Gå til innhold

Diskuter din Paladin her!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hei.

Sitter med en lvl 69 blood elf pala nå, og ikke bestemt meg helt ennå for om jeg skal specce over til holy og gå for full pvp healinggear eller om jeg skal fortsette som retri pala og velge gear deretter når jeg begynner å bytte inn honorpoints.

Vet det er veldig mye lettere å få seg arenateam/raidguilds om man er holy, men driver liksom å tenker litt frem i tid. Hva når Wrath of the lich king kommer? Så sitter en der og crithealer som bare det, og dasker for 2-300 med 1H mace når en skal prøve å lvl opp.. Er man retri frem til neste expantion har man jo et soleklart forsprang med masse bra dmg gear og våpen som gjør det lettere.

Derfor er jeg noe usikker på hva jeg skal velge, og kunne trengt noen synspunkter. Blir lvl 70 iløpet av kvelden og har nok honorpoints til å skaffe meg et par tre items så fint med litt input.

Lenke til kommentar

Nja, nå blir jo +healing-saker forandret i 2.3. Har du +99 healing på en sak, får du +99 healing og +33 dmg. Har du prima holy-gear, skal det ikke være noe voldsomt stress å knerte ting med SoR og Holy shock.

Mye av gearet ditt vil uansett bli byttet ut så snart WotLK kommer. Husker jeg hadde haugevis med HWL-gear på både warlocken og druiden min da BC kom, tok ikke mer enn et par levels før mye var byttet ut. Netherweave-sakene, f.eks.?

Jeg syns du skal gå prot, jeg. :)

Lenke til kommentar
Nja, nå blir jo +healing-saker forandret i 2.3. Har du +99 healing på en sak, får du +99 healing og +33 dmg. Har du prima holy-gear, skal det ikke være noe voldsomt stress å knerte ting med SoR og Holy shock.

Mye av gearet ditt vil uansett bli byttet ut så snart WotLK kommer. Husker jeg hadde haugevis med HWL-gear på både warlocken og druiden min da BC kom, tok ikke mer enn et par levels før mye var byttet ut. Netherweave-sakene, f.eks.?

Det er jo bare bra for Warlock.

Presten min er 67 nå, og kunne aldri tenke seg å bytte ut HWL buksene med noe puslete som netherwaeve-settet.

Lenke til kommentar

Det er jo bare bra for Warlock.

Presten min er 67 nå, og kunne aldri tenke seg å bytte ut HWL buksene med noe puslete som netherwaeve-settet.

De buksene er de ensete som faktisk er bedre i field marshal/high warlord settet da. Ellers er resten av netherweave settet bedre enn level 60 pvp itemene.

Lenke til kommentar

Jeg har ikke spillt WoW så veldig lenge, men har nå en Human Paladin i level 20. Jeg lurer litt på om jeg burde satse videre på 2h Maces, eller om jeg burde begynne å bruke 1h med skjold... Hva tror dere?

Jeg har brukt talent points på Retribution (?) dersom det skulle ha noe å si...

Lenke til kommentar

grats :)

Bra kara-reset for paladin min ja. Fikk Justicar Faceguard og Handguards + belte fra Moroes.

Begynner å bli bra nå, 11.4k hp og mangler bare 4-5% for å bli crush immune. Mangler fortsatt en del enchants og en del relativt lette loot upgrades så klart.

Lurer på om jeg skal få farma nature/frost resistance gear, så jeg kan hjelpe til med Hydross-add tanking. Har noen erfaring med det? Hvor mye resistance burde jeg ha?

Lenke til kommentar

Hva ville dere valgt?

Holy paladin med Oathkeeper's Helm, 3x+18 heal (fikk aldri Mask of Pennance, og har ikke fått T4 ennå), og Breastplate of Many Graces. Har arena poeng til å oppgradere en av dem umiddelbart når S3 kommer.. heller litt mot Vengeful Gladiator's Ornamented Headcover, med +12int og mana regen meta-gem, men Vengeful Gladiator's Ornamented Chestguard er jo heller ikke dum.... På den annen side.. ganske bra helm fra første boss i ZA, så vidt jeg har sett... :hmm:

Endret av pax1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...