pax1 Skrevet 1. november 2007 Del Skrevet 1. november 2007 (endret) Klart det. Mp5 > spirit. Jepp.. klar over at spirit er rimelig verdiløst for paladin.. men hvordan veier man vanligvis Mp5 mot heal? 1 Mp5 = hvor mye +heal? Og de andre stats? 6 Mp5 > +9 heal, +2sta og +2 int? Du har sikkert rett.. lurer bare på hvordan dere veier slike ting.. Endret 1. november 2007 av pax1 Lenke til kommentar
ArchEnemY Skrevet 1. november 2007 Del Skrevet 1. november 2007 Tar tid å lage film, vet du. Edit: Er det noen som vet om noen utregninger mot Seal of Blood vs. Seal of Righteousness? (Protection) Har ikke mye erfaring med SoB, men har fått med meg at det for øyeblikket ikke kan misse. Om det er bug eller working as intended vet jeg ikke, men ganske kjekt. Men hvis du går for å bruke det, så er det vel bedre med et high dps våpen istedet for spell dmg, noe som vil gimpe resten av threat abilities. For alliance så er det fortsatt SoR > SoV, siden SoV er veldig ustabilt. SoR er nok det mest brukte overall. Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 1. november 2007 Del Skrevet 1. november 2007 Klart det. Mp5 > spirit. Jepp.. klar over at spirit er rimelig verdiløst for paladin.. men hvordan veier man vanligvis Mp5 mot heal? 1 Mp5 = hvor mye +heal? Og de andre stats? 6 Mp5 > +9 heal, +2sta og +2 int? Du har sikkert rett.. lurer bare på hvordan dere veier slike ting.. 2sta/int er musepiss, og ikke så mye poeng å ta med i beregningen. Når HL bruker max 71% av +healingen du har, blir heller ikke +9heal verdt mer enn ca. 6.4. Grand restorer er fin til holypriest/restodruid, de får mye igjen fra spirit og utnytter 100% av +healing. Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 1. november 2007 Del Skrevet 1. november 2007 (endret) Har ikke mye erfaring med SoB, men har fått med meg at det for øyeblikket ikke kan misse. Om det er bug eller working as intended vet jeg ikke, men ganske kjekt. Men hvis du går for å bruke det, så er det vel bedre med et high dps våpen istedet for spell dmg, noe som vil gimpe resten av threat abilities.For alliance så er det fortsatt SoR > SoV, siden SoV er veldig ustabilt. SoR er nok det mest brukte overall. Når jeg tanker bruker jeg naturligvis Righteousness. Men til solospill med 2hander er jeg noe usikker. Red.: 800+ Judgement-crits fra Blood er hvertfall gøy. Seal of Blood kan critter, resistes, parryes, dodges og misse (noe usikker på, husker ikke om jeg har sett miss eller ikke). Har verken mye attackpower eller mye spelldamage, så jeg er usikker. Endret 1. november 2007 av Lycantrophe Lenke til kommentar
Zepticon Skrevet 1. november 2007 Del Skrevet 1. november 2007 Personlig synes jeg SoV>>SoR på bosser.... Grunnen er at når jeg får opp alle 5 dotsa så gir det meg sikker og stabil aggro gjenom hele fighten og supre judgements (800-1k dmg) Lenke til kommentar
ArchEnemY Skrevet 1. november 2007 Del Skrevet 1. november 2007 Har ikke mye erfaring med SoB, men har fått med meg at det for øyeblikket ikke kan misse. Om det er bug eller working as intended vet jeg ikke, men ganske kjekt. Men hvis du går for å bruke det, så er det vel bedre med et high dps våpen istedet for spell dmg, noe som vil gimpe resten av threat abilities.For alliance så er det fortsatt SoR > SoV, siden SoV er veldig ustabilt. SoR er nok det mest brukte overall. Når jeg tanker bruker jeg naturligvis Righteousness. Men til solospill med 2hander er jeg noe usikker. Red.: 800+ Judgement-crits fra Blood er hvertfall gøy. Seal of Blood kan critter, resistes, parryes, dodges og misse (noe usikker på, husker ikke om jeg har sett miss eller ikke). Har verken mye attackpower eller mye spelldamage, så jeg er usikker. Sa forresten feil istad. Det var JoB som de ikke fant en miss på : http://maintankadin.failsafedesign.com/vie...ight=seal+blood Men er alliance, så har ikke fått testet det selv. Hva du bruker kommer vel litt ann på hva du gjør tipper jeg. AoE farming så ville jeg gått for SoR og masse spell dmg, mens for single mobs kan nok SoB være bedre. Her er en liten post om SoB innen for raiding: http://maintankadin.failsafedesign.com/vie...ight=seal+blood Personlig synes jeg SoV>>SoR på bosser....Grunnen er at når jeg får opp alle 5 dotsa så gir det meg sikker og stabil aggro gjenom hele fighten og supre judgements (800-1k dmg) Jeg er av en annen oppfatning, syns SoV faller av litt for ofte, og da gjerne etter bare 2-3 stacks. Den forrige buffen skulle hjelpe mot dette, men er ikke veldig imponert. Blir jo buffet igjen, slik at proccen du får ved 5 stacks har blitt høyere (ikke bare 9-10, crits for 14-15 etc )SoV funker også best med tregere våpen, og det er ikke alt for mange alternativer med mye spell dmg innen raiding. På trash er SoV ganske ubrukelig pga dette, sjelden jeg får opp 5 stacks før mobben er død, men skal teste litt mer på bosser. Er vel også litt avhegning av hvilken boss det er osv. Skal teste litt mer framover som sagt. Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 1. november 2007 Del Skrevet 1. november 2007 Sa forresten feil istad. Det var JoB som de ikke fant en miss på : http://maintankadin.failsafedesign.com/vie...ight=seal+bloodMen er alliance, så har ikke fått testet det selv. Hva du bruker kommer vel litt ann på hva du gjør tipper jeg. AoE farming så ville jeg gått for SoR og masse spell dmg, mens for single mobs kan nok SoB være bedre. Her er en liten post om SoB innen for raiding: http://maintankadin.failsafedesign.com/vie...ight=seal+blood For AoE bruker jeg Wisdom. :> og Righteousness for tanking, men takk for linken, sjekker den ut nå. Lenke til kommentar
Phyx Skrevet 1. november 2007 Del Skrevet 1. november 2007 Personlig synes jeg SoV>>SoR på bosser....Grunnen er at når jeg får opp alle 5 dotsa så gir det meg sikker og stabil aggro gjenom hele fighten og supre judgements (800-1k dmg) Her er jeg helt enig. Du får initial aggro med avenger shield og jeg bruker og judge seal of crusader for ennå bedre aggro. Men på trash så er det SoR som gjelder. Lenke til kommentar
Kombat-Kaare Skrevet 2. november 2007 Del Skrevet 2. november 2007 (endret) Stikkordet er å løpe forsøke å burste ned så fort at holy paladinen må shielde seg, mens du selv sparer mana til å burste enda verre når forbearance er oppe. Fungerer ikke det bruker man Seal of Command rank 1, og løper bare inn for å slå mellom hver swing timer, ettersom holy paladinen med sitt kjape våpen og SoR da mister omtretn 60-70% av våpenskaden sin om han planlegger å consecrate. Hold gutten på range og om han er ekstra idiot bruker han holy shock, som er mana ut av vinduet. Som Bloodelf har man også Arcane Torrent, noe som gjør at man kan interrupte heals 3 ganger på rad om man skal burste ned en holy paladin med avenging wrath oppe. (man venter til han allerede er på rundt 50-60% før man kaster Avenging Wrath, fordi Holy Paladinen da ligger på etterskudd i å heale seg fullt opp igjen, noe som gjør at de tre interruptene som oftest stopper vedkommende fra å heale seg) Endret 2. november 2007 av Alastor Fjernet reaksjon på moderering. Lenke til kommentar
Phyx Skrevet 2. november 2007 Del Skrevet 2. november 2007 Bra/modig gjort av K-K og kommer her og forsvare seg må jeg si. Hans synspunkt er jo ikke til og rikke på og det er jo helt greit siden dette er et forum trots allt. Selv så syns jeg retrib i dag er kun ett spek for farming og med begrensede pvp muligheter. Blir jo noe bedre etter 2.3. Da greier nok kjäre K-K 3 på en gang Men jeg syns også det er noe rart av deg K-K og komme og si at holy specede paladins er noe dritt siden 90% av oss som raider faktiskt nettopp er det. Så suge helt totalt kan det nok ikke gjöre selv om det er din personlige oppfattning. Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 2. november 2007 Del Skrevet 2. november 2007 Da har jeg sletta 9.5 innlegg, det er unødvendig å komme med useriøse uttalelser bare fordi dere er uenig med en person. Så ikke gjør det. Kommentarer videre er også fjernet. I tillegg, så skal man, om man har reaksjoner på moderering ta kontakt med en moderator på pm, eller sende en mail til [email protected]. Det skal ikke tas opp i en tråd, da dette vil føre til off topic og annet som ikke tjener diskusjonen. Lenke til kommentar
dymoletratag Skrevet 2. november 2007 Del Skrevet 2. november 2007 Bare vær sånn du Alastor, så skal du se hvor mange venner du får . Lenke til kommentar
pax1 Skrevet 7. november 2007 Del Skrevet 7. november 2007 Hva sier ekspertene...: Light's Justice som oppgradering for holy paladin fra Gavel of Pure Light med +81 heal enchant. Hva ville dere evt. puttet på Light's? (+81 heal eller +30 int, kanskje?). Lenke til kommentar
Robinvi Skrevet 7. november 2007 Del Skrevet 7. november 2007 Hva sier ekspertene...: Light's Justice som oppgradering for holy paladin fra Gavel of Pure Light med +81 heal enchant. Hva ville dere evt. puttet på Light's? (+81 heal eller +30 int, kanskje?). Ikke int ihvertfall :< +81 healing er nok den enchanten som normalt er best, men du har også spellsurge. Menge vil si at den ikke er så bra, men hvis mange healers / mana users har den kan den faktisk være veldig bra. +30 int er en jalla enchant spør du meg. Selv om paladins får litt ekstra +healing og + crit i tillegg til den ekstra manaen. Et fint forum for folk som lurer litt på hva som er best av forsjellige stats osv er Elitistjerks.com. Der finner du nok alle svar du trenger om du har litt tid til å lese og browse forumet der. Lenke til kommentar
pax1 Skrevet 7. november 2007 Del Skrevet 7. november 2007 Hva sier ekspertene...: Light's Justice som oppgradering for holy paladin fra Gavel of Pure Light med +81 heal enchant. Hva ville dere evt. puttet på Light's? (+81 heal eller +30 int, kanskje?). Ikke int ihvertfall :< +81 healing er nok den enchanten som normalt er best, men du har også spellsurge. Menge vil si at den ikke er så bra, men hvis mange healers / mana users har den kan den faktisk være veldig bra. +30 int er en jalla enchant spør du meg. Selv om paladins får litt ekstra +healing og + crit i tillegg til den ekstra manaen. Et fint forum for folk som lurer litt på hva som er best av forsjellige stats osv er Elitistjerks.com. Der finner du nok alle svar du trenger om du har litt tid til å lese og browse forumet der. Takk for tipset. +30 int er vel 450 mana.. og ca. 1% crit?... For øvrig.. det er vel fremdeles en skikkelig oppgradering fra Gavel of Pure Light.. +83 heal er vel verdt mye mer en +8Mp5?... Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 7. november 2007 Del Skrevet 7. november 2007 Takk for tipset. +30 int er vel 450 mana.. og ca. 1% crit?... For øvrig.. det er vel fremdeles en skikkelig oppgradering fra Gavel of Pure Light.. +83 heal er vel verdt mye mer en +8Mp5?... Kommer helt an på. Selv foretrekker jeg regen fremfor +healing, så jeg hadde brukt Shard/Merciless med Spellsurge. Men, om du healer som en helt og aldri har problemer med manaen, Light+81healing, for all del. Lenke til kommentar
pax1 Skrevet 7. november 2007 Del Skrevet 7. november 2007 (endret) Kommer helt an på. Selv foretrekker jeg regen fremfor +healing, så jeg hadde brukt Shard/Merciless med Spellsurge. Men, om du healer som en helt og aldri har problemer med manaen, Light+81healing, for all del. Ja.. hadde jeg hatt Shard ville jeg vel gått for den, men aldri sett den droppe For øvrig.. spellsurge er 3% sjanse for 100% mana på spellcast... hva blir det i Mp5 for typisk holy-paladin mønster? Noen som har gjort matematikken på det? Uansett.. hvis jeg ligger på ca. 100Mp5 (ubuffet) er vel dette greit nok på Kara-nivå?.. Endret 7. november 2007 av pax1 Lenke til kommentar
Phyx Skrevet 7. november 2007 Del Skrevet 7. november 2007 Selv så har jeg ikke gått for noen annen enchant en +81 healing på våpen. Men 100mp5 er veldig mye egentlig. Men for kara så er det greit med ca 1000-1200 +healing og ca 60-100mp5. Men viktig er også crit raiting på spells. Ikek dumt om du greier og komme opp i ca 20-25% buffet. Og du trenger heller ikke være redd for og bruke andre items en plate om du kan stå ut med den tanken da. Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 7. november 2007 Del Skrevet 7. november 2007 "The hidden cooldown appears to be around 50s, but with a very high (50%) proc rate now. You can basically pencil it in at one proc every 50s now." Det er mer eller mindre sånn jeg har erfart at Spellsurge funker. Når man hiver avgårde de første to-tre spellene, proccer Spellsurge, og etter det er det ca. et minutt mellom hver nye proc. Man kan selvfølgelig også hive Spellsurge på et våpen og 81 healing på hovedvåpenet, så bruke Spellsurge-våpenet til det proccer, og så bytte våpenet (eller laste ned en addon som gjør det automagisk). Lenke til kommentar
haqbar Skrevet 7. november 2007 Del Skrevet 7. november 2007 Hei. Driver og jobber med gearet mitt på tankadinen min for kara og sliter litt med å bli crushing blow immune, har kommet meg nærme, men mangler en to-tre prosent. Lurer på om noen kunne gi meg noen tips om hva jeg kan gjøre med gearet mitt for å oppnå de magsiske prosentene. Gi gjerne tips til loot som er mulig å få under kara med god avoidance Armory: http://eu.wowarmory.com/character-sheet.xm...vanas&n=Hwi Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå