Gå til innhold

Diskuter din Paladin her!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jeg skal lage en pala twink healer i lvl 19 (skal heale en masse rogues og warriors) er det noen som har noen pene forslag til gear, enchants og spec (skal heale så holy er vel mest logisk) Jeg har ikke mye penger :cry: , men running i instancer går bra  :)

9473284[/snapback]

 

Er det ikke mer gøy å twinke sånn at du kan drepe andre selv isteden?

Men etter det jeg har hørt, så er prester de beste healerne på 19.

Lenke til kommentar

Har akkurat klart å klatre meg opp til lvl 70 med paladinen min, og må ha en ny build.

 

Det jeg skulle likt å hatt var en god healer build, (Først og fremst for arena, litt raiding) men skulle likt å ha muligheten til å queste og grinde uten at det tar så mye mer tid en det tar med min nåværende retribution build. (20/0/51)

Lenke til kommentar
http://darkstorm.alakir.eu/

 

Nå gå å skyt dere selv.

9472729[/snapback]

 

Lol .. for et teit argument. - For det første så har denne paladinen gear som 99,87% av alle ret-paladinene bare kan drømme om. - Det er ingen tvil om at en über gearet ret pally kan gjøre bra DPS, problemet er at på veien dit så har han enten vært holy mens han har samlet gear, eller så har han gimpet raidets DPS kraftig.

 

Hvis vi ser på paladins under det levelet her, så er det ingen tvil om at de ikke kan gjøre "bra" DPS før de iallefall har alt av DPS gear fra 25-man instances, og noe Hyal/BT gear, og hvis vi da tar utgangspunkt i at en holy paladin tilfører raidet _eksakt_ det samme som en ret pally (joda, han har letter for å holde blessings oppe, og sanct aura ... lol), men kan være i raidets top healere frem til BT iallefall med gear på Kharazan/T4 nivå - da sier det seg selv at det ikke er lurt å ha med en Ret pally slik som det er nå .... - kort sagt så kan du få alle de fordelene den paladinen har, og ha en über healer hvis du tar med en holy paladin istedet for ret pallyen, og putte inn en ren DPS klasse som out-dps'er ret pallyen lett som ingenting under dette nivået ...

 

Med dette i tankene er det altså ikke så lett for en ret pally og få raid spots .. men hvis du har et guild som er villig til å satse på deg og har mulighet til å avse en dps spot mens man samler gear så er det selvsagt mulig ....

Endret av kjetilkl
Lenke til kommentar

Han har kjørt retribution hele tiden, men Arena gearet til paladin er så sykelig bra at det går lett å skaffe godt gear. Får man fullt PvP-set er man allerede oppe på 1500/1600AP, 25/30% CRIT merke, hvor man virkelig begynne slå fra seg.

 

http://eu.wowarmory.com/character-sheet.xm...szune&n=Thebhoy

 

En annen paladin som også gjør grådig bra resultater på guildets DPS-metre. De har nokså steady progress, og jobber nå på TK/SSC.

 

Eneste man trenger for å ha med en Retribution paladin i raid, er ikke-trangsynte raid-leadere som ikke tror på alt de hører, og er villige til å teste ut forskjellige ting.

 

En Retribution paladin gir 3% crit til hele raidet, 2% mer damage til hele gruppen og da gjerne sørger for at andre paladins slipper å judge så ofte, og dermed kan bruke lengre tid på å heale, og mindre tid på å judge.

 

Som en konsekvens av dårlige PVP set for PVP, finnes det ikke så veldig mange seriøse Retri-paladins i Arena-teams.

 

http://eu.wowarmory.com/character-sheet.xm...Akir&n=Scorpion

 

Akkurat nå er han Holy.

Lenke til kommentar
Eneste man trenger for å ha med en Retribution paladin i raid, er ikke-trangsynte raid-leadere som ikke tror på alt de hører, og er villige til å teste ut forskjellige ting.

9488491[/snapback]

Det er mitt inntrykk også.. Største problemet med retribution paladin er ikke klassen, men trangsynthet blandt andre. Forhåpentligvis forsvinner litt av dette når "retrubution buffen" kommer, men det forsvinner sikkert ikke helt.

Lenke til kommentar

Auras: Changing auras will no longer trigger effects that occur when you cast a spell.

 

Blessing of Freedom cooldown increased to 25 seconds.

 

Blessing of Protection: This spell can no longer be cast on others when stunned. It can only be cast on self (to break the stun) under those circumstances.

 

Blessing of Kings, Light, Might, Salvation, Sanctuary and Wisdom increased to 10 minutes.

 

Blessing of Sacrifice now has a 1-minute cooldown.

 

Consecration will now properly hit large creatures.

 

Greater Blessing of Kings, Light, Might, Salvation, Sanctuary and Wisdom increased to 30 minutes.

 

Guardian's Favor now increases duration of Blessing of Freedom by 2/4 seconds.

 

Eye for an Eye: This ability can now trigger while the Paladin is sitting.

 

Hammer of Wrath cast time reduced to .5 seconds, global cooldown reduced to .5 seconds.

 

Illumination: Paladins will now correctly gain mana from this ability if they sit down to drink right after a healing crit, and receiving mana from this ability will no longer cause a Paladin who is sitting to stand up.

 

Judgement: The Judgement spells will no longer cause triggered effects to go off twice.

 

Redoubt: This ability can now trigger while the Paladin is sitting.

 

Reckoning: This ability can now trigger while the Paladin is sitting.

 

Righteous Defense: In some cases this ability would fail to work properly when the Paladin casting it had just been crowd controlled by a creature. That is now fixed.

 

Sanctified Judgement: This talent will now give the correct amount of mana when used in conjunction with Seal of Justice.

 

Seal of Righteousness: The tooltip for this ability has been improved. It now displays a different number for one-handed weapons and two-handed weapons, and adjusts to the speed of your current weapon. It displays a single number, rather than a range of numbers for different handedness and speeds.

 

Seal of Vengeance: The damage from this ability will now stack properly when two different characters are applying Seal of Vengeance effects to a target.

 

Seal of Vengeance duration increased to 15 seconds. In addition, when Seal of Vengeance strikes a target that already has 5 applications you will cause instant Holy damage.

 

 

Tok for paladin bare.

 

Edit kilde:

http://forums.wow-europe.com/thread.html?t...&pageNo=1&sid=1

Endret av Ashvan
Lenke til kommentar

Not confirmed changes Paladins 2.3 patch

 

BlizzCon information complied | 12/08/2007 02:23:32 PDT

So, as it seems most people didn't give a trouble/have the time to check the news from BlizzCon. So I would try to summarize everything that has been discussed there.

 

Holy: According to Blizzard, they were happy with the current state of the Holy tree, so I do not expect any changes there. Itemization is fine as well.

 

Protection: The developers are making a lot of changes in the Protection tree to make us more raid viable, and especially in a tanking perspective.

 

 

 

1. New Seal!

 

Seal of Protection

Instant Cast

300 Mana

4 Minute Cooldown

 

Fills the Paladin with holy light for 18 seconds. All damage performed on the target while the seal is active increase the Paladin's hit points by 3%, stacking up to 10 times. This effect lasts for 40 seconds, being renewed with each new stack.

 

Unleashing this seal's energy will judge an enemy, causing physical and magical damage dealt by the target to be reduced by 10% for 10 seconds. This judgment's effect is renewed by all Holy damage dealt by the Paladin.

 

2. New Paladin Only Blessing!

 

Blessing of Defiance- Increases the block value of the Paladin. The current numbers are still being worked on.

 

3. Increased Stamina

 

4. Protection itemization will be improved to focus on the more needed stats.

 

Retribution:

 

1. Crusader Strike cooldown would be on 6 second cooldown.

 

2. Vengeance increased to 30 seconds.

 

3. The 3 point talent “Improved Seal of the Crusader” has been replaced with the 3 point talent “Snctified Crusader” (+3% crit bonus for all attackers effect).

 

4. Vindication drops ALL STATS by a decreasing 15%.

 

5. Sanctified Seals - Replaces Sanctified Crusader. Increases spell and melee crit by 3% (with 3 pts) reduces the duration sanctified seals." (the end of the ingame tooltip makes no sense and is probably not finished).

 

6. Arena Set Season 3 Ret Armor will have Resiliance.

 

7. Ret Paladin threat will be addressed. How is currently unknown.

 

8. Ret armor stats being reworked (such as the lowering of spell damage to increase other ret needed stats).

 

9. Ret abilities being reworked to rely less on spell damage and more on attack power.

 

10. Zul'Aman and patch 2.3 will introduce items (including Heroic Badge rewards) for the "off-specs"

such as moonkins and retr paladins.

 

References:

http://boards.worldofraids.com/topic-6304-1.html

http://www.wowinsider.com/2007/08/03/liveb...ow-class-panel/

http://www.failsafedesign.com/maintankadin/

http://boards.worldofraids.com/topic-6271-1.html

 

Sakset fra:

http://forums.wow-europe.com/thread.html?t...450755696&sid=1

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...