Gå til innhold

Diskuter din Paladin her!

Anbefalte innlegg

Har litt karazhan gear allerede..kan vel like godt bare linke profil: http://eu.wowarmory.com/character-sheet.xm...aw&n=Gaelia

Tenkte jeg skulle bytte gloves/helm med felsteel, skjold med shatar skjoldet og leggings med kot revered leggings. Skal også kjøpe necken fra CE. Også må jeg enchange/gemme gearet så klart. Etter det må jeg vel ha nye boots. Kan også muligens skaffe Belt of the Guardian.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hm, det var et par pussige ting inni der. Om du har questen Destroy Naberius (elns) fra Netherstorm, ville jeg heller gjort den og brukt buksene du får derfra. Self-correcting er også betraktelig bedre enn Felsteel, men da kommer vi inn på hele avoidance vs. stamina-diskusjonen igjen. Har du healere i BT-gear, kan du selvfølgelig tanke kara i stamina-gear mens de spammer i vei. Skal du i pugs, ville jeg fokusert mer på avoidance, man vet aldri om healeren er av typen som driter i regen, eller om dps er crit-roguer med pvp-spec.

Lenke til kommentar

Hehe, han som spilte før hadde ikke samlet spessiellt på tanke gear. Destroy Naberius er allerede gjort uheldigvis, så kan ikke få de leggingsene :/

Healer wise har vi vanligvis solide healere, hvis ikke community members/alts er med, tilog med de har vanligvis ikke direkte dårlig gear. Alle er vanligvis pve specca, tilogmed rougene :p

edit: Så netopp på Thatia's Self-Correcting Gauntlets, får se om jeg gidder arcatraz, er litt stress å mekke gruppe til arcatraz egentlig, da det vriker som alle synes den er kjedlig. Kan vel bare kjøpe Felsteel Gloves til jeg eventuellt får meg Thatia's Self-Correcting Gauntlets eller Iron Gauntlets of the Maiden.

edit2: tror nok en Libram of Repentence (http://wowhead.com/?item=29388) må kjøpes også når jeg kommer hjem.

Endret av Ole_Gunnar
Lenke til kommentar
Bør vel gjerne ha herbalism der, ellers er ikke dropraten så fantastisk. Warlock + herbalism i en time eller to der, så har du nok primal life til å fø en.. liten papegøye? Mange primal life, i alle fall.

sikker på at primal life er helt bra for papegøyen?

Endret av Smeagoldfish
Lenke til kommentar
Bør vel gjerne ha herbalism der, ellers er ikke dropraten så fantastisk. Warlock + herbalism i en time eller to der, så har du nok primal life til å fø en.. liten papegøye? Mange primal life, i alle fall.

Mja, droprate er ikke så gæli uten herbalism heller, ligger vel på rundt 5 primals i timen, samt en del Sporeggar rep.

Lenke til kommentar

Har fått tanka ett par instancer nå, Heroic Mech gikk fint helt til trash packene før sistebossen. Ooma litt for raskt der. Ellers ble jeg med et halveis pug raid til karazhan sent i gårkveld, den andre tanken fikk ikke til å drege attumen av meg da han spwana i concecrationen min :p Gikk fint uansett da. Trash packs før moroes var også ganske artige, særlig da jeg pulla patroll + 4 elite packen med avangers shield, de gikk faktisk ned utrolig fort når magen + de to lockene startet med aoen sin.

Er ganske forfriskende å spille noe annet enn shadow priest i raids/heroics egentlig. Som spriest kan man egentlig slacke gjennom hver enesete trash gruppe, og til dels slacke på bossene uten at man merker noe forskjell (trenger ikke bevege seg så mye i kara uansett som ranged dps, en hver ape kan trykke 4-5 knapper på siden av hverandre i et par minutter, eneste problemet er at man ikke alltid har like gode tanker.... :p). Ikke det at jeg ikke liker å raide med spriesten endgame heller da, men er godt med litt forandring i hverdagen.

Lenke til kommentar

Har nettopp blitt 58, og outland mye vanskeligere enn Azeroth. Sliter hardt selv med de første questene... :/ Har stor aggro range, og mobs patruljerer mer enn tidligere så sjansen for å få enda en på deg er større. Får håpe det løser seg på 60 for dette er hardt....

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...