Layn Skrevet 14. september 2007 Del Skrevet 14. september 2007 Hvis de legger en del arbeid i Retrbution buffen, kan mye være løst og det vil åpne bedre muligheter innen spilling av dps-adin Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 14. september 2007 Del Skrevet 14. september 2007 Rawr, 54 og Skullflame shield. Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 15. september 2007 Del Skrevet 15. september 2007 I R dee pee ess! Lenke til kommentar
Syncronautus Skrevet 15. september 2007 Del Skrevet 15. september 2007 Holy paladin i Arena fungerer så sykt dårlig for meg. River meg i håret, og ender opp med å whine i gchat om hvor dårlig det er. Går alltid utover tastaturet uansett. Lenke til kommentar
Kombat-Kaare Skrevet 16. september 2007 Del Skrevet 16. september 2007 (endret) Gøy med Protection: Det hører med til historien at vi ikveld på gøy skulle pulle hele egg-rommet i UBRS etter å ha gjort Onyxia-questlinen. Vi begynner bra, puller rundt ~80 dragon whelps og alle i gruppa mi, bortsett fra meg, dør momentant... forståelig. Det morsomme var at da jeg plutselig sto der igjen med usle 5 k liv, den eneste igjen i gruppa som fortsatt lever, så slo det meg at jeg skulle bruke trinketen min, Figurine of the Colossus. I løpet av tre sekunder hadde jeg heala meg fra 5000 og opp til 12000 igjen, og var i praksis udødelig de neste 20 sekundene. Consecrata som verst, og når effekten ga seg sto det fortsatt rundt 50-60 og slo på meg, dessverre skada de meg for bare 10-15 hver, jeg sto der og liva mine gikk ned med ca. 1 mm hvert femte sekund. En i gruppa spurte også retorisk, "is it even possible to kill a Protection Paladin?" Herlig å stå der og aoe-tanke med hele gruppa død, deretter drepe alle 80 whelpene solo, og resurrecte gruppa etterpå. Ahhh, Protection. Endret 16. september 2007 av Kombat-Kaare Lenke til kommentar
BlindAct Skrevet 16. september 2007 Del Skrevet 16. september 2007 Jeg hadde nettop min første suksess som holy spec i dag Vi skulle gjøre shattered halls så kom vi til et rom med 5 stk eller noe, og jeg ble silenced helt til alle bortsett fra meg og tanken døde. Da var det 3 stk med nesten full hp igjen, og vet dere hva... vi tok alle tre alene, gjett om jeg fikk mange komplimenter da! Jeg har også startet med et arena team, 2v2, sammen med en warrior, og det så ut til å gå veldig bra i forhold til gearet vi hadde, så dette blir spennende! Lenke til kommentar
Keylar Skrevet 17. september 2007 Del Skrevet 17. september 2007 Sjekk ut denne threaden folkens, se på det CM'en skrev. Makan har jeg aldri lest herregud. http://forums.wow-europe.com/thread.html?t...&sid=1&pageNo=1 Lenke til kommentar
pax1 Skrevet 18. september 2007 Del Skrevet 18. september 2007 Sjekk ut denne threaden folkens, se på det CM'en skrev. Makan har jeg aldri lest herregud. http://forums.wow-europe.com/thread.html?t...&sid=1&pageNo=1 9517719[/snapback] Å herregud.. klassiker Jeg lo så jeg grein da jeg så denne (Youtube). Lenke til kommentar
BlindAct Skrevet 19. september 2007 Del Skrevet 19. september 2007 Healadinen min begynner virkelig å se bra ut nå Ble nettop ferdig med mitt første Kara run, bare se på armory profilen min (den er ikke oppdatert enda, bare vent og se ) Lenke til kommentar
Phyx Skrevet 19. september 2007 Del Skrevet 19. september 2007 Og endelig ble det et nytt skjold også! Hmm, hvor lang tid tar det för Armory bruker og bli oppdatert? Men det finnes for få bra trinkets i spillet ennå syns jeg. Bruker fortsatt Rejuvenating Gem. Lenke til kommentar
Kombat-Kaare Skrevet 19. september 2007 Del Skrevet 19. september 2007 Oioioi, for et skjold, nå kan du heale enda mer. Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 20. september 2007 Del Skrevet 20. september 2007 K-K: Hvorfor er du så bitter mot holy-paladins? Lenke til kommentar
Phyx Skrevet 20. september 2007 Del Skrevet 20. september 2007 k-k = QQ Men jeg liker da og spille holy paladin og syns det er utfordrenede. Har ganske godt tank gear også og specer prot innimellom og tar noen 5 mans, dessverre så har det ikek blitt noe mer en det ennå. Men så liker jeg og raide som holy og det er jo mitt valg og det sikkreste også om du vil ha en plass i ett raiding guild som er klare med SSC/TK. Lenke til kommentar
Kombat-Kaare Skrevet 20. september 2007 Del Skrevet 20. september 2007 k-k = QQ Nerd. Men jeg liker da og spille holy paladin og syns det er utfordrenede. Hvordan er Flash of Light spam utfordrende? Holy Paladin er den minst utfordrende klassen/rollen som finnes, selv blant healerne. Men så liker jeg og raide som holy og det er jo mitt valg og det sikkreste også om du vil ha en plass i ett raiding guild som er klare med SSC/TK. 9533503[/snapback] Ja det er nettopp derfor at 92% av alle raidende paladiner er holy. Ikke fordi de faktisk liker å heale, men fordi det er eneste måten å få raidspot på. Lenke til kommentar
Macord Skrevet 20. september 2007 Del Skrevet 20. september 2007 (endret) k-k = QQ Nerd. Men jeg liker da og spille holy paladin og syns det er utfordrenede. Hvordan er Flash of Light spam utfordrende? Holy Paladin er den minst utfordrende klassen/rollen som finnes, selv blant healerne. Men så liker jeg og raide som holy og det er jo mitt valg og det sikkreste også om du vil ha en plass i ett raiding guild som er klare med SSC/TK. 9533503[/snapback] Ja det er nettopp derfor at 92% av alle raidende paladiner er holy. Ikke fordi de faktisk liker å heale, men fordi det er eneste måten å få raidspot på. 9534613[/snapback] Det kommer helt an på GM/guild, så lenge de ikke er helt trangsynte. Har både vært holy, prot og retri i raid. Endret 20. september 2007 av Macord Lenke til kommentar
kjetilkl Skrevet 20. september 2007 Del Skrevet 20. september 2007 (endret) Holy Paladin er den minst utfordrende klassen/rollen som finnes, selv blant healerne. DET er da faktisk ikke sant. - la gå på tank/spank fighter, men selv om en prest/druid/shaman har flere rene healing-spell tilgjengelig enn paladin så skal ofte en paladin gjøre mye mer enn å stå å spamme FoL på litt mer avanserte fighter. Jeg nevner i fleng; skifte auras, rebuffe/bytte buffs, bruke BoP på casters ved aoe og andre i noen tilfeller, taunte vekk mobs fra andre som ikke skal ta aggro, holde oppe judgements, bruke andre bellsings som BoF i enkelte situasjoner .. etc etc .... sånn sett så er paladin en mye mer utfordende klasse å spille enn f.eks en priest som bare har som oppgave å heale en person eller raidet f.ex ..... Endret 20. september 2007 av kjetilkl Lenke til kommentar
Kombat-Kaare Skrevet 20. september 2007 Del Skrevet 20. september 2007 (endret) Holy Paladin er den minst utfordrende klassen/rollen som finnes, selv blant healerne. DET er da faktisk ikke sant. - la gå på tank/spank fighter, men selv om en prest/druid/shaman har flere rene healing-spell tilgjengelig enn paladin så skal ofte en paladin gjøre mye mer enn å stå å spamme FoL på litt mer avanserte fighter. Jeg nevner i fleng; skifte auras, rebuffe/bytte buffs, bruke BoP på casters ved aoe og andre i noen tilfeller, taunte vekk mobs fra andre som ikke skal ta aggro, holde oppe judgements, bruke andre bellsings som BoF i enkelte situasjoner .. etc etc .... sånn sett så er paladin en mye mer utfordende klasse å spille enn f.eks en priest som bare har som oppgave å heale en person eller raidet f.ex ..... 9534680[/snapback] Du vet like godt som meg at det du skriver der bare er tull. Som paladin står du ikke "on your toes" og bytter auraer i hytt og pine, du får ekstremt sjelden sjansen til å taunte vekk mobs (noe som tanken gjør uansett), tilfeller hvor BoP brukes er nesten ikkeeksisterende, holde judgments oppe er hvertfall bare tull (nesten ingen healere gjør det, og ikke jug og si at du står 95% av kampen i melee range og slår, det er løgn isåfall). Forresten blesser du før kampen, og MÅ du blesse midt i en kamp, vips, et tastetrykk og du er ferdig. Du spammer ikke blessings akkurat. Såh, en holy paladin spammer 1 spell i et raid, og kan til nød være så (heldig) å få bruke hele 3 spells. (FoL, HL, cleanse) Prester har langt flere knapper å trykke på, og de gjør det aktivt gjennom kampen. Dette veit du, så ikke lat som om holy paladin krever noe "skill" å spille, for det er tull, de sier de fleste paladiner selv. Endret 20. september 2007 av Kombat-Kaare Lenke til kommentar
Sink Skrevet 20. september 2007 Del Skrevet 20. september 2007 (endret) Trenger ikke skills for å spille wow, wow er enkelt. Jeg har spillt spillet en stund, og når man har spillt en stund har man lært seg spillet på en måte, ikke at jeg greier å unytte alle klasser til det optimale, men "jeg kan spille alle classes", men kan min egen best ofc Endret 20. september 2007 av Sink Lenke til kommentar
Walts Skrevet 20. september 2007 Del Skrevet 20. september 2007 kanskje du skal prøvde litt end game raiding før du spytter ut slik tull kombat-kaare. Lenke til kommentar
Kombat-Kaare Skrevet 20. september 2007 Del Skrevet 20. september 2007 kanskje du skal prøvde litt end game raiding før du spytter ut slik tull kombat-kaare. 9534984[/snapback] Jada nerdegutt, jeg er sikker på at når du og internetkompisene dine flyr i Black Temple, så er dere nødt til å spamme aurabytte på sekundet, ellers wiper raidet. Og så bruker dere sikker masse Holy Shock, og må hive Blessing of Protection hele tiden for at bossene skal dø. Kom med skikkelige argumenter annet enn elitistpjatt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå