Gå til innhold

Diskuter din Paladin her!


Anbefalte innlegg

De er riktige. Tatt rett fra talentkalkulatoren på worldofwarcraft.com. :D

 

Kom litt i tvil på hva som er best av Deflection (5% parry) og Vengeance (15% ekstra skade etter et crit, i 8 sekunder). Hva tror du er best?

5278233[/snapback]

 

Jeg personelig liker Vengeance bedre.. vil heller prøve og "finishe" fienden enn og bare stå der og blokke hehe.. nei da.. men iallefall grad 1 på parry har du jo bare 1 % sjanse.. er jo ikke all verden. så for MEG, så vengeance et bedre valg :) men det er meg

Endret av *Magnus*
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Holy Talents - 33 points

Divine Intellect - rank 5/5

Spiritual Focus - rank 5/5

Healing Light - rank 3/3

Consecration - rank 1/1

Unyielding Faith - rank 2/2

Illumination - rank 5/5

Improved Blessing of Wisdom - rank 2/2

Divine Favor - rank 1/1

Lasting Judgement - rank 3/3

Holy Power - rank 5/5

Holy Shock - rank 1/1

 

Retribution Talents - 18 points

Improved Blessing of Might - rank 5/5

Improved Seal of the Crusader - rank 2/3

Deflection - rank 5/5

Conviction - rank 5/5

Seal of Command - rank 1/1

 

Her er en build som passer ganske godt som en dmg build pga SoC +5% crit. Men builden er mest basert på PvE. Alle blessings imp unntatt BoK. Masse mana +5% crit to spells osv :) Det eneste jeg mangler her er Holy Shield men den gåt ikke og få sammen med Holy Shock :(

Lenke til kommentar

Blir ikke helt klok på alle forandringene de har gjordt.

De er på rett vei med de fleste endringene de har foretatt seg, men det er ikke alt jeg er like glad for.

 

At de har flyttet en del ting fra Retribution over til Protection er helt greit, men Reckogning er fortsatt i mine øyne i feil tre. Du får ikke mer Retribution ability enn Reckogning omtrent.

Det at Improved healing nå er flyttet lenger ned liker jeg dårlig.

 

Med en gang 1.9 forandringene kom så så jeg frem til en god 10/10/31 build. Men det har de klart å ødelegge for meg nå. :p

Endret av Cappo
Lenke til kommentar
Blir ikke helt klok på alle forandringene de har gjordt.

De er på rett vei med de fleste endringene de har foretatt seg, men det er ikke alt jeg er like glad for.

 

At de har flyttet en del ting fra Retribution over til Protection er helt greit, men Reckogning er fortsatt i mine øyne i feil tre. Du får ikke mer Retribution ability enn Reckogning omtrent.

Det at Improved healing nå er flyttet lenger ned liker jeg dårlig.

 

Med en gang 1.9 forandringene kom så så jeg frem til en god 10/10/31 build. Men det har de klart å ødelegge for meg nå. :p

5279910[/snapback]

 

 

Samme for meg

 

Jeg tilbragte en del timer på test server for å finne min build.

Nå har de rota det til fullstendig. Dete enste positive er at Bok ser ut til å bli 11 poeng nå.

 

Men her er en build som jeg tror funker for meg.

 

Holy Talents - 33 points

 

# Divine Intellect - rank 5/5

# Spiritual Focus - rank 5/5

# Healing Light - rank 3/3

# Consecration - rank 1/1

# Improved Lay on Hands - rank 2/2

# Unyielding Faith - rank 2/2

# Illumination - rank 5/5

# Divine Favor - rank 1/1

# Lasting Judgement - rank 3/3

# Holy Power - rank 5/5

# Holy Shock - rank 1/1

 

Retribution Talents - 18 points

 

# Benediction - rank 5/5

# Improved Judgement - rank 2/2

# Improved Seal of the Crusader - rank 3/3

# Conviction - rank 3/5

# Seal of Command - rank 1/1

# Pursuit of Justice - rank 2/2

# Eye for an Eye - rank 2/2

 

Noen som har meninger om den?

 

(Jeg driver mest med instance på pve server)

 

V

Endret av vetle
Lenke til kommentar

Retribution Talents -  18 points

 

# Benediction - rank 5/5

# Improved Judgement - rank 2/2

# Improved Seal of the Crusader - rank 3/3

# Conviction - rank 3/5

# Seal of Command - rank 1/1

# Pursuit of Justice - rank 2/2

# Eye for an Eye - rank 2/2

 

Noen som har meninger om den?

 

(Jeg driver mest med instance på pve server)

5280028[/snapback]

Hvorfor 5 p på Benediction? Bruker jo nesten aldrig seals alikevell i instacer. Eye for an Eye er i mine øyne litt farlig, en crit som treffer deg i MC/BWL = aggro på deg. Dette gjelder da spesiellt i BWL. Pursuite of justice er ikke verdt 2 poeng, bedre og skaffe deg en minor speed enchant (8% det også) på boots.

Lenke til kommentar

Hvorfor 5 p på Benediction? Bruker jo nesten aldrig seals alikevell i instacer. Eye for an Eye er i mine øyne litt farlig, en crit som treffer deg i MC/BWL = aggro på deg. Dette gjelder da spesiellt i BWL. Pursuite of justice er ikke verdt 2 poeng, bedre og skaffe deg en minor speed enchant (8% det også) på boots.

 

Bruker du ikke seals i instancer? hmm.. hvorfor ikke det? Jeg bruker mine konstant jeg? - Det er jo helt gull å judge litt større mobs med Seal of Light f.eks .... - uansett om du bare skal heale/decurse ....

Endret av kjetilkl
Lenke til kommentar
Jo mer jeg ser de siste talentene, jo mer liker jeg det - nå går det faktisk ann å spesialisere seg en god del mer enn før! :)

 

Ikke bare kan man, men man _må_ ....

 

Det jeg absolutt ikke liker er at de har flyttet imp Holy Light så langt ned i treet, - det betyr at man må ofre masse retrib for å få dette ...... - hvilket tar bort mye av de fordelen "vi" skal få med høyere dps ... - tross alt er det jo bare healing/decursing som foregår i end-game nesten, og da hjelper det ikke så mye at vi får mulighet til å specce for høyere dps hvis vi mister masse healing :/

 

Kunne nesten ønske seg at man kunne få to talent-builds som man kunne bytte mellom ... en for end-game instancer og en for annet...

Lenke til kommentar
Det har vært masse problem med den! Skjer ganske ofte at det står "not ready yeat"

 

Uannsett så skal det bli morro når den nya patchen kommer. Håper bare Blizz får fart i ræva nå å legger opp en talent calculator på hjemmesidene.

 

 

PS. - Regner med at du vet at du da bare kan gå ned en rank? - SoC gjør samme dmg på hver rank, så bruker du rank 1 så sparer du masse mana og det virker alltid ;) (rank 2+ gjør bare mer dmg når du judger med den, og hvem gjør vel det?)

Lenke til kommentar
Bruker du ikke seals i instancer? hmm.. hvorfor ikke det? Jeg bruker mine konstant jeg? - Det er jo helt gull å judge litt større mobs med Seal of Light f.eks .... - uansett om du bare skal heale/decurse ....

5292057[/snapback]

Selvfølgelig men og bruke 5 poeng på denne skillen mot de få manpoengene som du sparer er ikke verdt det syns jeg. Med en manapool på 7000+ spiller dette ikke så stor rolle. J

 

eg mener der er bedre og bruke disse på Imp BoM, gir deg også mulighet for og buffe dete + bedre dps når man evt. grinder selv.

Lenke til kommentar
PS. - Regner med at du vet at du da bare kan gå ned en rank? - SoC gjør samme dmg på hver rank, så bruker du rank 1 så sparer du masse mana og det virker alltid ;) (rank 2+ gjør bare mer dmg når du judger med den, og hvem gjør vel det?)

5292103[/snapback]

Jeg kommer nok til å bruke den i neste patch endel. Til nå så har den (om jeg ikke tar stygelig feil) baregit deg en høyere % på proc på Seal of Justice.

Men nå blir den en burst dmg, dette liker vi.

 

Senario:

Seal of crusade, jugde denne, seal og Command, jugde denne, holy shock, hammer of Wrath, Paladin wins :D

Lenke til kommentar

Disse burde vært trainable spells for paladins:

 

Consecration

BoK

Blessing of Sanctuary

 

Repentance burde vært ett 15 point skill eller no, er ikke mye til bruk som 31 point ret selv om man kan judge Socomm med den.

 

For å i hele tatt komme opp i 1.8 dmg i 1.9 må man ha full judgement og en hel haug av +spell dmg trinkets...huff vi gikk visst fra melee hybrid til Magic hybrid :/

Lenke til kommentar

Er ikke helt enig med deg men ganske.

Vi har fått bedre talents når det gjelder healing. Men ikke så mye har skjed melee. Jeg har heller ikke spillet på test realmen så jeg vet heller ikke hvordan denne 30 min buffen fungerer som skal gi høyere dps.

SoC er jo gjort om til det bedre får jeg håpe, dette kommer mest an på hvor ofte den procer nå.

Lenget uansett stort til den nye patchen.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...