saimon Skrevet 27. oktober 2007 Del Skrevet 27. oktober 2007 Hva trenger jeg på Dodge/parry og block før jeg kan Main tanke Kara? 11k liv holder vel? Lenke til kommentar
ArchEnemY Skrevet 27. oktober 2007 Del Skrevet 27. oktober 2007 Hva trenger jeg på Dodge/parry og block før jeg kan Main tanke Kara?11k liv holder vel? Målet ditt bør være 102.4% på dodge/parry/block/miss totalt. Da kan ikke en raidboss få crushing blow på deg sålenge du har dette. Er selvfølgelig inkludert Holy Shield. Er vel strengt tatt ikke noen grense for hvor mye hp du må ha, men jo mer jo bedre. Rundt 14.5-15k buffet burde være greit. Lenke til kommentar
John Keats Skrevet 28. oktober 2007 Del Skrevet 28. oktober 2007 Har nå startet å powerlevle en pala som jeg regner med jeg dinger 70 med om en måneds tid ca, om ikke andre ting kommer i veien så jeg ikke får spilt så mye. Hvor lang tid tar det ca å geare opp nok til å kunne tanke lette heroics / tidlig kara? Lenke til kommentar
ArchEnemY Skrevet 28. oktober 2007 Del Skrevet 28. oktober 2007 Kommer ann på hvor mye du spiller det og hvor heldig du er med drops Etter et par uker burde det vel begynne å bli bra vil jeg tippe. Lenke til kommentar
Phyx Skrevet 28. oktober 2007 Del Skrevet 28. oktober 2007 Og nå har også Illidan blitt maintanket av en paladin Teckbot fra Proudmore fra US. Lenke til kommentar
John Keats Skrevet 28. oktober 2007 Del Skrevet 28. oktober 2007 Finnes det en film? Lenke til kommentar
Phyx Skrevet 28. oktober 2007 Del Skrevet 28. oktober 2007 Ikke som jeg vet om men leste det på http://www.failsafedesign.com/maintankadin/ Siden var for öyeblikket nede Lenke til kommentar
Kuldesjokk Skrevet 29. oktober 2007 Del Skrevet 29. oktober 2007 Har K-K begynt på sin pala pvp film? Lenke til kommentar
Phyx Skrevet 29. oktober 2007 Del Skrevet 29. oktober 2007 Gleder meg som et barn så jeg endelig kan se hvordan retrib paladin skal spilles! Lenke til kommentar
John Keats Skrevet 29. oktober 2007 Del Skrevet 29. oktober 2007 Hehe ja samme her. Retri palas er helt fine, trenger ikke buffs.. Eneste feilen er at K-K ikke har lært oss andre å spille. Lenke til kommentar
StorPeder Skrevet 29. oktober 2007 Del Skrevet 29. oktober 2007 Syntes så tydelig å huske at: Denne > Retpala ? Eller kanskje til og med 2 ? Lenke til kommentar
Islanbadsj Skrevet 29. oktober 2007 Del Skrevet 29. oktober 2007 Lurer på om det finnes en kjpp måte å finne ut om du er immune mot crushing blows og crits, uten å måtte gjøre så fantastisk mye teori og regning... Lenke til kommentar
PSV Skrevet 29. oktober 2007 Del Skrevet 29. oktober 2007 Crushing blows = 102.4% parry + dodge + block Crits = 490 defense. Hvis det er fantastisk mye regning, så vet ikke jeg. Lenke til kommentar
samebob Skrevet 30. oktober 2007 Del Skrevet 30. oktober 2007 Hehe sant det. Ivertfall noen som har gjort jobben for deg. Alt du trenger å gjøre er å plusse det klarer du vell Lenke til kommentar
Islanbadsj Skrevet 30. oktober 2007 Del Skrevet 30. oktober 2007 Jeg blir usikker når jeg ser slike lange tråder på forum med masse formler, og jeg føle ikke at de skriver tydelig nok hva som faktisk skal regnes med. Trodde miss chance spillte inn f.eks... Lenke til kommentar
kjetilkl Skrevet 30. oktober 2007 Del Skrevet 30. oktober 2007 (endret) Når det gjelder paladin tanking stats så er det veldig enkelt, du trenger 490 defense, og 102.4% avoidance. - Avoidance ser du enkelt med å lage en macro som følger og kjøre den når du har holy shield oppe. /script DEFAULT_CHAT_FRAME:AddMessage("Need 102.4 combined avoidance. Currently at:",0.8,0.8,1) /script DEFAULT_CHAT_FRAME:AddMessage(GetDodgeChance()+GetBlockChance()+GetParryChance()+5+(GetCombatRating(CR_DEFENSE_SKILL)*150/355+ 20)*0.04,1,0.5,0) Endret 30. oktober 2007 av kjetilkl Lenke til kommentar
olegunnaro Skrevet 30. oktober 2007 Del Skrevet 30. oktober 2007 Har netopp tatt over en (rl)venn/guilides paladin. Den er for tiden holy specca (greit gear, 5/5 tier 4, 1800ish + healing), men siden tanking er det eneste jeg ikke har prøvd endgame enda, har jeg lyst til å prøve ut Protection. For tiden har jeg en blanding av karazhan/heroics/5 man prot gear, er også revered/exalted med outland factionene, så er litt gear jeg kan kjøpe ut. Er litt usikker på hva jeg burde fokkusere på though, avoidance eller stamina. Planen er å kjøre heroics og etter hvert karazhan/gruuls lair. Vet at man må ha 102,4% total avoidance for å være crush immune, men er det strengt tatt et must for heroics/karazhan? Lenke til kommentar
samebob Skrevet 30. oktober 2007 Del Skrevet 30. oktober 2007 Heroics er det ikke et must imo, men Kz så må du det på de vertfall på de fleste bosser. Lenke til kommentar
olegunnaro Skrevet 30. oktober 2007 Del Skrevet 30. oktober 2007 Ok, regner med jeg greier å bli crush immune pre karazhan da? Må uansett kjøre en del 5mans/heroics for å bli vant med å tanke tenker jeg. Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 30. oktober 2007 Del Skrevet 30. oktober 2007 Lekte litt rundt med den macroen og litt forskjellig armor, det var ikke noe problem å komme over 102.4% med normal/heroic gear. Har Boots of the protector og Faceguard of determination utenom neck/gloves/bracers fra kara, men Strength of the untamed/Self-correcting gloves er greie alternativ til de to første. Bracers er det verre å finne alternativer til, Vambraces of courage er nydelige. Uansett, en del turer gjennom de forskjellige instancene bør du ta. Shattered halls anbefales på det sterkeste, der kan du bare drite i CC og pulle hele rom. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå