PSV Skrevet 22. oktober 2007 Del Skrevet 22. oktober 2007 Hm, har 65700 Honor på palaen, men mangler en del badges (AB og AV), står litt på bristepunktet mellom holy og retribution season 1 gear neste patch, har liksom ikke helt bestemt meg. Tenker at med holy kommer jeg lett inn i 1700-1800 rating teams og skaffer gear der fort som fy, samt at jeg sikkert lett klarer heale heroics og henter jo gear derfra, men som retribution får jeg jo et relativt greit gear (Lurer på å ta 3/4 deler + våpen, eller kanskje lage Thunder, ikke bestemt meg ennå) Et annet alternativ er jo Mace + Shield (season 1 vel å merke) og gå prot som også frister veldig. Noen som har forslag om hva jeg burde satse på? Paladinen min er for øyeblikket 68, men regner med 70 innen neste patch uansett. Honoren er for det meste slik søppel som ligger igjen fra før-TBC. Burde jeg gidde i det hele tatt? (Trenger jo en del marks) Lenke til kommentar
haades Skrevet 22. oktober 2007 Del Skrevet 22. oktober 2007 Deilig.Voldtok akkurat to puslinger av noen holy paladiner med retribution paladinen min. Var deilig å suse øksa gjennom drittspecskallene deres og spytte på lika etterpå. Ahh, nå føler jeg at jeg lever. Hadde du ikke klart med pala'r som vet hva de gjør:) Lenke til kommentar
Kombat-Kaare Skrevet 23. oktober 2007 Del Skrevet 23. oktober 2007 Deilig.Voldtok akkurat to puslinger av noen holy paladiner med retribution paladinen min. Var deilig å suse øksa gjennom drittspecskallene deres og spytte på lika etterpå. Ahh, nå føler jeg at jeg lever. Hadde du ikke klart med pala'r som vet hva de gjør:) Holy er et homsespec, klart det er lett å ta dem. Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 23. oktober 2007 Del Skrevet 23. oktober 2007 (endret) Tjah, ser du en holy-healadin alene er det nok ikke store vansker, men får du med deg en annen retributionpaladin mot en holy paladin + x, så vil jeg tro du sliter litt mer. Per-Stian: Jeg stemmer for protection. Eller warlock. Endret 23. oktober 2007 av Lycantrophe Lenke til kommentar
samebob Skrevet 23. oktober 2007 Del Skrevet 23. oktober 2007 Hm, har 65700 Honor på palaen, men mangler en del badges (AB og AV), står litt på bristepunktet mellom holy og retribution season 1 gear neste patch, har liksom ikke helt bestemt meg. Tenker at med holy kommer jeg lett inn i 1700-1800 rating teams og skaffer gear der fort som fy, samt at jeg sikkert lett klarer heale heroics og henter jo gear derfra, men som retribution får jeg jo et relativt greit gear (Lurer på å ta 3/4 deler + våpen, eller kanskje lage Thunder, ikke bestemt meg ennå) Et annet alternativ er jo Mace + Shield (season 1 vel å merke) og gå prot som også frister veldig. Noen som har forslag om hva jeg burde satse på? Paladinen min er for øyeblikket 68, men regner med 70 innen neste patch uansett. Honoren er for det meste slik søppel som ligger igjen fra før-TBC. Burde jeg gidde i det hele tatt? (Trenger jo en del marks) Protection er artigst imo, elsker speccen. Samler sånn smått gear nå til det. Håper på å få tanke end game etterhvert. Lenke til kommentar
dymoletratag Skrevet 23. oktober 2007 Del Skrevet 23. oktober 2007 Holy pally er digg, jeg eier arms warrs og feral droods i dueller Lenke til kommentar
pax1 Skrevet 23. oktober 2007 Del Skrevet 23. oktober 2007 Deilig.Voldtok akkurat to puslinger av noen holy paladiner med retribution paladinen min. Var deilig å suse øksa gjennom drittspecskallene deres og spytte på lika etterpå. Ahh, nå føler jeg at jeg lever. Kanskje du trenger noen andre impulser.....? Lenke til kommentar
Robinvi Skrevet 23. oktober 2007 Del Skrevet 23. oktober 2007 Som jeg nevnte tidligere har jeg frapsa en Illidan kill. Wrath vs Illidan (Paladin POV) Jeg starta å spille like etter realease på en dwarf paladin. Raida fra BWL til TBC, så har tatt alle i Naxxramas og AQ40. Etter TBC spillte jeg i den samme guilden til noen uker før de tok illidan, da ble jeg "leid" inn av en annen guild på horde der jeg fikk låne en BE paladin for å hjelpe med illidan. Det er det denne filmen er fra. Nå spiller jeg på en annen paladin i den samme guilden på horde (Wrath). Den heter Yakumo, hvis noen lurer på det. Så nå raider jeg Black Temple i grønne items Håper de som gidder å se liker filmen. Det er likevel minimalt med redigering på den, så ikke forvent noen kule effekter. Codecen er også litt dårlig. Xdiv codec funket ikke når jeg lagde filmen, uten at jeg vet helt hvorfor. Lenke til kommentar
haades Skrevet 24. oktober 2007 Del Skrevet 24. oktober 2007 (endret) Deilig.Voldtok akkurat to puslinger av noen holy paladiner med retribution paladinen min. Var deilig å suse øksa gjennom drittspecskallene deres og spytte på lika etterpå. Ahh, nå føler jeg at jeg lever. Hadde du ikke klart med pala'r som vet hva de gjør:) Holy er et homsespec, klart det er lett å ta dem. får kose deg i 1500 bracketen du da;) og en holy pala i spelldmg gear > retri pala btw =P Endret 24. oktober 2007 av haades Lenke til kommentar
Kombat-Kaare Skrevet 24. oktober 2007 Del Skrevet 24. oktober 2007 får kose deg i 1500 bracketen du da;) og en holy pala i spelldmg gear > retri pala btw =P Her har vi en holy idiot som snakker hører jeg. Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 24. oktober 2007 Del Skrevet 24. oktober 2007 Nja, nå vet vi jo meget lite om hva du foretar deg, Kaare. Lenke til kommentar
PSV Skrevet 24. oktober 2007 Del Skrevet 24. oktober 2007 Spelldamage paladin er død btw, sånn just for the record. Lenke til kommentar
Tuffey Skrevet 24. oktober 2007 Del Skrevet 24. oktober 2007 (endret) hvis du i det hele tatt har litt peling på å spille holy paladin så skal du lett klare å outlaste en retri pala ved at han går oom og du nuker han sakte ned.. Endret 24. oktober 2007 av Tuffey Lenke til kommentar
PSV Skrevet 24. oktober 2007 Del Skrevet 24. oktober 2007 Nesten på grensen til Duffo-argument, men jaja.. Det kommer jo helt fullstendig an på om retripaladinen har litt peiling også. Lenke til kommentar
Tuffey Skrevet 24. oktober 2007 Del Skrevet 24. oktober 2007 Nesten på grensen til Duffo-argument, men jaja.. Det kommer jo helt fullstendig an på om retripaladinen har litt peiling også. ja ofc, og gear selvsagt. Lenke til kommentar
Zepticon Skrevet 24. oktober 2007 Del Skrevet 24. oktober 2007 Bare for å avbryte krangelen litt... Har sammlet sammen mats til Oathkeeper's Helmet, men så var det en som fortalte meg at det ikke var verdt det, og at jeg heller burde satse på Righteous Helmet, for så å få noe fra kara (greathelm/tier4)? Enig/Uenig? Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 24. oktober 2007 Del Skrevet 24. oktober 2007 Helt fin hjelm, brukte den på paladinen min i begynnelsen. Byttet senere over til greathelm (mer defense, så jeg kunne fokusere mer på avoidance på andre armorbiter), og helt til sist, badge-hjelmen (mye defense, mye avoidance). Mats er heller ikke særlig dyre, så det er opp til deg. Fin oppstartshjelm er det, iallefall. Lenke til kommentar
pax1 Skrevet 24. oktober 2007 Del Skrevet 24. oktober 2007 hvis du i det hele tatt har litt peling på å spille holy paladin så skal du lett klare å outlaste en retri pala ved at han går oom og du nuker han sakte ned.. Nuker sakte ned?... Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 24. oktober 2007 Del Skrevet 24. oktober 2007 Powpow, holy shock og JoR! Lenke til kommentar
Tuffey Skrevet 24. oktober 2007 Del Skrevet 24. oktober 2007 hvis du i det hele tatt har litt peling på å spille holy paladin så skal du lett klare å outlaste en retri pala ved at han går oom og du nuker han sakte ned.. Nuker sakte ned?... mente kjapt ned! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå