PSV Skrevet 12. oktober 2007 Del Skrevet 12. oktober 2007 Penalizing av BoL er vel strengt tatt mer en fix enn en nerf, men nerf nevertheless. Lenke til kommentar
oDDi2k Skrevet 12. oktober 2007 Del Skrevet 12. oktober 2007 Okey, jeg er ny, eller jeg er ikke så flink, men nå prøver jeg virkelig å kunne "classen" min, human, holy paladin. Siden jeg er enchanter så har jeg en del stæsj jeg kan tilføye gearet mitt. Men hva er det som duger til PvE? sta? int? Hva skal jeg enchante mest med? Lenke til kommentar
samebob Skrevet 12. oktober 2007 Del Skrevet 12. oktober 2007 Hvilken type pve? End pve eller lvling? Lenke til kommentar
oDDi2k Skrevet 12. oktober 2007 Del Skrevet 12. oktober 2007 Hvilken type pve? End pve eller lvling? Hva vil end pve si? Snakker om instances, har ikke prøvd å "raide" enda, men det jeg er ute etter er å kunne heale en gruppe kunge bra! Lenke til kommentar
samebob Skrevet 12. oktober 2007 Del Skrevet 12. oktober 2007 End pve = Raid Så du er ikke lvl 70 enda vill jeg tro? Og skal du heale i instances bra før lvl 60 så er intelect helt supert (satser på at du ikke er 60 enda, virker som det ivertfall.) Lenke til kommentar
oDDi2k Skrevet 12. oktober 2007 Del Skrevet 12. oktober 2007 End pve = Raid Så du er ikke lvl 70 enda vill jeg tro? Og skal du heale i instances bra før lvl 60 så er intelect helt supert (satser på at du ikke er 60 enda, virker som det ivertfall.) Stemmer det, er level 57 nå, og det går bare oppover! Men, da skal jeg smørja på med int enchants på gearet mitt jeg! Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 13. oktober 2007 Del Skrevet 13. oktober 2007 Fikk nettopp Charm of Alacrity (192 dodge rating i 10 sec), bør den være permanent på og brukes når det trengs, eller er +15 stamina fra paladinquesten som permanent trinket et bedre alternativ? (61, ca. 15% dodge fra trinketen) Lenke til kommentar
Poseboen Skrevet 13. oktober 2007 Del Skrevet 13. oktober 2007 Har da starta paladin og har faktisk ikke peiling paa hvordan man spiller palla. Noen gode tips? Eks: hvilke seals burde jeg bruke og hvilke seals burde jeg bruke Judgement pa etc? Har Crusader og Rightousness seals naa. Lenke til kommentar
Naramar Skrevet 13. oktober 2007 Del Skrevet 13. oktober 2007 (endret) Seal of Crusader---->Judge---->Seal of Command---->stun---->Judge---->Seal of Command--->død mob. EDIT: Stun ikke stund Endret 13. oktober 2007 av kim_a Lenke til kommentar
Kombat-Kaare Skrevet 13. oktober 2007 Del Skrevet 13. oktober 2007 Seal of Crusader---->Judge---->Seal of Command---->stun---->Judge---->Seal of Command--->død mob.EDIT: Stun ikke stund Ikke hør på kim_a, han vet ikke helt hva han snakker om her. Seal of the Crusader (SotC) skal aldri judges, det er bortkasta mana og øker ikke holy damagen din med en dritt omtrent. Når du levler frem til level 20, så bruk Seal of Righteousness hele tiden, og judge det så ofte som du selv føler du har mana til. Fra level 20 og oppover anbefaler jeg Seal of Command med en skikkelig treigt twohander. Men ikke bruk Seal of the Crusader, det er seriøst en ræva judgment og bortkasta mana/tid. Lenke til kommentar
Phyx Skrevet 13. oktober 2007 Del Skrevet 13. oktober 2007 HAHA, helt utrolig, jeg er enig med KK!! Lenke til kommentar
Naramar Skrevet 13. oktober 2007 Del Skrevet 13. oktober 2007 Åhå? Funker fett her i gården. Lenke til kommentar
Keylar Skrevet 13. oktober 2007 Del Skrevet 13. oktober 2007 Åhå? Funker fett her i gården. Ja du får være "sinnsyk" glad over 0.1% mer dmg increasen din for halve mana baren Lenke til kommentar
Naramar Skrevet 13. oktober 2007 Del Skrevet 13. oktober 2007 Gjør ikke noe siden mine crits ofte tar knekken på dem ganske raskt. Lenke til kommentar
PSV Skrevet 13. oktober 2007 Del Skrevet 13. oktober 2007 Gjør ikke noe siden mine crits ofte tar knekken på dem ganske raskt. Doh, self-owned. Lenke til kommentar
dymoletratag Skrevet 13. oktober 2007 Del Skrevet 13. oktober 2007 Personlig så bruker jeg SoTC -> Judge -> SoV -> Vente på at debuffs bygger seg opp -> Judge Putter også inn en Holy Shock når jeg kan. Funker ganske fett Lenke til kommentar
Phyx Skrevet 13. oktober 2007 Del Skrevet 13. oktober 2007 Personlig så bruker jeg SoTC -> Judge -> SoV -> Vente på at debuffs bygger seg opp -> Judge Putter også inn en Holy Shock når jeg kan. Funker ganske fett Dette er om du har holy spec da kan det väre greit med og judge SotC eller SoW. Men som retrib så er det ingen vits i og judge SotC. Lenke til kommentar
dymoletratag Skrevet 13. oktober 2007 Del Skrevet 13. oktober 2007 Hvorfor ikke? Funker ikke de +120 holy dmg på SoC? Lenke til kommentar
Kombat-Kaare Skrevet 13. oktober 2007 Del Skrevet 13. oktober 2007 Hvorfor ikke? Funker ikke de +120 holy dmg på SoC? Fordi SoC skalerer minimalt. +120 damage betyr ikke at du slår 120 hardere hver gang SoC proccer. SoC skalerer 10% med spell damage, og da sier det seg selv at det ikke er noe bra. Lenke til kommentar
Phyx Skrevet 13. oktober 2007 Del Skrevet 13. oktober 2007 Begynner endelig og komme nogelunde i mål nå men savner noen saker ennå dessverre til min Tankadin. Savner en trinket og en mases enchants og noen gem's må byttes men respecet noe igår og testet litt i karazhan. Men prince var "noe" vanskelig da... Men ellers så gikk det grei syns jeg. Dessverre så fikk jeg ikke värt med og tanke Nightbane. På onsdag skal det bli morro og tanke noen bosser i Hyjal. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå