Gå til innhold

Diskuter din Paladin her!

Anbefalte innlegg

Jeg har en lvl 67 BE paladin på Bronze Dragonflight, prøvde ut prot spec en stund når jeg var lavere lvl... Men når jeg prøvde å skaffe folk til instance og slikt sier de "who's the tank?", jeg sier at det er meg og de sier at det ikke kommer til å funke... Prøvde også ut holy og folk var heller ikke så positive til det. Men nå som jeg er høyere lvl ser det ut som de er ettertraktet mere, hvilke paladin specs ser folk etter rundt lvl 70 til raids og instancer? Er retri nå og har ikke en gang et healing gear eller tank gear. Så hvis dere svarer, vær så snill og si hvor jeg kan få tak i et ganske brukbart gear til den speccen. Takk for evt. svar! :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Jeg har en lvl 67 BE paladin på Bronze Dragonflight, prøvde ut prot spec en stund når jeg var lavere lvl... Men når jeg prøvde å skaffe folk til instance og slikt sier de "who's the tank?", jeg sier at det er meg og de sier at det ikke kommer til å funke... Prøvde også ut holy og folk var heller ikke så positive til det. Men nå som jeg er høyere lvl ser det ut som de er ettertraktet mere, hvilke paladin specs ser folk etter rundt lvl 70 til raids og instancer? Er retri nå og har ikke en gang et healing gear eller tank gear. Så hvis dere svarer, vær så snill og si hvor jeg kan få tak i et ganske brukbart gear til den speccen. Takk for evt. svar!  :)

9420713[/snapback]

Er du fryktelig dårlig eller no?

Ellers er de du spiller med helt idioter Oo

Lenke til kommentar

Om du vil være tank, så gear deg opp skikkelig, finn deg et par pugs og snakk med healeren. Er det noe en dedikert healer liker, så er det en dedikert tank, og kommer du på vennelisten til et par gode healere, er ikke en instance-tur lange veien unna.

Når man ser hva en paladin bringer til en gruppe (-30% threat for dps, 41mp5 til healer, Divine intervention, 40 yard taunt, 100% heal hver time, samt massiv aggro sekunder etter pull), og sammenligner det med hva en warrior/druid bringer (AP eller hp-buff/crit+heal/sunder (bare for melee), combatres + innervate (få sjanser man får brukt som tank), fear-immunity/sjanse for resist og -75% skade hver halvtime), så er det latterlig å påstå at en paladin ikke vil funke som tank. Selvfølgelig er det uvant for horde å ha en ny klasse som tank, men å ekskludere en prot-speccet paladin til fordel for det som sannsynligvis er en arms/fury-speccet warrior med skjold.. latterlig.

Lenke til kommentar

Tanket akkurat Heroic Mech med fullt tanke gear og holy spec......artig å se Threat Per Second oppe i 1500 med ca 500 spell dmg og Windfury totem :)

Har vel litt over middels tanke gear (4/5 T4, Arena S2 Mace, Boots of the Protector etc), men gikk greit. Par wipes ved noen dårlige pulls fra min side, men sånt skjer :p

Lenke til kommentar
Det jeg mente var at folk var ikke villig til å la meg ha rollen som healer eller tank, hvorfor vet jeg ikke. Det kan jo være at folk rett og slett ikke liker paladins, men dette er jo min første paladin da så...

9422130[/snapback]

Kan også kanskje gå på at det er utrolig mange idioter som spiller paladin.

Nå er min paladin bare lvl 37 men satan jeg har sett mye rart med dem jeg har gruppa med.

Kan nevne noen SM runs.

-Kaster ikke blessing på andre enn seg selv.

-DPS kåte paladins som ikke tenker på andre enn seg selv.

-Små drittunger som sutrer og whiner (Ser ut til at det er mange av dem som spiller paladin nå)

-Paladins som ikke en gang healer når man ser at main healer er tom for mana, og der står han med omtrent full mana, og dpser i vei på en mob med sin twohander.

-Manglende klasse innsikt, mange vet rett og slett ikke hvor bra en velspilt paladin er for gruppa.

Mitt tips til deg er å fortsette å gjøre det beste du kan i grupper, ikke gi opp.

Jeg har etterhvert fått bygd meg opp et godt rykte med alle mine karakter, og når det er gjort får man seg så enkelt grupper. Folk stoler på deg som healer eller tank, dem ser du vet hva du driver med. :)

Lykke til videre.

Lenke til kommentar
Kan nevne noen SM runs.

-Kaster ikke blessing på andre enn seg selv.

-DPS kåte paladins som ikke tenker på andre enn seg selv.

-Små drittunger som sutrer og whiner (Ser ut til at det er mange av dem som spiller paladin nå)

-Paladins som ikke en gang healer når man ser at main healer er tom for mana, og der står han med omtrent full mana, og dpser i vei på en mob med sin twohander.

-Manglende klasse innsikt, mange vet rett og slett ikke hvor bra en velspilt paladin er for gruppa.

9430022[/snapback]

sånt kan vel alle gjøre på den lvlen :whistle:

Lenke til kommentar

IRT Ashvan:

Har også ei erfaring med et run i Outlands. (Husker faktisk ikkje ka det var igjen) Eg var healer (priest), og vi hadde nettopp fått ned ei større gruppe i et relativt dårlig pull. En pala, som var med som dps, hadde noke poison-greier på seg som saug godt med liv ifra han. Eg var komplett lens for mana, og alt som kunne gitt meg mana var på cd, (Ja, så dårlig pull var det =P ) men trur du han heala seg sjøl? nope..

Og kem trur du fikk skylda?

*trommevirvel*

^^

Lenke til kommentar
IRT Ashvan:

Har også ei erfaring med et run i Outlands. (Husker faktisk ikkje ka det var igjen) Eg var healer (priest), og vi hadde nettopp fått ned ei større gruppe i et relativt dårlig pull. En pala, som var med som dps, hadde noke poison-greier på seg som saug godt med liv ifra han. Eg var komplett lens for mana, og alt som kunne gitt meg mana var på cd, (Ja, så dårlig pull var det =P ) men trur du han heala seg sjøl? nope..

Og kem trur du fikk skylda?

*trommevirvel*

^^

9443508[/snapback]

Har du noen gang prøvd å heale som ret?

Selv om det ser ut som en ret pala har mye mana igjen er det ikke sikkert han har nok til en holy light engang, en ret pala healer like bra som en mage med bandage imo, 3-4 heals så er du oom, rett å slett for liten mana pool

Lenke til kommentar

Sier bare en ting, folk som absolutt ikke orker å løpe rundt uten heals å tror at alle med healing spells skal droppe alt for å spamme heals på de bør rerolle en klasse som kan heale slik at de kan heale seg selv, ihvertfall i bg zerg :).

Endret av Keylar
Lenke til kommentar

Men selv om du er retribution spec så er du fortsatt en support class. Mange retrib pala's som ikke har forstått det. Du er ikke der for og toppe DPS meatern men for og gi gruppen mer flexibilitet med noen ekstra heals eller noen mobs som kanskje må tankes etc. Men så syns jeg mange ganger at og spille paladin er en kamp mot GlobalCoolDown. Spesiellt som prot eller retrib.

Lenke til kommentar
Men dere må da skjønne at dersom healeren er OOM, du selv har debuffs og tar skade, så kan du hjelpe gruppa di mer ved å overleve lengre enn ved å fortsette og klaske og skylde på dårlig healing.

9450481[/snapback]

I mange tilfeller, er det å prøve å nuke dem ned, bedre enn å begynne å heale, ret palas heals suger, drar all mana og hjelper mindre enn dpsen din, selv om å debuffe seg selv er noe de burde..

Lenke til kommentar

Det kan være, men det er situasjonsbasert. Det å klage på healer når du står der med en mulighet til å holde deg selv oppe, synes jeg blir feil.

Som enhver dps-klasse bruker jeg pots, bandasjer, cannibalize ++ ute av AoEsoner når helsa mi blir lav. Tar healer mye skade bandasjerer jeg han/hun og, før jeg går tilbake til dps, såfremt situasjonen tillater det. Retribution-paladins har samme muligheten, om det til tider "kan være bedre" å dpse.

Autoattackdps + hp > død paladin.

Lenke til kommentar
Det kan være, men det er situasjonsbasert. Det å klage på healer når du står der med en mulighet til å holde deg selv oppe, synes jeg blir feil.

Som enhver dps-klasse bruker jeg pots, bandasjer, cannibalize ++ ute av AoEsoner når helsa mi blir lav. Tar healer mye skade bandasjerer jeg han/hun og, før jeg går tilbake til dps, såfremt situasjonen tillater det. Retribution-paladins har samme muligheten, om det til tider "kan være bedre" å dpse.

Autoattackdps + hp > død paladin.

9450570[/snapback]

Bare ikke forvent så mye healing fra Retridins, de healer dårligere enn warriors

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...