Gå til innhold

Diskuter din Paladin her!

Anbefalte innlegg

Nja, personlig har jeg gitt opp den arrogante holdningen din, men siden det er så lite utfordrende å spille holy paladin, hva gjør retribution så mye mer interessant?

Edit:

Og hva angår Divine Favor, mener du at det er krevende?

Gjør det at du virkelig må TENKE?

Gjør Crusader Strike spam at du virkelig må TENKE?

9591565[/snapback]

Og Lycantrophe fortsetter med stråmennene sine, og har således diskvalifisert seg fra debatten.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Og nå begynner "diskusjonen" og ta av litt igjen her. K-K, seriøst voks opp litt., det her begynner og bli for dumt nå.

Og så noe annet. Noen som har erfaring med bruk av Seal og Vengance til tanking, er denne bra eller er det Seal of righteus som gjelder?

Lenke til kommentar

For horde pallies, er SoBlood eller SoRighteoussness best for tanking?

Er det forresten noen side med en liste over tanking items og hvor de dropper/hvilken quest/faction? Skal levle opp og geare meg for tanking på så kort tid som mulig :p

Edit: Om noen gidder å slenge opp "teh tanking specc" ville det også være greit.

Endret av Tor-Gunnar
Lenke til kommentar

Protection (49 points)

3/5 Improved Devotion Aura

5/5 Redoubt

5/5 Toughness

1/1 Blessing of Kings

3/3 Improved Righteous Fury

3/3 Shield Specialization

5/5 Anticipation

2/2 Spell Warding

1/1 Blessing of Sanctuary

5/5 Reckoning

2/2 Sacred Duty

5/5 One-Handed Weapon Specialization

2/2 Improved Holy Shield

1/1 Holy Shield

5/5 Weapon Expertise

1/1 Avenger's Shield

Retribution (12 points)

5/5 Benediction

2/2 Improved Judgement

5/5 Deflection

Jeg våger påstå at dette er den beste.

Endret av Per-Stian
Lenke til kommentar

Ser grei ut den syns jeg men personlig ville jeg nok byttet ut One-Handed Weapon Specialization mot Ardent defender.

EDIT: Kom nettopp på den ideen om Blizz gjorde en spell til som deler cooldown med Divine Shield som gjör at du tar mindre dmg bare, ca 30% mindre dmg i 8 sec.

Endret av Phyx
Lenke til kommentar
Ser grei ut den syns jeg men personlig ville jeg nok byttet ut One-Handed Weapon Specialization mot Ardent defender.

Nå skal ikke jeg avfeie Ardent Defender sånn helt, men om en boss står og dasker på deg under 35% gjør healersa noe enormt feil. Ellers så blir man ofte drept om man blir slått på under 35% av en boss.

Lenke til kommentar

Argent Defender er veldig bra når du gjør det vi gjør best, AoE tanking. Mobs slår gjerne ikke så hardt når de kan AoE tankes og da kan du få stor brukt for AD.

Hadde droppa Improved Devotion aura og kun satt 3 points i Weapons Expertise. Elit Jerkists har gjort endel (ganske grundige) tester på akkuart dette med weapon skills, og den formulaen som virker å holde best idag er at over +5 weapon skills blir det marginalt utbytte av dette. Ingenting bekreftet dog. Den ekstra Armor bonusen er veldig fin ja, men ikke sikker på om den er verdt det. Diskusjons tema selvfølgelig, også personlig om man liker eller ikke.

Reckoning blir mindre og mindre interresant jo mer dodge/parry man får, siden man ikke blir truffet så den kan ikke procce av disse.

Mest vanlige full tank spec er 0/49/12, men med mange variasjoner. Den som Per-Stian postet er en av dem. Mange must have talents som ligger der, men de det er mest vanlig å switche rundt på er Precision, Guardian Favor, Argent Defender, Weapons Expertise og Reckoning. Noen putter også 3 points i Imp Seal of the Crusader, men det blir også forandret etter 2.3 patchen, og i mine øyne mer et raid talent enn 5 man dungeon bruk.

Bruker selv denne, men har ikke points i Weapon Expertise siden jeg er Human, så har racial, tok istedet Guardian Favor (2) og Precision(1), kjekt å ha i 5 mans + mindre miss = mer threat.

Lenke til kommentar
Tvert imot, jeg bruker nøyaktig samme argument som du gjør.

9593260[/snapback]

Det gjør du aldeles ikke, du drar nemlig diskusjonen over på noe helt annet fordi du ikke har noen argumenter selv lenger.

Jeg har ikke sagt at Retribution dps er noen krevende oppgave, jeg sier derimot at Holy er den aller letteste av healingklassene.

Og det har du ikke noe argument mot, og således drar du diskusjonen over på Retribution, en ting vi ikke engang diskuterer nå.

Derfor tapte du debatten.

Lenke til kommentar
Og nå begynner "diskusjonen" og ta av litt igjen her. K-K, seriøst voks opp litt., det her begynner og bli for dumt nå.

9593851[/snapback]

Og der taper du debatten også. rett og slett fordi du går i strupen på motstanderen med "voks opp litt", istedenfor å komme med holdbare motargumenter på hvorfor jeg tar feil.

Lenke til kommentar
Weapon expertise?

One-hand-specilization er 7-8% threat, finfine saker.

9596717[/snapback]

Weapon Expertise er diskutabelt det beste talentet du kan ha for tanking.

9596786[/snapback]

For noe tull, bare en liten del av threaten din kommer gjennom våpnet ditt.

Det beste talentet du har for tanking er og blir Holy Shield, da det ville vært umulig å tanke bra uten det.

Jeg har aldri satt et eneste poeng i weapon expertise, og likevel klarer jeg fint å tanke det som er.

Lenke til kommentar
Tvert imot, jeg bruker nøyaktig samme argument som du gjør.

9593260[/snapback]

Det gjør du aldeles ikke, du drar nemlig diskusjonen over på noe helt annet fordi du ikke har noen argumenter selv lenger.

Jeg har ikke sagt at Retribution dps er noen krevende oppgave, jeg sier derimot at Holy er den aller letteste av healingklassene.

Og det har du ikke noe argument mot, og således drar du diskusjonen over på Retribution, en ting vi ikke engang diskuterer nå.

Derfor tapte du debatten.

9598230[/snapback]

Har jeg nektet for at paladin er noen vanskelig klasse, uansett specc?

Paladin er en lett klasse uansett, men for å perfeksjonere trenger du det lille ekstra. Uansett hvor eid jeg blir av castere i pvp (er prot, alltid gøy å drepe rogues. :)) så elsker jeg paladinen min.

Lenke til kommentar
Weapon expertise?

One-hand-specilization er 7-8% threat, finfine saker.

9596717[/snapback]

Weapon Expertise er diskutabelt det beste talentet du kan ha for tanking.

9596786[/snapback]

For noe tull, bare en liten del av threaten din kommer gjennom våpnet ditt.

Det beste talentet du har for tanking er og blir Holy Shield, da det ville vært umulig å tanke bra uten det.

Jeg har aldri satt et eneste poeng i weapon expertise, og likevel klarer jeg fint å tanke det som er.

9598240[/snapback]

Det er sant, men du "glemmer" en ting. WE gir deg mindre sjans for a få dodge/parry, som igjen øker threat output. Dessuten så er gir det mindre sjans for burst dmg etter en parry, så det virker begge veier. Men som jeg sa i forrige post, så er det et veldig diskutabelt talent, og mange som skipper helt. Hadde jeg ikke vært human så hadde jeg dytta 3 points inn der istedet for f.eks Precision.

Lenke til kommentar

Var i Ramparts i dag, og Light-touched Breastplate, og har tre sockets til rådighet. Jeg er Protection (10/41/0 nå), og planlegger å tanke. Jegh ar 4,2k hp (ubuffet) og 357 defense, som resulterer i 6,36% dodge, 7,28% parry og 7,28% block, ubuffet. Jeg har også 21 resilience og 32 spelldamage i dette gearet, litt 42 mer med en annen chestpiece og cloak.

Bør jeg satse på +stamina, +defence eller +spelldamage?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...