes effect, making it very useful for tanking multimob packs, but less so against single, hardhitting bosses. It gives some nice extra threat on the main target when it procs, but doesn't help control aggro on an entire mob pack. It's a nice talent, but not a requirement.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...