Phyx Skrevet 20. september 2007 Del Skrevet 20. september 2007 Höres nesten ut som om k-k ikke kom med i et raiding guild siden han har et sånt forakt mot raidende paladins. Men som paladin må du väre utrolig alert og fölge med veldig mye selv om vi bare har to (tre med holy shock) healing spells. Men om du mener at holy paladin handler om og trykke på FoL i et raid 24/7 så har du ikke raidet virker det som. Lenke til kommentar
Keylar Skrevet 21. september 2007 Del Skrevet 21. september 2007 BoP er bare i bruk for folk med skit tanks eller folk som absoultt ikke klarer å lese Omen Learn2play!! Lenke til kommentar
Kuldesjokk Skrevet 21. september 2007 Del Skrevet 21. september 2007 Er det mulig å blokke brukere her på bruket? Men litt mer paladin retta her. Hav i helvete er det paladin twinksa gjør for å "holde" ut så jævlig lenge? Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 21. september 2007 Del Skrevet 21. september 2007 Mye hp, mye armour, enda mer burst, bubbles, heals ++. Og ja, du kan ignorere brukere. Lenke til kommentar
Kuldesjokk Skrevet 21. september 2007 Del Skrevet 21. september 2007 Mye hp, mye armour, enda mer burst, bubbles, heals ++. Og ja, du kan ignorere brukere. 9540634[/snapback] How? Men er det mulig å interrupte den full hp tingen? Hva kan egentlig interruptes hos en paladin? Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 21. september 2007 Del Skrevet 21. september 2007 (endret) Flash of light og Holy light kan interruptes. Lay on hands er instant. Edit: Ignorering: Gå inn på profilen, trykk på ignorer bruker. Endret 21. september 2007 av Lycantrophe Lenke til kommentar
pax1 Skrevet 21. september 2007 Del Skrevet 21. september 2007 Hva vil dere anbefale å gjøre først? Erstatte Lower City Prayerbook (evt. Scarab of Infinite Cycle) med Essence of the Martyr, eller erstatte Oathkeeper's Helm med Helm of the Steadfast champion? Har i dag 3x+18 healing i Oathkeepers. Takk for svar. Lenke til kommentar
Kuldesjokk Skrevet 21. september 2007 Del Skrevet 21. september 2007 Flash of light og Holy light kan interruptes. Lay on hands er instant. Edit: Ignorering: Gå inn på profilen, trykk på ignorer bruker. 9540667[/snapback] Takk for info om hvor blokking foretas, men med andre ord ikke stort jeg kan gjøre med bubbladins da... Får bare fortsette å knuse de med nuking Lenke til kommentar
kjetilkl Skrevet 21. september 2007 Del Skrevet 21. september 2007 Hva vil dere anbefale å gjøre først? Erstatte Lower City Prayerbook (evt. Scarab of Infinite Cycle) med Essence of the Martyr, eller erstatte Oathkeeper's Helm med Helm of the Steadfast champion? Har i dag 3x+18 healing i Oathkeepers. Takk for svar. 9540719[/snapback] Ser ikke hvorfor du skal ha Essence of the martyr i det hele tatt, den er mye dårligere enn begge de du har for en paladin ... Lenke til kommentar
kjetilkl Skrevet 21. september 2007 Del Skrevet 21. september 2007 (endret) DET er da faktisk ikke sant. - la gå på tank/spank fighter, men selv om en prest/druid/shaman har flere rene healing-spell tilgjengelig enn paladin så skal ofte en paladin gjøre mye mer enn å stå å spamme FoL på litt mer avanserte fighter. Jeg nevner i fleng; skifte auras, rebuffe/bytte buffs, bruke BoP på casters ved aoe og andre i noen tilfeller, taunte vekk mobs fra andre som ikke skal ta aggro, holde oppe judgements, bruke andre bellsings som BoF i enkelte situasjoner .. etc etc .... sånn sett så er paladin en mye mer utfordende klasse å spille enn f.eks en priest som bare har som oppgave å heale en person eller raidet f.ex ..... 9534680[/snapback] Du vet like godt som meg at det du skriver der bare er tull. Som paladin står du ikke "on your toes" og bytter auraer i hytt og pine, du får ekstremt sjelden sjansen til å taunte vekk mobs (noe som tanken gjør uansett), <snip> Nå skjønner jeg jo at du ikke er helt på nett her, men jeg gjør faktisk omtrent alt det der i løpet av et standard TK run. Hvis du mener det er unødvendig så betyr det bare at du ikke gidder, noe som igjen fører til at jobben blir vanskeligere for de andre i raidet (du kan selvsagt argumentere med at det er marginalt, men det er faktisk de små marginene som teller i end-game content...) Det er ikke for ingenting at Paladin regnes som den enkleste klassen å spille, men den vanskeligste klassen å mestre ... Endret 21. september 2007 av kjetilkl Lenke til kommentar
Kuldesjokk Skrevet 21. september 2007 Del Skrevet 21. september 2007 Kombat-kaare bare troller som vanlig... Letteste er å ignorere det han sier for vi vet jo at det som regel er bull uansett Lenke til kommentar
Phyx Skrevet 21. september 2007 Del Skrevet 21. september 2007 BoP er bare i bruk for folk med skit tanks eller folk som absoultt ikke klarer å lese Omen Learn2play!! 9539986[/snapback] ser er poeng der. Gir faktsikt ofte F i og bruke BoP siden det er demes egen feil og om jeg vet at konsekvensene ikke er for store så er det ikek mitt problem om hden personen dør. Men så finnes det jo mange andre steder der AoE dmg claasses får aggro ogmå kanskje ha en BoP. Det er jo noe annet. Henviser da f.eks til morogrim fighten med murlocs. Lenke til kommentar
pax1 Skrevet 21. september 2007 Del Skrevet 21. september 2007 Hva vil dere anbefale å gjøre først? Erstatte Lower City Prayerbook (evt. Scarab of Infinite Cycle) med Essence of the Martyr, eller erstatte Oathkeeper's Helm med Helm of the Steadfast champion? Har i dag 3x+18 healing i Oathkeepers. Takk for svar. 9540719[/snapback] Ser ikke hvorfor du skal ha Essence of the martyr i det hele tatt, den er mye dårligere enn begge de du har for en paladin ... 9540747[/snapback] Javel... Lenke til kommentar
kjetilkl Skrevet 21. september 2007 Del Skrevet 21. september 2007 Ser ikke hvorfor du skal ha Essence of the martyr i det hele tatt, den er mye dårligere enn begge de du har for en paladin ... 9540747[/snapback] Javel... 9541046[/snapback] Jepp, du får noen få +healing poeng, men den +healing on use ... tror ikek det er så ofte du virkelig har bruk for den (hvis du husker å bruke den da ^^) - on use på prayer derimot er overlegen på FoL spam ... - Og Scaraben ... tror faktisk jeg kommer til å slite lenge med å finne noe å bytte ut den med (har ikke helt oversikt over hva som dukker opp etterhvert i hyal/bt) Lenke til kommentar
pax1 Skrevet 21. september 2007 Del Skrevet 21. september 2007 Jepp, du får noen få +healing poeng, men den +healing on use ... tror ikek det er så ofte du virkelig har bruk for den (hvis du husker å bruke den da ^^) - on use på prayer derimot er overlegen på FoL spam ... - Og Scaraben ... tror faktisk jeg kommer til å slite lenge med å finne noe å bytte ut den med (har ikke helt oversikt over hva som dukker opp etterhvert i hyal/bt) 9541169[/snapback] Jaja.. kanskje spare litt badges da.. evt. gå for hjelm (kan kanskje være marginalt bedre)... Kommer vel kanskje flere badge-rewards siden det etterhvert også skal droppe fra Karazhan etc.. Lenke til kommentar
PSV Skrevet 21. september 2007 Del Skrevet 21. september 2007 Höres nesten ut som om k-k ikke kom med i et raiding guild siden han har et sånt forakt mot raidende paladins. Men som paladin må du väre utrolig alert og fölge med veldig mye selv om vi bare har to (tre med holy shock) healing spells. Men om du mener at holy paladin handler om og trykke på FoL i et raid 24/7 så har du ikke raidet virker det som. 9538097[/snapback] Utrolig alert? Hva slags spill spiller du? Raiding er Flash of Light spam. Jeg skal være enig i at en gang i tiden var paladin en slags alert-klasse som raidet var avhengig av, men det er ikke akkurat tilfelle lengre. I neste patch blir greater blessings 30 MINUTTER, back in the days var de 5 minutter og gikk ut minst en gang per boss fight, av og til 2, da var de VIKTIGE å få med. Jeg har aldri tauntet en eneste mob i raid, og eneste encountern hvor jeg har tossa ut BoP er Nefarian, hvor det er helt nødvendig. (AoE 20%) Tror aldri jeg har buffet Blessing of Freedom i ett raid, kanskje en encounter, men den kommer ikke frem akkurat nå. (Twin Emperors?) Som Keylar sa, overaggroer du: LEARN TO PLAY. Jeg ser gjerne magen/warlocken/shadowpriesten/retripalaen dø over det å waste en 3min cooldown på de. På Morogrim trengs ikke BoP, hvis mages og warlocks har IQ over 3. Det er ikke for ingenting at Paladin regnes som den enkleste klassen å spille, men den vanskeligste klassen å mestre ... :!: :!: :!: (PS: Kombat-Kaare har rett igjen.) Lenke til kommentar
pax1 Skrevet 21. september 2007 Del Skrevet 21. september 2007 Som Keylar sa, overaggroer du: LEARN TO PLAY. Jeg ser gjerne magen/warlocken/shadowpriesten/retripalaen dø over det å waste en 3min cooldown på de. 9541992[/snapback] Hvorfor er det waste hvis du aldri bruker den?... Lenke til kommentar
PSV Skrevet 21. september 2007 Del Skrevet 21. september 2007 Som Keylar sa, overaggroer du: LEARN TO PLAY. Jeg ser gjerne magen/warlocken/shadowpriesten/retripalaen dø over det å waste en 3min cooldown på de. 9541992[/snapback] Hvorfor er det waste hvis du aldri bruker den?... 9542003[/snapback] Hvem vet? Kanskje magen suger på å sheepe og jeg får en mob fra neste pull på meg via healing aggro? Lenke til kommentar
pax1 Skrevet 21. september 2007 Del Skrevet 21. september 2007 Hvem vet? Kanskje magen suger på å sheepe og jeg får en mob fra neste pull på meg via healing aggro? 9542042[/snapback] Ja det ville vært krise. Særlig siden vi bare har en ability. Men, som du sier.. får du aggro: L2P... :!: Lenke til kommentar
TronDoZY Skrevet 21. september 2007 Del Skrevet 21. september 2007 (endret) Jeg har et spørsmål til dere paladiner... Finnes det noen DPS paladiner? Har sett noen TANK paladiner som gjør sykt mye DPS når de tanker, men har ennå ikke sett en eneste Paladin som har gjort mer damage en noen av de som er DPS. Så jeg lurer på, finnes det noen paladiner som BARE gjør DPS? Har en venn som ville starte å spille paladin, så jeg poster for ham egentlig. EDIT: Skrivefeil. Endret 21. september 2007 av TronDoZY Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå