Gå til innhold

Diskuter din Paladin her!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Raiding er Flash of Light spam.

LOL - tilbakevist over ...

Jeg har aldri tauntet en eneste mob i raid, og eneste encountern hvor jeg har tossa ut BoP er Nefarian, hvor det er helt nødvendig. (AoE 20%) Tror aldri jeg har buffet Blessing of Freedom i ett raid, kanskje en encounter, men den kommer ikke frem akkurat nå. (Twin Emperors?)

Tja, kommer sikkert an på strategien deres, men vi bruker to pallys til å taunte adds vekk fra tankene som står og tar debuff på solarian .... og bruker masse BoF på Vashj ..

Som Keylar sa, overaggroer du: LEARN TO PLAY. Jeg ser gjerne magen/warlocken/shadowpriesten/retripalaen dø over det å waste en 3min cooldown på de.

Ok .. så du vil heller at en caster dør, hvilket gjør at det tar lengere tid å cleare, du må buffe en ekstra gang, og casteren må få opp mana/etc, samt at kanskje flere dør fordi denne casteren ikke får CC'et etc enn å bruke en BoP cd ...? - ahh .. jeg er så glad vi slipper å ha med sånne nubs i raidet ...

(PS: Kombat-Kaare har rett igjen.)

*sniff* .. synes det lukter litt dobbelt-eid her jeg ...

Endret av kjetilkl
Lenke til kommentar
Hvem trenger BoF på Vashj? Solarian fighten har jeg aldri gjort, men guildet bruker ferals/warriors på den.

Bof på MT hver gang han blir rooted gjør fighten utrolig mye enklere.... og vi bruker også warriors/druids på Solarian, - hva har det med saken å gjøre? - Her har du jo åpenbart hoppet til konklusjoner om noe du ikke har greie på ...

Jeg ser heller at castern dør, får en skikkelig skjennepreken og gjerne blir erstattet for det raidet, ja.

Fint, jeg orker ikke gjenta meg selv .... :thumbup: /point /lol /pity /brush

Endret av kjetilkl
Lenke til kommentar
Warriors og druids kan også taunte vet du.

9542540[/snapback]

Helt klart, men det ville vært en smule strevsomt om de skulle måtte løpe over til Arc resisrt folka og taunte vekk adds hele tiden og dra med seg de mobene de skal tanke eller dps'e i midten over hele raidet ... :ph34r:

9542604[/snapback]

Den skal jeg svare på med en av dine sine:

Tja, kommer sikkert an på strategien deres,
Lenke til kommentar

Ok dere påstår et er så vanskelig å slenge på en BoF og BoP på de faktisk ytterst få encounterne hvor de er nødvendige (eller bare kjekke å ha).

Begge har en cooldown, og du vil på forhånd vite når du skal bruke den, det er snakk oå trykke på en knapp på et bestemt tidspunkt, som du gjerne vil vite når ved hjelp av timers, evt. bare følge med på debuffs på target.

Hvis det er dette (+ all aura change spamminga som må til så ofte og rebuffingen, som for så vidt gjelder for alle classes, bare litt oftere for palas) så kan jeg ikke si meg overbevist om at det er den vanskeligste klassen å mestre.

Lenke til kommentar

Selv syns jeg ikke den er såå vanskelig og mestre men den er ganske vanskelig egentlig om du skal spille den fullt ut. Mange andre klasser er jo også veldig vanskelig spesiellt da tanking egentlig. Men så er det også stor fosjell og raid før og etter TBC syns jeg. Idag krever raiding at du være være mye kjappere med spells og ikke minst og flytte deg fra et til et annet punkt fort.

Lenke til kommentar
Noen som veit om hva som skjer med retridins i de nye patchene..?

9578575[/snapback]

Selv har jeg ikke sett noenting om hva som er ventet fra patch 2.3 vi er jo ikke engang sikkre på om det blir noen forrandring men bare at de holder på og ser på retrib pala's.
Lenke til kommentar
Ok dere påstår et er så vanskelig å slenge på en BoF og BoP på de faktisk ytterst få encounterne hvor de er nødvendige (eller bare kjekke å ha).

Begge har en cooldown, og du vil på forhånd vite når du skal bruke den, det er snakk oå trykke på en knapp på et bestemt tidspunkt, som du gjerne vil vite når ved hjelp av timers, evt. bare følge med på debuffs på target.

Hvis det er dette (+ all aura change spamminga som må til så ofte og rebuffingen, som for så vidt gjelder for alle classes, bare litt oftere for palas) så kan jeg ikke si meg overbevist om at det er den vanskeligste klassen å mestre.

9543200[/snapback]

For ikke å snakke om at all "aura change spammingen og BoP/BoF-spamminga" også kan bli gjort like bra av en retribution eller protection paladin.

Så, jeg henvender meg igjen til alle som påstår at holy paladin er "utfordrende" å spille.

Kom med argumentene deres.

Lenke til kommentar

K-K, det er jo det som har värt diskutert de siste sidene her mer eller mindre. Jeg tror folk begynner og bli litt lei og måtte mate det in med te skjed hele tiden for deg. Men en annen sak som ikek er nevt er at det er paladins som står eller skal stå for de förste heals på MT's og må derfor fölge med og väre veldig kjapp, om en MT dör i en pull og det er en "bra" pull så er det oftest paladins i ett raid som har skyllden (greit vi har jo også prists & druids med instants). Har du ikke noe konstruktivt eller positivt og si da K-K?

Lenke til kommentar
K-K, det er jo det som har värt diskutert de siste sidene her mer eller mindre. Jeg tror folk begynner og bli litt lei og måtte mate det in med te skjed hele tiden for deg. Men en annen sak som ikek er nevt er at det er paladins som står eller skal stå for de förste heals på MT's og må derfor fölge med og väre veldig kjapp, om en MT dör i en pull og det er en "bra" pull så er det oftest paladins i ett raid som har skyllden (greit vi har jo også prists & druids med instants). Har du ikke noe konstruktivt eller positivt og si da K-K?

9584372[/snapback]

Er det utfordrende å heale tanken de første fem sekundene av kampen altså?

Oioioi, jeg tenker du er kjempegira så knokene dine skjelver av spenning når du healer da.

Ikke kom med tulleargumenter for "mate inn med teskje", det vitner kun om at dere ikke har noe å fare med.

Kom igjen, presenter gode argumenter på hvorfor healing som paladin er så utfordrende.

Jeg kan derimot presentere flere argumenter på hvorfor det motsatte er tilfelle.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...