Gå til innhold

Diskuter din Paladin her!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Er jo det, men Blizzard kunne jo gitt oss noen instant attacks som gikk ut på hvor bra våpen du har, eller som la til dmg på angrep. Men nå har jeg ikke prøvd 1.9 helt ut, så jeg får se.

 

Må bare si at det var på grensen til håpløst for en warrior å slå meg i duel på test serveren. Hadde jo full mana når jeg tok ham, syntest ikke dmg var imponerende for noen av oss heller. Høyeste crittet til begge to lå på rundt 200. :/

Lenke til kommentar
Er jo det, men Blizzard kunne jo gitt oss noen instant attacks som gikk ut på hvor bra våpen du har, eller som la til dmg på angrep. Men nå har jeg ikke prøvd 1.9 helt ut, så jeg får se.

 

Må bare si at det var på grensen til håpløst for en warrior å slå meg i duel på test serveren. Hadde jo full mana når jeg tok ham, syntest ikke dmg var imponerende for noen av oss heller. Høyeste crittet til begge to lå på rundt 200. :/

5210344[/snapback]

 

Så du vil ha instant angrep og angrep som legger til damage på slaget :ermm:

Reroll warrior eller rogue..

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Nå har jo Blizzard sluppet en talentkalkulator for patch 1.9.0, så jeg jobber litt med å finne meg en build som vil passe for min bruk. Det eneste jeg stort sett har planer om å bruke paladinen min til i tiden fremover er vel Zul'Gurub, Molten Core og muligens litt Onyxia. Jeg regner med å spille minimalt med Battlegrounds, samt minimalt med andre saker og ting.

 

Saken er da at jeg ønsker å gå for en litt mer holy build enn det jeg har hatt før. Det jeg tenkte på var da en 27/0/24-build jeg har laget selv.

 

Holy Talents - 27 points

Divine Strength

rank 5/5

 

Divine Intellect

rank 5/5

 

Spiritual Focus

rank 5/5

 

Healing Light

rank 3/3

 

Consecration

rank 1/1

 

Unyielding Faith

rank 2/2

 

Illumination

rank 5/5

 

Divine Favor

rank 1/1

 

Protection Talents - 0 points

 

Retribution Talents - 24 points

Improved Blessing of Might

rank 5/5

 

Deflection

rank 5/5

 

Vindication

rank 3/3

 

Conviction

rank 5/5

 

Seal of Command

rank 1/1

 

Eye for an Eye

rank 2/2

 

Two-Handed Weapon Specialization

rank 3/3

 

Tankene mine bak denne builden er at jeg får 10% (av basepoengene?) ekstra int og str, og det er jo kjekt å ha med seg. Spiritual Focus er grei hvis du på en eller måte skulle klare å få aggro mens du healer. Det kan være en lifesaver.

Healing Light tok jeg med fordi det er 12% bedre healing med Holy Light. Ikke at den brukes så veldig ofte, men den er grei å ha når man først skal kjøre en rimelig holy orientert build. Consecration er grei for å i det hele tatt ha noe AoE-spells, og Unyielding Faith gir deg jo 10% større sjanse til å resiste fear og disorient. Illumination og Divine Favor gir deg som kjent muligheten til å kunne critte annethvert minutt med heals - og samtidig få tilbake 100% av manaen. Det er ganske greit, for å si det på den måten.

 

I retribution-treet har jeg valgt å ikke gå for Blessing of Kings av to grunner. Jeg måtte ofret endel fra Holy-treet, og fordi det alltid er en annen paladin i raidet som har BoK. Derfor har jeg valgt å heller fokusere på Imporived Blessing of Might. Siden jeg sjelden har bruk for Judgement og Seal of Crusader har jeg valgt å putte de neste fem poengene i Deflecion (som gir deg 5% ekstra sjanse til å parry'e). Greit å ha, men definitivt ikke et must. Vindication er valgt fordi det gir en sjanse til å senke target's strength og agility med 15%. Om dette fungerer på 62 og 63 elitemobs vet jeg ikke, men det finner man jo ut etterhvert uansett. Conviction gir deg 5% ekstra critsjanse for meleeattacks, og det er noe jeg liker. Seal of Command sier seg vel egentlig selv, selv om den er nerfet litt. Eye for and Eye ser ut som en morsom sak. Det den gjør er å sende tilbake 30% av damagen en caster gjør mot deg når han critter rett tilbake på han - selv om det er maks 50% av paladinens totale health. Med andre ord kan en mage få backfire på maks 2000-2500 dmg hvis han er riktig uheldig og får en megacrit på en paladin ^^. Nå er vel riktignok de normale tallene ganske mye mindre, men likevel er det en fin hjelp for å få ned hp'en til fi. De siste tre poengene besluttet jeg å putte i Two-Handed Weapon Specialization. Dette gir deg 6% ekstra damage.

 

Hvis det er noen som har noen innvendinger, meninger eller annet å si er det bare å kommentere, for jeg er rett og slett ikke sikker på om jeg kan ha oversett noe viktig eller ikke.

Endret av Complexion
Lenke til kommentar

nå har de endret på talentsa igjen. og nå har de blitt virkelig bra!

jeg satt sammen en build for pvp..

Protection: (18)

 

Improved Devotion Aura - rank 5/5

Increases the armor bonus of your Devotion Aura by 25%.

 

Precision - rank 3/3

Increases your chance to hit with melee weapons by 3%.

 

Guardian's Favor - rank 2/2

Reduces the cooldown of your Blessing of Protection by 120 sec and increases the duration of your Blessing of Freedom 6 sec.

 

Toughness - rank 4/5

Requires 5 points in Protection Mastery

Increases your armor value from items by 8%.

 

Blessing of Kings - rank 1/1

Places a Blessing on the friendly target, increasing total stats by 10% for 5 min. Players may only have one Blessing on them per Paladin at any one time.

 

Improved Hammer of Justice - rank 3/3

Decreases the cooldown of your Hammer of Justice spell by 15 sec.

 

 

Retribution: (33)

 

Benediction - rank 5/5

Reduces the Mana cost of your Judgement and Seal spells by 15%.

 

Improved Judgement - rank 2/2

Decreases the cooldown of your Judgement spell by 2 sec.

 

Improved Seal of the Crusader - rank 3/3

Increases the Attack Power bonus of your Seal of the Crusader and the Holy damage increase of your Judgement of the Crusader by 15%.

 

Deflection - rank 5/5

Requires 5 points in Retribution Mastery

Increases your Parry chance by 5%.

 

Vindication - rank 3/3

Gives the Paladin's damaging melee attacks a chance to reduce the target's Strength and Agility by 15% for 10 sec.

 

Conviction - rank 5/5

Increases your chance to get a critical strike with melee weapons by 5%.

 

Seal of Command - rank 1/1

Gives the Paladin a chance to deal additional Holy damage equal to 70% of the damage of the attack. Only one Seal can be active on the Paladin at any one time. Lasts 30 sec.

Unleashing this Seal's energy will judge an enemy, instantly causing 68 to 74 Holy damage, 137 to 147 if the target is stunned.

 

Pursuit of Justice - rank 2/2

Increases movement and mounted movement speed by 8%. This does not stack with other movement speed increasing effects.

 

Eye for an Eye - rank 2/2

All spell criticals against you cause 30% of the damage taken to the caster as well. The damage caused by Eye for an Eye will not exceed 50% of the Paladin's total health.

 

Two-Handed Weapon Specialization - rank 3/3

Increases the damage you deal with two-handed melee weapons by 6%.

 

Sanctity Aura - rank 1/1

Increases Holy damage done by party members within 30 yards by 10%. Players may only have one Aura on them per Paladin at any one time.

 

Repentance - rank 1/1

Puts the enemy target in a state of meditation for up to 6 sec. Any damage caused will awaken the target. Only works against Humanoids.

hva tror dere om denne? jeg syntes hvertfall den ser veldig bra ut..

Endret av N*
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...