samebob Skrevet 2. oktober 2007 Del Skrevet 2. oktober 2007 Divine strength er ikke så ille, gir bedre blockrating også da Men har du en holypriest i hælene hele tiden så er vell ikke 5/5 benediction og 5/5 deflicition og forakte Muligens slenge in et ekstra poeng i SoC for singeltarget dps Lenke til kommentar
Zepticon Skrevet 3. oktober 2007 Del Skrevet 3. oktober 2007 Hvordan blir man crit og crushing immune? Er litt forvirret ang dette... Og vil Resilience gear hjelpe på critts fra bosser? Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 3. oktober 2007 Del Skrevet 3. oktober 2007 Immune mot crit blir du ved å ha 490+ defense, immune mot crush ved at block+parry+dodge er totalt 102% Resilience vil hjelpe mot all crits, men du finner ikke bra tankegear blandt pvp-rewards. 490 defense er ikke noe særlig vanskelig å skaffe, så crits fra bosser (eller andre mobs) skal du ikke oppleve mange av. Lenke til kommentar
Kombat-Kaare Skrevet 3. oktober 2007 Del Skrevet 3. oktober 2007 Divine strength er ikke så ille, gir bedre blockrating også da Men har du en holypriest i hælene hele tiden så er vell ikke 5/5 benediction og 5/5 deflicition og forakte Muligens slenge in et ekstra poeng i SoC for singeltarget dps 9622923[/snapback] Divine intellect over divine strength. Det er veldig lite block value (ikke rating) du får av den ekstra strengthen, ettersom prot paladiner ikke har mye strength uansett. Og den ekstra intellecten du får er viktig, da du som tank trenger all den manaen du kan få. Lenke til kommentar
Naramar Skrevet 3. oktober 2007 Del Skrevet 3. oktober 2007 Starta Human Paladin, lvl 23 og pure tank specc. Fy faen han eier. Ååååå gleder meg til Reckoning! Lenke til kommentar
Kombat-Kaare Skrevet 3. oktober 2007 Del Skrevet 3. oktober 2007 Starta Human Paladin, lvl 23 og pure tank specc. Fy faen han eier.Ååååå gleder meg til Reckoning! 9625813[/snapback] Nå er jo nettopp det å være protection specca rimelig tull inntil du får reckoning og blessing of sanctuary... Lenke til kommentar
samebob Skrevet 3. oktober 2007 Del Skrevet 3. oktober 2007 Blessing of Santuary er ikke så vikti i alle tilfeller. Lenke til kommentar
Kombat-Kaare Skrevet 3. oktober 2007 Del Skrevet 3. oktober 2007 Blessing of Santuary er ikke så vikti i alle tilfeller. 9627150[/snapback] For noe tull, blessing of sanctuary er det som lar deg aoe-tanke effektivt i det hele tatt. Og hvis man derimot ikke skal aoe-tanke, så er det ingen grunn til å være prot til å begynne med. Lenke til kommentar
samebob Skrevet 3. oktober 2007 Del Skrevet 3. oktober 2007 Merk "Alle tilfeller" kanskje han vil instance lvle? Går greit å tanke uten BoSanc. Er quests der du ikke kan AoE tanke. Her er det heller ikke nødvendig å bruke BoSanc.. Lenke til kommentar
Kombat-Kaare Skrevet 3. oktober 2007 Del Skrevet 3. oktober 2007 Merk "Alle tilfeller"kanskje han vil instance lvle? Går greit å tanke uten BoSanc. Er quests der du ikke kan AoE tanke. Her er det heller ikke nødvendig å bruke BoSanc.. 9627353[/snapback] Det vi snakker om her er at han er prot før han har blessing of sanctary, og da snakker vi om generell levling. Derfor er det ingen vits i å være prot, man kan like greit være retribution og spare seg bryet. Det er dette du ikke ser og nekter å skjønne, kun fordi du skal kverulere. Så, gi meg en god grunn til å være prot, kom igjen. Lenke til kommentar
samebob Skrevet 3. oktober 2007 Del Skrevet 3. oktober 2007 Ser ikke noe om at det er vanlig leveling, står faktisk "pure tank specc". Så skal ikke se bort ifra at han Instance lvler. Jeg sjønner hva du mener og jeg mener noe annet, derfor prøvde jeg å diskutere dette. Men vist du bare skal være negativ til at jeg deler min mening så kan du bare ignorere meg. mkay? Lenke til kommentar
Kombat-Kaare Skrevet 3. oktober 2007 Del Skrevet 3. oktober 2007 (endret) Ser ikke noe om at det er vanlig leveling, står faktisk "pure tank specc".Så skal ikke se bort ifra at han Instance lvler. Jeg sjønner hva du mener og jeg mener noe annet, derfor prøvde jeg å diskutere dette. Men vist du bare skal være negativ til at jeg deler min mening så kan du bare ignorere meg. mkay? 9627443[/snapback] Da kan du være retribution og sette 5 poeng i Redoubt, så har du samme nytten. Editert: Forresten 2hand tanka jeg som ren Retribution fra level 16 og frem til BRD level 55, uten problemer. Endret 3. oktober 2007 av Kombat-Kaare Lenke til kommentar
samebob Skrevet 3. oktober 2007 Del Skrevet 3. oktober 2007 Da hadde du ivertfall ikke bruk for BoSanc. Og er ikke akkurat samme, spørs om en liker 2h med mindre survivability, eller 1h og shield med mer survivability men dreper tregere. Men alt er avhengig av hvordan man liker å spille, og kanskje en som ikke har noen høylvls å farme med vil spare 1 g så han slepper å respecce når han blir lvl 35. Lenke til kommentar
Kombat-Kaare Skrevet 3. oktober 2007 Del Skrevet 3. oktober 2007 Da hadde du ivertfall ikke bruk for BoSanc. 9627596[/snapback] Ikke gjør deg til større idiot enn du er. Jeg snakker om aoe-tanking av trash når man levler, da trenger man Sanctuary for å være effektiv, ellers er man idiot. Til instancer trenger man hp, noe jeg hadde nok av som ret. Ikke spill tulling. Lenke til kommentar
samebob Skrevet 3. oktober 2007 Del Skrevet 3. oktober 2007 Starta Human Paladin, lvl 23 og pure tank specc. Fy faen han eier.Ååååå gleder meg til Reckoning! 9625813[/snapback] Nå er jo nettopp det å være protection specca rimelig tull inntil du får reckoning og blessing of sanctuary... 9626227[/snapback] Ser ikke noe om Aoe tanking i der jeg. var den mine innlegg var rettet mot ivertfall. Prøver ikke på noe som helst måte å spille tulling, jeg liker bare å diskutere mine meninger, en av grunnene til at jeg er medlem på Diskusjon.no Lenke til kommentar
Naramar Skrevet 3. oktober 2007 Del Skrevet 3. oktober 2007 Ren prot specc blir ikke noe problem med denne karen. http://eu.wowarmory.com/character-sheet.xm...glade&n=Silvano Har en personal booster i min kjæreste også. Lenke til kommentar
Kombat-Kaare Skrevet 3. oktober 2007 Del Skrevet 3. oktober 2007 Starta Human Paladin, lvl 23 og pure tank specc. Fy faen han eier.Ååååå gleder meg til Reckoning! 9625813[/snapback] Nå er jo nettopp det å være protection specca rimelig tull inntil du får reckoning og blessing of sanctuary... 9626227[/snapback] Ser ikke noe om Aoe tanking i der jeg. var den mine innlegg var rettet mot ivertfall. Prøver ikke på noe som helst måte å spille tulling, jeg liker bare å diskutere mine meninger, en av grunnene til at jeg er medlem på Diskusjon.no 9627859[/snapback] Så argumenter skikkelig for deg istedenfor å dra diskusjonen over på noe annet. Er man protection under leveling så gjør man det fordi man skal multitanke og aoe-grinde. Skal man kjøre singletarget går man retribution. Lenke til kommentar
samebob Skrevet 3. oktober 2007 Del Skrevet 3. oktober 2007 Jeg sjønner ikke helt hva du mener med at jeg ikke argumenterer skikkelig og drar det over på noe annet. Du syntes det var tull å lvle med protection build uten reckoning og BoSanc. Noe som jeg er uenig i. Er man <place build here> under lvling er de vanligste grunnene: 1. syns det er artig. 2. vill gjøre det fort så du velger speccen du tror går fortest. 3. Skal lvle med noen og den builden passer til å lvle sammen med <place class here> Og i Kim_a sitt tilfelle virker det som han nyter å lvle med protection. Bare fordi du syns det motsatte så betyr ikke det vell at det er tull. Og bare fordi jeg mener noe annet av deg, betyr vell heller ikke at jeg "gjør meg dummere en jeg er"? Lenke til kommentar
Naramar Skrevet 3. oktober 2007 Del Skrevet 3. oktober 2007 Nyter? Jeg ELSKER å lvle med prot specc, både for utfordringen å siden dama reroller priest. Personal healer ^^ Lenke til kommentar
samebob Skrevet 3. oktober 2007 Del Skrevet 3. oktober 2007 Lett å skaffe seg gruppe da har dere tenkt å nå lvl 70? å hva skal dere gjøre da? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå