Jørgen Sørheim Skrevet 10. august 2007 Del Skrevet 10. august 2007 Det var litt av og på tidsmessig, gikk fra 1-62 rett etter BC kom, ble litt imponert over hvor fort jeg drepte ting med warrioren og levlet den fra 60-70. Så gikk jeg fra prot->holy fra 62-67, tok en liten pause og levlet rogue + boomkin, så fra 67-68 var det respec til ret, tålte ingenting, og gikk fra 68-70 som prot. 14 dager /played, tror jeg det var sånn totalt, og da var det en del instancer som holy. Lenke til kommentar
øl_i_tastaturet Skrevet 10. august 2007 Del Skrevet 10. august 2007 Ok. Anbefaler du å specce prot under levling? Merker at jeg ikke tåler så mye nå selv. Er på lvl 21 nå, med retri build. Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 10. august 2007 Del Skrevet 10. august 2007 Nja, prot funker veldig bra når du kommer til 35 og får 5/5 Reckoning. Da hiver du på deg et skjold med shield spike, en kjapp 1h, finner murlocs i Dustwallow marsh, tar en SoL/Judgement/SoL og samler 5-10 av dem. Funket helt ok når jeg levlet, SoR + 2h og Reckoning gjør helt grei skade når du gjør quester. Lenke til kommentar
Phyx Skrevet 11. august 2007 Del Skrevet 11. august 2007 Har samlet på meg litt tanking gear nå og satte in noen gems helt uten enchants osv bare for og teste og tok en runde i OH og BM. Det var veldig morro må jeg si og tanke litt igen. De eneste som jeg manglet var nok HP men med enchants og fylle alle socketsene med bra gems så vil jeg nok komme på ca 13k hp, 500 def, 12% dodge, 18% parry og 28% block, +320 spelldmg unbuffed. Men savner fortsatt noen tingen ennå. Dette var morro det og bruke noen av de itemsene som en har samlet på seg gitt. Lenke til kommentar
Kombat-Kaare Skrevet 11. august 2007 Del Skrevet 11. august 2007 Har samlet på meg litt tanking gear nå og satte in noen gems helt uten enchants osv bare for og teste og tok en runde i OH og BM. Det var veldig morro må jeg si og tanke litt igen. De eneste som jeg manglet var nok HP men med enchants og fylle alle socketsene med bra gems så vil jeg nok komme på ca 13k hp, 500 def, 12% dodge, 18% parry og 28% block, +320 spelldmg unbuffed. Men savner fortsatt noen tingen ennå. Dette var morro det og bruke noen av de itemsene som en har samlet på seg gitt. 9254428[/snapback] Sånne stats forutsetter veldig bra gear, rundt det beste du kan pelle opp fra karazhan og senere. "Samlet på meg litt tanking gear" høres iallefall veldig suspekt ut. Har du tanking gear med slike stats må du ha gått inn for det, ikke bare "pelt opp på veien" mens du var holy. Lenke til kommentar
Phyx Skrevet 11. august 2007 Del Skrevet 11. august 2007 Har fått noe T4 og noe fra SSC, TK og BT. Så joda det er relativt bra gear. Lenke til kommentar
Zepticon Skrevet 12. august 2007 Del Skrevet 12. august 2007 Hvilke judgements/cast-sykluser/teknikker anbefaler dere til tanking for å få maks aggro? Lenke til kommentar
Kombat-Kaare Skrevet 12. august 2007 Del Skrevet 12. august 2007 (endret) Hvilke judgements/cast-sykluser/teknikker anbefaler dere til tanking for å få maks aggro? 9263986[/snapback] Kommer an på om du tanker trash eller boss. For trash som går ned rimelig fort pleier jeg å åpne med Avengers Shield, kaste Holy Shield før mobene kommer frem til meg, Righteous, Judge Righteousness på main target, recaste Righteousness. Som oftest har du da klart å bygge rundt 2000+ aggro før moben i det hele tatt rekker å komme bort til deg. Deretter er det Holy Shield/Judgment som gjelder. Bruk gjerne Consecration dersom det ikke er noen CC som foregår i nærheten, og du har mana nok til det. Sånn ellers er rotasjonen min alltid: Holy Shield, Judge Righteousness, recast Righteousness, Holy Shield ......... (Har du improved Judment kan det lønne seg å begynne med Judgment tidlig i kampen før du begynner med Holy Shield, da judgment cooldownen blir kortere enn Holy Shield. Begynner du med Holy Shield vil du da alltid måtte vente på Righteousness siden du ikke kan løpe risken å fly uten Holy Shield i lengden.) For bosser trenger du selvsagt en Judgment of the Crusader/Wisdom på målet ditt, da kampen er lang, og den lille ekstra threaten du får av en Righteousness i starten ikke lønner seg i lengden kontra en Crusader/Wisdom judgment. Det eneste som er viktig å huske på er at Holy Shield må ha prio hele tiden, selv om det betyr at du må risikere å gå uten Righteousness i 2-4 sekunder. Endret 12. august 2007 av Kombat-Kaare Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 12. august 2007 Del Skrevet 12. august 2007 Slenger meg på det K-K sier. Mine erfaringer som palatank (wee, 42! :<) tvang meg til å bruke holy shield/consecration/exorcism (om undead/demons) og spamme seal/judgement of wisdom for å holde mana oppe. Jeg fikk nesten ikke healing, da jeg ikke tok skade, og mye aoe tvang meg til å spamme consecration. Kos deg som palatank. Lenke til kommentar
Indexi Skrevet 12. august 2007 Del Skrevet 12. august 2007 Paladin suger piss til å levle helt til man kommer til Plaguelands. Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 13. august 2007 Del Skrevet 13. august 2007 Nåja, syns det gikk helt fint opp til Outland, der er mobs en del seigere. Lenke til kommentar
Zepticon Skrevet 15. august 2007 Del Skrevet 15. august 2007 http://www.wowhead.com/?talent=axZV0tIx0zggqzVbx Denne builden funker til tanking? Lenke til kommentar
PSV Skrevet 15. august 2007 Del Skrevet 15. august 2007 Drit i +strength talent, gir deg på det meste rundt 5 mer i block value og er ikke i det hele tatt verdt det. Kjør 5/5 Improved Devotion Aura istedenfor. Lenke til kommentar
LureCowboy Skrevet 16. august 2007 Del Skrevet 16. august 2007 Ok, jeg skal i kveld grinde litt med min komopis sin pala og har 0,00 peil på den klassen når det gjelder spells, seals, judgements etc som man burde bruke. Jeg skal grinde og gjøre solo quest og lurer rett og slett på hvilke abilities jeg skal bruke under grinding og dreping. Seals, dumping av seals, auras etc. Her er linken til til charen 67 pala Jeg takker for alle svar som kommer. Jeg vil bare hjelpe kompissen min å levle mens han er borte have a nice day! Lenke til kommentar
Zepticon Skrevet 16. august 2007 Del Skrevet 16. august 2007 Drit i +strength talent, gir deg på det meste rundt 5 mer i block value og er ikke i det hele tatt verdt det. Kjør 5/5 Improved Devotion Aura istedenfor. 9290641[/snapback] Så 5/5 improved Devot Aura er bedre enn precision, Stoicism, eller spell warding? Lenke til kommentar
Kombat-Kaare Skrevet 16. august 2007 Del Skrevet 16. august 2007 Drit i +strength talent, gir deg på det meste rundt 5 mer i block value og er ikke i det hele tatt verdt det. Kjør 5/5 Improved Devotion Aura istedenfor. 9290641[/snapback] Så 5/5 improved Devot Aura er bedre enn precision, Stoicism, eller spell warding? 9292023[/snapback] Enig i at imp. Devotion er tull, men det er precision også. Threaten kommer ikke primært fra våpnet, og og om man bommer litt i blant er det ikke noe stort problem, i motsetning til warriors og druider. Lenke til kommentar
Zepticon Skrevet 16. august 2007 Del Skrevet 16. august 2007 Drit i +strength talent, gir deg på det meste rundt 5 mer i block value og er ikke i det hele tatt verdt det. Kjør 5/5 Improved Devotion Aura istedenfor. 9290641[/snapback] Så 5/5 improved Devot Aura er bedre enn precision, Stoicism, eller spell warding? 9292023[/snapback] Enig i at imp. Devotion er tull, men det er precision også. Threaten kommer ikke primært fra våpnet, og og om man bommer litt i blant er det ikke noe stort problem, i motsetning til warriors og druider. 9292212[/snapback] Men hvor burde jeg dytte de siste 5 poenga in henne da? Lenke til kommentar
Kombat-Kaare Skrevet 16. august 2007 Del Skrevet 16. august 2007 Enig i at imp. Devotion er tull, men det er precision også. Threaten kommer ikke primært fra våpnet, og og om man bommer litt i blant er det ikke noe stort problem, i motsetning til warriors og druider. 9292212[/snapback] Men hvor burde jeg dytte de siste 5 poenga in henne da? 9292425[/snapback] http://www.wowhead.com/?talent=aZV0tIg0dggqzVbx 1 poeng til overs, bank det inn der det gjør nytte for seg. F.eks. Seal of Command dersom du trenger å gjøre litt sakde utenfor tankinga, eller Guardians Favor i tilfelle du ønsker noe bedre BoF/BoP. Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 16. august 2007 Del Skrevet 16. august 2007 Skal du sologrinde AoE er det en fordel med Precision. Ikke for physicalen sin skyld, men en miss kan gi for mye mangel på hp/mana, så det er imo verdt å ha det med. Hvertfall mens du levler. Lenke til kommentar
WhiteDragon Skrevet 16. august 2007 Del Skrevet 16. august 2007 (endret) Møtte en human paladin inne i Ironforge i dag, og plutselig fikk jeg masse gear av han. Bl.a chest, leggings og en ny mace med imba enchant. Hvorfor er ikke characteren min på The Armory? : < Endret 16. august 2007 av Tasselabb Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå