gaute14 Skrevet 13. november 2007 Del Skrevet 13. november 2007 Har du engineering er jo denne enorm Justicebringer 2000 , like bra som t4 spør du meg. Jeg fikk den på fredag, og satt inn Mystical Skyfrie diamond og Royal Nightseye Hvor finner jeg loottable til Zul'Aman? Lenke til kommentar
PSV Skrevet 13. november 2007 Del Skrevet 13. november 2007 Hva ville dere valgt? Holy paladin med Oathkeeper's Helm, 3x+18 heal (fikk aldri Mask of Pennance, og har ikke fått T4 ennå), og Breastplate of Many Graces. Har arena poeng til å oppgradere en av dem umiddelbart når S3 kommer.. heller litt mot Vengeful Gladiator's Ornamented Headcover, med +12int og mana regen meta-gem, men Vengeful Gladiator's Ornamented Chestguard er jo heller ikke dum.... På den annen side.. ganske bra helm fra første boss i ZA, så vidt jeg har sett... Oathkeeper's Helm: 1080AC | 40STA | 22INT | 80HEAL | 9MP5 | 15DEFENSE Ornamented Headcover: 1483AC | 64STA | 34INT | 93HEAL | 26CRIT | 36RESILIENCE Oppgradering: 403 Armor, 24 Stamina, 12 Intellect, 13 Healing, 26 Spellcrit, 36 Resilience & Meta-gem. Tap: 9 Manaregen og 15 Defense. Breastplate of Many Graces: 1135AC | 40STA | 28INT | 62HEAL | 11MP5 Ornamented Chestguard: 1825AC | 58STA | 41INT | 100HEAL | 40CRIT | 28RESILIENCE (2x 18heal | 1x 9heal/4int) Oppgradering: 690 Armor, 18 Stamina, 13 Intellect, 38 Healing, 40 Spellcrit, 28 Resilience. Tap: 11 Manaregen. Mitt tips: Gå for hatten, den er i mine øyner den største oppgraderingen, samt at den ser bedre ut og viser gjerne mye mer enn chesten gjør. Ikke glem at intellect faktisk gir spellcrit, +healing og mana. Lenke til kommentar
pax1 Skrevet 13. november 2007 Del Skrevet 13. november 2007 Tusen takk Endelig clearet Kara.. Netherspite døde i kveld.. etter litt fomling og løping rundt som hodeløse høner gikk kampen etterhvert veldig greit.. Fikk Girlde of Truth som mulig oppgradering for Veteran's Ornamented Belt, men litt usikker.. hvor mye minimum spellcrit (unbuffed) bør man ha?.. Lenke til kommentar
World Of Warcraft Skrevet 14. november 2007 Del Skrevet 14. november 2007 Tusen takk Endelig clearet Kara.. Netherspite døde i kveld.. etter litt fomling og løping rundt som hodeløse høner gikk kampen etterhvert veldig greit.. Fikk Girlde of Truth som mulig oppgradering for Veteran's Ornamented Belt, men litt usikker.. hvor mye minimum spellcrit (unbuffed) bør man ha?.. Jeg går mye heller for MP5 enn spellcrit Lenke til kommentar
pax1 Skrevet 14. november 2007 Del Skrevet 14. november 2007 Jeg går mye heller for MP5 enn spellcrit Ok.. Har inntrykk at det er litt ulike oppfatninger her.. du bør vel ha et minimum av Mp5 (80 kanskje for start i kara.. mer rundt 100 etterhvert), men man bør ikke forsake for mye %spellcrit... Lenke til kommentar
pax1 Skrevet 14. november 2007 Del Skrevet 14. november 2007 Har du engineering er jo denne enorm Justicebringer 2000 , like bra som t4 spør du meg. Jeg fikk den på fredag, og satt inn Mystical Skyfrie diamond og Royal Nightseye Har dessverre ikke Engineering, men har vurdert å gå for det mange ganger... Er 375/375 mining/blacksmith (weapon), og håper stadig på at det skal komme noe crafter-only gear som gjøre BS til et godt valg for Holy Paladin... Men ser ikke ut til at det kommer med det første.. Engineering, Enchanting og Jewelcrafting hadde vært bedre fra et sånt perspektiv....Synd... Lenke til kommentar
olegunnaro Skrevet 15. november 2007 Del Skrevet 15. november 2007 Hmm, har ca 2000 arena points atm. Tror ikke jeg gidder kjøre noe særlig flere arenas egentlig, da jeg bare spilte det for poeng. Så er spørsmålet, skal jeg kjøpe skjoldet når s03 kommer, eller skal jeg kjøre 10 kamper i uka og heller kjøpe macen? Er jo ikke noe problem å skaffe nok honor til å kjøpe s01 macen, men det jo ganske stor forskjell på de da. Bah, arena er noe shite:P Lenke til kommentar
PSV Skrevet 15. november 2007 Del Skrevet 15. november 2007 Klarer du skaffe 1850 rating, så går du for macen, hands down. Om ikke, gå for skjoldet. Lenke til kommentar
olegunnaro Skrevet 15. november 2007 Del Skrevet 15. november 2007 Heh, tenkte ikke på rating requierments :/ Blir ikke 1850 rating som prot i alle fall (som healer da). Skjold it is then. Lenke til kommentar
Islanbadsj Skrevet 15. november 2007 Del Skrevet 15. november 2007 Har ett lite problem nå, sliter med å skaffe nok avoidance. Har rundt 80% med buff, må i alle fall få meg nye støvler, nytt belte og ny libram. Libram hadde jo vært enkelt nok, men vet ikke helt hvordan jeg skal skaffe badges. Har ikke godt nok gear til å tanke heroics, og etter ZA kom virker det ikke som om folk gidde Kara mer. Noen tips til gear jeg kan skifte ut for å få mer avoidance med gear fra vanlige instancer, eventuelt quests? Tar jeg ett botanica run får jeg nytt belte, (Quest reward) men finnes det noen boots der ute, og annet gear som kan hjelpe meg mot 102,4% avoidance. http://eu.wowarmory.com/character-sheet.xm...&n=Prometia Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 15. november 2007 Del Skrevet 15. november 2007 Uff og uff. Få tak i: Sha'tar-skjoldet (exalted). Devilshark cape (SV) Bracers of the green fortress (crafted) eller de fra Attumen. Block-trinketen fra Bladefist. Andormu's tear fra BM-questen. Sentry-ringen fra Skyriss. Dath'remar-ringen fra Calculator. Flesh beast-skoene fra questen i Auchindon. Leggings fra Destroy Naberius i Netherstorm. Hanskene fra Maiden om du får tak i dem. Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 15. november 2007 Del Skrevet 15. november 2007 Og det er en liste over småsaker det er verdt å skaffe seg på 70? Boots of the Protector er i crafting-prosess nå (66, 280 blacksmithing) Lenke til kommentar
PSV Skrevet 15. november 2007 Del Skrevet 15. november 2007 Legguards of the Resolute Defender: 942AC, 23AGI, 42STA, 31DEF, 20PARRY Timewarden's Leggings: 1019AC, 57STA, 18DEF, 11DODGE Smakssak. Smeller man 3x +12 stamina gems i Timewarden så får man nesten 600 hp mer (oppimot 650 med BoK) enn man får ved å bruke Resolute Defender. Er man en relativt dedikert tank så skaffer man seg 102.4% avoidance via andre armor deler. Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 15. november 2007 Del Skrevet 15. november 2007 Brukte Timewarden med 3x12sta innimellom, mot f.eks. destroyerne i heroic mechanar eller magi-mobs i kara. Men, selvfølgelig har man en del utstyr å bytte mellom, slik at man har både høy avoidance og høy stamina. Personlig likte jeg avoidance-delen best, og det virket som healerne også foretrakk, med utsagn som "wake me when you take damage". I den korte healer-karrieren min sjekket jeg også ut en del tanker, og staminahorene var absolutt de verste å heale. Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 15. november 2007 Del Skrevet 15. november 2007 Psilocybe: Har du en liste/laget en liste over generelle tankeitems? Utover det du postet litt lengre opp? Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 15. november 2007 Del Skrevet 15. november 2007 Niks, stort sett bare referert til Zahra med prima blockegear, noe jeg mener er det første man bør plukke med seg når man skal tanke. Defense til 490, 1h med +40dmg og etter det er det bare å se etter ting med blockrating, blockvalue, dodge og parry. Stamina kommer av seg selv, du trenger virkelig ikke mer enn 8-9k hp for å tanke vanlige 5-manns. Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 16. november 2007 Del Skrevet 16. november 2007 Klarte å oppnå 10k i går (med foritude, da) på level 67, men har 3 nye items klare til 68. Hope-hjelmen fra Crypts, plate-belte fra Ikiss og Consecration-libram fra første-karen i Sethekk Halls + quest reward (40 stamina + noe defence) Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 16. november 2007 Del Skrevet 16. november 2007 Beklager dobbeltpost, men omtrent hvor viktig er reckoning for tanking på 70? Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 16. november 2007 Del Skrevet 16. november 2007 Kommer litt an på hva du skal tanke. I 5-manns hadde jeg aldri problem med threat, og kunne helt sikkert klart meg uten. Skal du raide, tjener alle på at dps kan gi max uten å tenke på aggro. Dobbel aggro per slag er prima saker, og jeg ser ikke helt hvilke andre talenter som kan være bra nok til å skippe Reckoning. Lenke til kommentar
PSV Skrevet 16. november 2007 Del Skrevet 16. november 2007 Reckoning: (5) Gives you a 2/4/6/8/10% chance after being hit by any damaging attack that the next 4 weapon swings within 8 sec will generate an additional attack.More weapon swings not only means more white damage, but also more Seal applications, and depending on the Judgement you applied on your target more Judgement effects. The more mobs you tank, the more this takes effect, making it very useful for tanking multimob packs, but less so against single, hardhitting bosses. It gives some nice extra threat on the main target when it procs, but doesn't help control aggro on an entire mob pack. It's a nice talent, but not a requirement. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå