Naramar Skrevet 3. oktober 2007 Del Skrevet 3. oktober 2007 Nå spekuleres det jo i om tank treet til Paladin vil bli mer raid vennlig ^^. Rekke lvl 70, grinde litt D3 gear kanskje. Se om noen guilds vil ha meg. Vis ikke? Meh who cares. I will survive. Lenke til kommentar
pax1 Skrevet 4. oktober 2007 Del Skrevet 4. oktober 2007 (endret) Og bare fordi jeg mener noe annet av deg, betyr vell heller ikke at jeg "gjør meg dummere en jeg er"? 9628571[/snapback] Alle som er uenig med KK gjør seg dummere enn de er... For øvrig.. går og lurer på om jeg skal bytte ut Breastplate of Many Graces med Merciless Gladiator's redemption... Driver primært med PvE.... mister jo mye mana regen.... og så er vi snart på Terestian.. flott chest-piece derfra...Hva syns dere? Hmm... Edit: Kan jo putte inn 2xRoyal Nightseye (+9 heal, 2m/5) og 1x Dazzling Talasite (+4 int, 2m/5)... Endret 4. oktober 2007 av pax1 Lenke til kommentar
Naramar Skrevet 4. oktober 2007 Del Skrevet 4. oktober 2007 Highlander tingene verdt å skaffe til tanking? tenker på lvl 28 rewardene. Lenke til kommentar
Bredoc Skrevet 5. oktober 2007 Del Skrevet 5. oktober 2007 Nei, du går så fort opp likevel. Bortkasta tid å grinde for noe du bytter ut rimelig raskt. Lenke til kommentar
Orcuz Skrevet 6. oktober 2007 Del Skrevet 6. oktober 2007 Hei! Driver å prøver å levle paladin nå, men syns egentlig ting er litt sært... Hva skal man egentlig gjøre som pala? Hva burde du starte med, hvor ofte tar man jugment? Hvilken seal burde jeg bruke osv Noen som kunne gitt en liten guide? Er lvl 23 btw, men skal få boosta den gjennom rfk et par ganger med magen min så blir nok 25/26 hvertfall i dag =D Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 6. oktober 2007 Del Skrevet 6. oktober 2007 Tror jeg bare løp rundt med BoW og SoR uten å judge noe særlig. På lvl35 ble det respec til prot (5/5 Reckoning), kjapp 1h + skjold med spike, og så var det aoe-grinding med BoS + SoL/JoL. Lenke til kommentar
PSV Skrevet 7. oktober 2007 Del Skrevet 7. oktober 2007 Nei, du går så fort opp likevel. Bortkasta tid å grinde for noe du bytter ut rimelig raskt. 9639477[/snapback] Litt uenig. 28-boots er faktisk brillefine. De er blå, har 8% runspeed increase og det finnes knapt oppgraderinger. (Jeg bruker fremdeles level 28 boots på 51 locken min.) Lenke til kommentar
dymoletratag Skrevet 8. oktober 2007 Del Skrevet 8. oktober 2007 Link til bootsa vi snakker om..? Lenke til kommentar
Naramar Skrevet 8. oktober 2007 Del Skrevet 8. oktober 2007 Link til bootsa vi snakker om..? 9661017[/snapback] Selvfølgelig http://thottbot.com/i20111 Lenke til kommentar
pax1 Skrevet 8. oktober 2007 Del Skrevet 8. oktober 2007 Hmm..er det noen grunn til å holde på Blacksmithing som holy paladin?... Ikke noe særlig "crafter only" greier.. noen planer om at det skal komme noe fremover?... Er jo en kjempefin healing helm i Engineering, f.eks.. Crafter-only gems i Jewelcrafting, Ring-enchants i enchanting osv.. Lenke til kommentar
samebob Skrevet 8. oktober 2007 Del Skrevet 8. oktober 2007 Skal du gå Ret får du jo fin fine våpen, men det er da omtrent eneste som er skikkelig verd det. Sikkert noe bra som armor smith til healing el. Men tror ikke det er verd det nei, Lenke til kommentar
pax1 Skrevet 8. oktober 2007 Del Skrevet 8. oktober 2007 Hum.. Er det sagt eller ymtet noe om at det skal komme noe for holy paladins innen blacksmithing? Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 8. oktober 2007 Del Skrevet 8. oktober 2007 Hmm..er det noen grunn til å holde på Blacksmithing som holy paladin?... Ikke noe særlig "crafter only" greier.. noen planer om at det skal komme noe fremover?... Er jo en kjempefin healing helm i Engineering, f.eks.. Crafter-only gems i Jewelcrafting, Ring-enchants i enchanting osv.. 9661852[/snapback] Ville ventet til BS-infoen fra WotLK ble lagt ut på worldofraids (eller tilsvarende) før jeg droppet det (om du har 375). Lenke til kommentar
pax1 Skrevet 8. oktober 2007 Del Skrevet 8. oktober 2007 Hmm..er det noen grunn til å holde på Blacksmithing som holy paladin?... Ikke noe særlig "crafter only" greier.. noen planer om at det skal komme noe fremover?... Er jo en kjempefin healing helm i Engineering, f.eks.. Crafter-only gems i Jewelcrafting, Ring-enchants i enchanting osv.. 9661852[/snapback] Ville ventet til BS-infoen fra WotLK ble lagt ut på worldofraids (eller tilsvarende) før jeg droppet det (om du har 375). 9661978[/snapback] Har forsåvidt 375... Lenke til kommentar
dymoletratag Skrevet 8. oktober 2007 Del Skrevet 8. oktober 2007 Veit ikke om du er retri eller ikke jeg, men er du det har du jo ganske mange valg når det gjelder "crafter only" weapons med 375 i bs Lenke til kommentar
pax1 Skrevet 8. oktober 2007 Del Skrevet 8. oktober 2007 (endret) Veit ikke om du er retri eller ikke jeg, men er du det har du jo ganske mange valg når det gjelder "crafter only" weapons med 375 i bs 9665173[/snapback] ...som holy paladin? Endret 8. oktober 2007 av pax1 Lenke til kommentar
Islanbadsj Skrevet 9. oktober 2007 Del Skrevet 9. oktober 2007 Har bestemt meg for å være tankadin, men vet ikke hvordan jeg ligger an gearmessig. Er ikke prot ennå, så dette er uten bonuser fra det. ca. 8k hp 380 defense 8,25% dodge 6,16% parry og block 10721 armor (uten aura) 163 +spell dmg Er dette godt nok til å tanke SL, SV mech osv.? Lenke til kommentar
Kombat-Kaare Skrevet 9. oktober 2007 Del Skrevet 9. oktober 2007 Har bestemt meg for å være tankadin, men vet ikke hvordan jeg ligger an gearmessig. Er ikke prot ennå, så dette er uten bonuser fra det. ca. 8k hp 380 defense 8,25% dodge 6,16% parry og block 10721 armor (uten aura) 163 +spell dmg Er dette godt nok til å tanke SL, SV mech osv.? Det der er ganske lave stats. Bare defensen din burde vært på minimum 430-440, og dodge/parry/block på over 10% hver. 8 k hp er ikke spesielt mye heller, men armoren og spell damagen er grei nok. Fiks deg mer tank gear, fokuser på defense rating først og fremst, så kommer som regel dodge/parry/block og stamina av seg selv. Lenke til kommentar
Islanbadsj Skrevet 9. oktober 2007 Del Skrevet 9. oktober 2007 (endret) Får drive med healing litt til da, og skaffe litt uvenner ved å neede på tanking gear. Endret 9. oktober 2007 av Islanbadsj Lenke til kommentar
pax1 Skrevet 9. oktober 2007 Del Skrevet 9. oktober 2007 Hmm.. skal jeg bytte ut Ring of convalesence med Band of Halos ?... Snart 50 badges.. kan også velge å bytte ut Oathkeeper's Helm med 3x +18 heal, med Helm of the Steadfast Champion, men syns ikke forbedringen nødvendigvis er kjempestor... Tips og tanker? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå