Gå til innhold

Diskuter din Paladin her!

Anbefalte innlegg

Møtte en human paladin inne i Ironforge i dag, og plutselig fikk jeg masse gear av han. Bl.a chest, leggings og en ny mace med imba enchant. :wee:

Hvorfor er ikke characteren min på The Armory? : <

9293747[/snapback]

Sånt er morro og få en masse saker bare. Hender ikke så ofte dog. Men sjek om du er inne på wow-europe først.
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Kan jeg få noen anbefalinger for oppgraderinger og tanker rundt min healadin: armory link.

Hva med trinkets?.. Vurderer å bruke noen badges på Essence of the martyr, men liker både spellcrit og haste på de jeg allerede har.

Eller hva med å bytte ut ring of convalescence mot f.eks Band of Halos?.....

Hum...  :hmm:

9347814[/snapback]

Ser du er revered med lower city. Jeg ville byttet ut xi`ri`s gift trinketen med lower city prayerbook:

Equip: Increases healing done by spells and effects by up to 70.

Use: Your heals each cost 22 less mana for the next 15 sec.

Det er hvis du ikke vil bruke badges på den andre trinketen...

Da vil så få 70 mer healing på hvert kast i steder for spellcrit, noe jeg mener er bedre. I tillegg vil du holde ut lenger om du bruker trinketen med tanke på mana...

Endret av Richard_87
Lenke til kommentar

Tankegear for pala i PvP?

Du trenger 490 defense (eller ukjent antall resilience) for å bli crit immune. Lettere å skaffe gear med det fra craftable tanking plate setet og 5-mans.

Det må være mye lettere å få 490 defense fra PvE enn nok resilience til å bli crit immune fra PvP.

Lenke til kommentar
Healing-spec... skal jeg bytte ut Breastplate of many graces med Stonebough Jerkin ?...  :hmm:

9368226[/snapback]

Sammenligning:

6 mindre stamina

7 mer intellect

31 spirit som er ubrukelig for deg som paladin

771 mindre armor

15 mer healing

2 mindre mp5

så det eneste som er bedre er litt mer intellect og litt mer healing, mens det er masse nedgraderinger. Særlig at det er leather. Jeg ville ikke byttet den ut mot epicen.

Lenke til kommentar
Tankegear for pala i PvP?

Du trenger 490 defense (eller ukjent antall resilience) for å bli crit immune. Lettere å skaffe gear med det fra craftable tanking plate setet og 5-mans.

Det må være mye lettere å få 490 defense fra PvE enn nok resilience til å bli crit immune fra PvP.

9360691[/snapback]

Felsteel? Nei, vet du hva. Stamina, def og 2-3 sockets er virkelig ikke noe å bruke pengene på. Kjør SV en gang for Myrmidons headdress, Arca til du får Thatia's self-correcting gauntlets og Destroy Naberius! (lett Netherstorm-quest) for Legguards of the resolute defender.

Alternativt Timewarden's leggings fra CoT revered siden du allerede må ha head-enchanten derfra, og Continuum blade er fin om du ikke har Crystalforged sword/Mana wrath/Greatsword allerede. Legguards er bedre til vanlig tanking, det skal være sagt. Gratis, mer def og høyere avoidance.

Lenke til kommentar
Healing-spec... skal jeg bytte ut Breastplate of many graces med Stonebough Jerkin ?...  :hmm:

9368226[/snapback]

Sammenligning:

6 mindre stamina

7 mer intellect

31 spirit som er ubrukelig for deg som paladin

771 mindre armor

15 mer healing

2 mindre mp5

så det eneste som er bedre er litt mer intellect og litt mer healing, mens det er masse nedgraderinger. Særlig at det er leather. Jeg ville ikke byttet den ut mot epicen.

9368253[/snapback]

Hmm.. ja.. nå er vel ikke det at det er leather så veldig viktig for healing paladin heller... og spirit er jo uvesentlig.. spørsmålet blir vel om +15 healing og +7 intellect er verdt å gå ned 2 mana/5 og 6 stamina.... Hum..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...