Gå til innhold

Diskuter din Paladin her!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
mm, ikke sant. Bare en lite buggfix som kommer til og gjøre paldin healing ennå mindre intressant. Nei, håper jeg er heldig og får greid og få prot spec i steden i alle raids etterhvert.

mindre intressant fordi du må tenke mer på når og hvilke spells du skal kaste?

Lenke til kommentar
mm, ikke sant. Bare en lite buggfix som kommer til og gjøre paldin healing ennå mindre intressant. Nei, håper jeg er heldig og får greid og få prot spec i steden i alle raids etterhvert.

Jo det kan jo også väre en måte og se det på men som det er idag så er paladins den classen som healer MT.

SOm idag så bruker jeg mye HL 4, FoL 7 og HL 11.

HL 4 brukes for og holde light's grace oppe og du har mulighet for en 2 sec HL 11. Innimellom så bruker jeg mye FoL 11 men passer på så light's grace ikke forsvinner. FoL 11 gir mer HPS en hva HL 4 gjör men du har mulighet da og bruke HL 11 om du har light's grace gåendes.

BoL nerfen som kommer nå så kan du fortsatt gjöre det samme men HPS på HL 4 kommer og väre elendig og du må bruke HL 7 for å komme opp i samme HPS som HL 4 för nerfen som igjen betyr en massevis men mana mer for healing.

Som paladin healer idag så ligger vi bak de andre healing klassene i effektiv healing(fra SSC og oppover).

Det vi seriöst mangler er jo flere healingspell's. Vi har jo ikke fått noen nye healing spell's siden lvl 20...

Lenke til kommentar

Jo det kan jo også väre en måte og se det på men som det er idag så er paladins den classen som healer MT.

SOm idag så bruker jeg mye HL 4, FoL 7 og HL 11.

HL 4 brukes for og holde light's grace oppe og du har mulighet for en 2 sec HL 11. Innimellom så bruker jeg mye FoL 11 men passer på så light's grace ikke forsvinner. FoL 11 gir mer HPS en hva HL 4 gjör men du har mulighet da og bruke HL 11 om du har light's grace gåendes.

BoL nerfen som kommer nå så kan du fortsatt gjöre det samme men HPS på HL 4 kommer og väre elendig og du må bruke HL 7 for å komme opp i samme HPS som HL 4 för nerfen som igjen betyr en massevis men mana mer for healing.

Som paladin healer idag så ligger vi bak de andre healing klassene i effektiv healing(fra SSC og oppover).

Det vi seriöst mangler er jo flere healingspell's. Vi har jo ikke fått noen nye healing spell's siden lvl 20...

Å nei å nei, så trist!

Lenke til kommentar
Kombat-Kaare, siden din "dps" paladin er så utroldig god. Hvorfor lager du ikke en liten film snutt slik at vi får se hvordan Restribution paladins skal spilles? Ta med den der der du knuser trynet på 2 holypaladins.

Gleder meg allerede.

Slenger meg på denne. Skal bli morro og se den. Håper bare han törr nå da :tease:
Lenke til kommentar

Stain

Dette er min Tankadin, som jeg gjerne vil se i Kara snart

Kan dere fortelle meg hvor mye som står igjen? vet at jeg mangler en del=P

Men noen som kan tipse meg om hvor jeg kan få oppgrades lett?

Queste kan jeg ikke, siden jeg tok holy hele veien da jeg questet til 70.

Lenke til kommentar
Stain

Dette er min Tankadin, som jeg gjerne vil se i Kara snart

Kan dere fortelle meg hvor mye som står igjen? vet at jeg mangler en del=P

Men noen som kan tipse meg om hvor jeg kan få oppgrades lett?

Queste kan jeg ikke, siden jeg tok holy hele veien da jeg questet til 70.

Det du først og fremst burde satse på er Defence og Stamina. Spell damage har du nok av på våpen + 40 spell dmg enchant. Ser du har nok rep til å få headenchanten fra Keepers of Time med dodge og defence på. MP5, Strenght og +Crit rating er rimelig bortkastet.

Crit immune er vel 475 Defence for lvl 70, 490 for raidbosser. Så det er det du burde sikte på hvis du skal tanke i Karazhan, ihvertfall på de senere bossene. Hvis du tar crits gir du healerne dine veldig mye mer å gjøre en nødvendig.

Hvis du har tenkt til å tanke hadde jeg flyttet 2 poeng fra Stoicism og Imp Hammer of Justice og over til Weapon Expertise. Fra 2.3 patchen vil dette gi deg 10% ekstra Stamina.

Enkleste defensive rating å øke er shield block rating. Hvis du ser for deg å tanke Karazhan bosser som f.eks Prince vil du også trenge å være crushing immune. For dette trenger du 102.4% avoidance (miss/dodge/parry/block). Holy Shield gir deg 30% (35ish%) med Libram of Repentance fra heroic badges.

Som Psilocybe sa er det masse fint å få fra instancer, som f.eksRighteous Armor settet. Er noen crafted deler som du kan prøve å få tak i hvis du har litt gold ekstra.

Håper det var litt hjelp på rett vei. Spiller selv en tankadin, kan jo sjekke min signatur, begynner å få ok utstyr til å være i et Karazhan/Gruul/Magtheridon guild.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...