Gå til innhold

Diskuter din Paladin her!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Okey, jeg er ny, eller jeg er ikke så flink, men nå prøver jeg virkelig å kunne "classen" min, human, holy paladin. Siden jeg er enchanter så har jeg en del stæsj jeg kan tilføye gearet mitt. Men hva er det som duger til PvE? sta? int? Hva skal jeg enchante mest med? :)

Lenke til kommentar
End pve = Raid

Så du er ikke lvl 70 enda vill jeg tro?

Og skal du heale i instances bra før lvl 60 så er intelect helt supert (satser på at du ikke er 60 enda, virker som det ivertfall.)

Stemmer det, er level 57 nå, og det går bare oppover! Men, da skal jeg smørja på med int enchants på gearet mitt jeg! :D

Lenke til kommentar
Seal of Crusader---->Judge---->Seal of Command---->stun---->Judge---->Seal of Command--->død mob.

EDIT: Stun ikke stund :p

Ikke hør på kim_a, han vet ikke helt hva han snakker om her.

Seal of the Crusader (SotC) skal aldri judges, det er bortkasta mana og øker ikke holy damagen din med en dritt omtrent.

Når du levler frem til level 20, så bruk Seal of Righteousness hele tiden, og judge det så ofte som du selv føler du har mana til.

Fra level 20 og oppover anbefaler jeg Seal of Command med en skikkelig treigt twohander.

Men ikke bruk Seal of the Crusader, det er seriøst en ræva judgment og bortkasta mana/tid.

Lenke til kommentar
Personlig så bruker jeg

SoTC -> Judge -> SoV -> Vente på at debuffs bygger seg opp -> Judge

Putter også inn en Holy Shock når jeg kan.

Funker ganske fett :)

Dette er om du har holy spec da kan det väre greit med og judge SotC eller SoW. Men som retrib så er det ingen vits i og judge SotC.
Lenke til kommentar

Begynner endelig og komme nogelunde i mål nå men savner noen saker ennå dessverre til min Tankadin. Savner en trinket og en mases enchants og noen gem's må byttes men respecet noe igår og testet litt i karazhan. Men prince var "noe" vanskelig da... Men ellers så gikk det grei syns jeg. Dessverre så fikk jeg ikke värt med og tanke Nightbane. På onsdag skal det bli morro og tanke noen bosser i Hyjal.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...