Gå til innhold

Diskuter din Paladin her!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Og bare fordi jeg mener noe annet av deg, betyr vell heller ikke at jeg "gjør meg dummere en jeg er"?

9628571[/snapback]

Alle som er uenig med KK gjør seg dummere enn de er... ;)

For øvrig.. går og lurer på om jeg skal bytte ut Breastplate of Many Graces med Merciless Gladiator's redemption... Driver primært med PvE.... mister jo mye mana regen.... og så er vi snart på Terestian.. flott chest-piece derfra...Hva syns dere?

Hmm... :hmm:

Edit: Kan jo putte inn 2xRoyal Nightseye (+9 heal, 2m/5) og 1x Dazzling Talasite (+4 int, 2m/5)...

Endret av pax1
Lenke til kommentar

Hei!

Driver å prøver å levle paladin nå, men syns egentlig ting er litt sært...

Hva skal man egentlig gjøre som pala? Hva burde du starte med, hvor ofte tar man jugment? Hvilken seal burde jeg bruke osv Noen som kunne gitt en liten guide? Er lvl 23 btw, men skal få boosta den gjennom rfk et par ganger med magen min så blir nok 25/26 hvertfall i dag =D

Lenke til kommentar
Nei, du går så fort opp likevel. Bortkasta tid å grinde for noe du bytter ut rimelig raskt.

9639477[/snapback]

Litt uenig. 28-boots er faktisk brillefine. De er blå, har 8% runspeed increase og det finnes knapt oppgraderinger. (Jeg bruker fremdeles level 28 boots på 51 locken min.)

Lenke til kommentar

Hmm..er det noen grunn til å holde på Blacksmithing som holy paladin?... Ikke noe særlig "crafter only" greier.. noen planer om at det skal komme noe fremover?...

Er jo en kjempefin healing helm i Engineering, f.eks.. Crafter-only gems i Jewelcrafting, Ring-enchants i enchanting osv.. :(

Lenke til kommentar
Hmm..er det noen grunn til å holde på Blacksmithing som holy paladin?... Ikke noe særlig "crafter only" greier.. noen planer om at det skal komme noe fremover?...

Er jo en kjempefin healing helm i Engineering, f.eks..  Crafter-only gems i Jewelcrafting, Ring-enchants i enchanting osv..  :(

9661852[/snapback]

Ville ventet til BS-infoen fra WotLK ble lagt ut på worldofraids (eller tilsvarende) før jeg droppet det (om du har 375).

Lenke til kommentar

Er jo en kjempefin healing helm i Engineering, f.eks..  Crafter-only gems i Jewelcrafting, Ring-enchants i enchanting osv..  :(

9661852[/snapback]

Ville ventet til BS-infoen fra WotLK ble lagt ut på worldofraids (eller tilsvarende) før jeg droppet det (om du har 375).

9661978[/snapback]

Har forsåvidt 375... :hmm:

Lenke til kommentar

Har bestemt meg for å være tankadin, men vet ikke hvordan jeg ligger an gearmessig. Er ikke prot ennå, så dette er uten bonuser fra det.

ca. 8k hp

380 defense

8,25% dodge

6,16% parry og block

10721 armor (uten aura)

163 +spell dmg

Er dette godt nok til å tanke SL, SV mech osv.?

Lenke til kommentar
Har bestemt meg for å være tankadin, men vet ikke hvordan jeg ligger an gearmessig. Er ikke prot ennå, så dette er uten bonuser fra det.

ca. 8k hp

380 defense

8,25% dodge

6,16% parry og block

10721 armor (uten aura)

163 +spell dmg

Er dette godt nok til å tanke SL, SV mech osv.?

Det der er ganske lave stats.

Bare defensen din burde vært på minimum 430-440, og dodge/parry/block på over 10% hver.

8 k hp er ikke spesielt mye heller, men armoren og spell damagen er grei nok.

Fiks deg mer tank gear, fokuser på defense rating først og fremst, så kommer som regel dodge/parry/block og stamina av seg selv.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...