Phyx Skrevet 16. august 2007 Del Skrevet 16. august 2007 Møtte en human paladin inne i Ironforge i dag, og plutselig fikk jeg masse gear av han. Bl.a chest, leggings og en ny mace med imba enchant. Hvorfor er ikke characteren min på The Armory? : < 9293747[/snapback] Sånt er morro og få en masse saker bare. Hender ikke så ofte dog. Men sjek om du er inne på wow-europe først. Lenke til kommentar
pax1 Skrevet 24. august 2007 Del Skrevet 24. august 2007 Kan jeg få noen anbefalinger for oppgraderinger og tanker rundt min healadin: armory link. Hva med trinkets?.. Vurderer å bruke noen badges på Essence of the martyr, men liker både spellcrit og haste på de jeg allerede har. Eller hva med å bytte ut ring of convalescence mot f.eks Band of Halos?..... Hum... Lenke til kommentar
Richard_87 Skrevet 24. august 2007 Del Skrevet 24. august 2007 (endret) Kan jeg få noen anbefalinger for oppgraderinger og tanker rundt min healadin: armory link. Hva med trinkets?.. Vurderer å bruke noen badges på Essence of the martyr, men liker både spellcrit og haste på de jeg allerede har. Eller hva med å bytte ut ring of convalescence mot f.eks Band of Halos?..... Hum... 9347814[/snapback] Ser du er revered med lower city. Jeg ville byttet ut xi`ri`s gift trinketen med lower city prayerbook: Equip: Increases healing done by spells and effects by up to 70. Use: Your heals each cost 22 less mana for the next 15 sec. Det er hvis du ikke vil bruke badges på den andre trinketen... Da vil så få 70 mer healing på hvert kast i steder for spellcrit, noe jeg mener er bedre. I tillegg vil du holde ut lenger om du bruker trinketen med tanke på mana... Endret 24. august 2007 av Richard_87 Lenke til kommentar
Zepticon Skrevet 25. august 2007 Del Skrevet 25. august 2007 Hvilket pre Kara/heroic gear vil dere anbefale til en Tankadin? Og hva burde jeg hente fra Heroics? Righteous Armor? Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 25. august 2007 Del Skrevet 25. august 2007 PvP er den enkleste måten å skaffe deg godt tankegear. Pluss righteous og slikt ja . Lenke til kommentar
tmg Skrevet 26. august 2007 Del Skrevet 26. august 2007 Tankegear for pala i PvP? Du trenger 490 defense (eller ukjent antall resilience) for å bli crit immune. Lettere å skaffe gear med det fra craftable tanking plate setet og 5-mans. Det må være mye lettere å få 490 defense fra PvE enn nok resilience til å bli crit immune fra PvP. Lenke til kommentar
pax1 Skrevet 27. august 2007 Del Skrevet 27. august 2007 Healing-spec... skal jeg bytte ut Breastplate of many graces med Stonebough Jerkin ?... Lenke til kommentar
Richard_87 Skrevet 27. august 2007 Del Skrevet 27. august 2007 Healing-spec... skal jeg bytte ut Breastplate of many graces med Stonebough Jerkin ?... 9368226[/snapback] Sammenligning: 6 mindre stamina 7 mer intellect 31 spirit som er ubrukelig for deg som paladin 771 mindre armor 15 mer healing 2 mindre mp5 så det eneste som er bedre er litt mer intellect og litt mer healing, mens det er masse nedgraderinger. Særlig at det er leather. Jeg ville ikke byttet den ut mot epicen. Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 27. august 2007 Del Skrevet 27. august 2007 Tankegear for pala i PvP? Du trenger 490 defense (eller ukjent antall resilience) for å bli crit immune. Lettere å skaffe gear med det fra craftable tanking plate setet og 5-mans. Det må være mye lettere å få 490 defense fra PvE enn nok resilience til å bli crit immune fra PvP. 9360691[/snapback] Felsteel? Nei, vet du hva. Stamina, def og 2-3 sockets er virkelig ikke noe å bruke pengene på. Kjør SV en gang for Myrmidons headdress, Arca til du får Thatia's self-correcting gauntlets og Destroy Naberius! (lett Netherstorm-quest) for Legguards of the resolute defender. Alternativt Timewarden's leggings fra CoT revered siden du allerede må ha head-enchanten derfra, og Continuum blade er fin om du ikke har Crystalforged sword/Mana wrath/Greatsword allerede. Legguards er bedre til vanlig tanking, det skal være sagt. Gratis, mer def og høyere avoidance. Lenke til kommentar
pax1 Skrevet 27. august 2007 Del Skrevet 27. august 2007 Healing-spec... skal jeg bytte ut Breastplate of many graces med Stonebough Jerkin ?... 9368226[/snapback] Sammenligning: 6 mindre stamina 7 mer intellect 31 spirit som er ubrukelig for deg som paladin 771 mindre armor 15 mer healing 2 mindre mp5 så det eneste som er bedre er litt mer intellect og litt mer healing, mens det er masse nedgraderinger. Særlig at det er leather. Jeg ville ikke byttet den ut mot epicen. 9368253[/snapback] Hmm.. ja.. nå er vel ikke det at det er leather så veldig viktig for healing paladin heller... og spirit er jo uvesentlig.. spørsmålet blir vel om +15 healing og +7 intellect er verdt å gå ned 2 mana/5 og 6 stamina.... Hum.. Lenke til kommentar
Walts Skrevet 27. august 2007 Del Skrevet 27. august 2007 Hadde nok heller satset på illhoof chesten eventuelt magthridon chesten om dere har kommet så langt i progress Lenke til kommentar
Phyx Skrevet 27. august 2007 Del Skrevet 27. august 2007 Finnes også mye bra og kjøpe for badges til tanking. Så bare og begynne og farme heroics for badges å drops. Lenke til kommentar
Keylar Skrevet 1. september 2007 Del Skrevet 1. september 2007 (endret) Yay, fikk jeg endelig hammer of naaru idag. Nå begynner ret gearet å ta seg opp ! Endret 1. september 2007 av Keylar Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 1. september 2007 Del Skrevet 1. september 2007 Slettet ikke du paladinen din? Lenke til kommentar
DeadbeaT Skrevet 1. september 2007 Del Skrevet 1. september 2007 slikt er da mulig å ta tilbake vet du! Lenke til kommentar
Keylar Skrevet 1. september 2007 Del Skrevet 1. september 2007 (endret) Jeg slett'an så tok jeg en 2 måneders pause nesten, og fikk lysten tilbake .P Har også innsett hva jeg ikke har lyst til i WoW lenger, og det å faktisk prioritere real life mer, som i seg selv er deilig Endret 1. september 2007 av Keylar Lenke til kommentar
minialeks Skrevet 2. september 2007 Del Skrevet 2. september 2007 Jeg har en 51 Human Paladin på Daggerspine, ikke spilt på den på 4 mnd nå.. Maks lei, den er retri, tenkte på å respecce til holy og så dra instance til 58 elns Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 2. september 2007 Del Skrevet 2. september 2007 Prøv Protection. Lenke til kommentar
saimon Skrevet 2. september 2007 Del Skrevet 2. september 2007 Prøv Protection. 9410150[/snapback] QFT Er selv lvl 70 protadin, det er MYE mer utfordrende og moro enn ret og holy tilsammen =) Lenke til kommentar
Dxbb Skrevet 2. september 2007 Del Skrevet 2. september 2007 Vet noen av dere om et fint sted å grinde med prot spec på 43? Har trålet forums men 43 ser ut til å havne utenfor planleggingen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå