Gå til innhold

Diskuter din Paladin her!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Sikkert morro men bra? Nei.

9243788[/snapback]

Sprøyt!

Du har nok ingen ret pala, og hvis du har er det nok du som er problemet:p

Jeg topper dmg meterene nesten hele tida, ret pala sin dps er KRAFTIG undervurdert, kun 1ting er kjipt, får aggro før jeg løfter sverdet ^^

Men ret pala er faktisk ganske bra, selv om mange ser stygt på deg fordi de forventer su skal heale =/

Lenke til kommentar
Topper du dmg metrene hele tiden kan man begynne å undre hvilke folk du er i gruppe/guild med.

9243933[/snapback]

Skal ikke påstå de var de beste jeg har møtt nei, men legger du til en ench sham og feral druid i gruppa er det overaskende mye damaga en pala kan gjøre!

Lenke til kommentar
jeg kan se for meg en paladin komme høøøyt på dmg listen hvis han hadde en slags -threat skill men slik det er nå havner de fleste bra ret paladinsa på en 4-6 plass i 25 mans.

9243952[/snapback]

Ja, om paladins bare hadde hatt en aggroreduserende skill. 30% mindre threat hadde vært bra, og den kunne kommet som en slags.. hm, blessing? Kanskje noe vi får se i 2.2. :hmm:

Topper du dmg metrene hele tiden kan man begynne å undre hvilke folk du er i gruppe/guild med.

9243933[/snapback]

Warlocks med Night blade, kanskje? :p

Endret av psilocybe
Lenke til kommentar
Ja, om paladins bare hadde hatt en aggroreduserende skill. 30% mindre threat hadde vært bra, og den kunne kommet som en slags.. hm, blessing? Kanskje noe vi får se i 2.2.  :hmm:

Prøvde du å antyde at Blessing of salvation er vår -threat. Vi ligger fortsatt på status quo da alle i raidet har den. Det er ikke akkuratt som om bare paladins får den på seg.

Og den hjelper forøvrig ikke en dritt i bra gear. Har sett paladins som får 10k threat på seg ved 1 swing av våpen. Noe vi trenger er noe innebygd -threat som warriors/shamans har i talentsa sine. For slik det er nå er det helt latterlig.

Endret av Keylar
Lenke til kommentar
Ja, om paladins bare hadde hatt en aggroreduserende skill. 30% mindre threat hadde vært bra, og den kunne kommet som en slags.. hm, blessing? Kanskje noe vi får se i 2.2.  :hmm:

Prøvde du å antyde at Blessing of salvation er vår -threat. Vi ligger fortsatt på status quo da alle i raidet har den. Det er ikke akkuratt som om bare paladins får den på seg.

Og den hjelper forøvrig ikke en dritt i bra gear. Har sett paladins som får 10k threat på seg ved 1 swing av våpen. Noe vi trenger er noe innebygd -threat som warriors/shamans har i talentsa sine. For slik det er nå er det helt latterlig.

9244610[/snapback]

Får jeg legge til at med bos vil vi også nerfe vår egen dmg, siden BoM faktisk er en viktig del at min Dmg som ret..

Lenke til kommentar

9244610[/snapback]

Får jeg legge til at med bos vil vi også nerfe vår egen dmg, siden BoM faktisk er en viktig del at min Dmg som ret..

9245519[/snapback]

Vel det er ikke snakk om engang i 25 at man ikke har BoS på seg som ret paladin. Den må være konstant på for i hele tatt å ha en sjanse

Lenke til kommentar

9244610[/snapback]

Er dette et swing hvor WF, SoC og HoJ proccer, alt critter og man gjør 13k skade (jeg antar BoS er på plass)? Kan godt hende jeg undervurderer pala-dps her, men er det et utbredt problem?

Men, for all del, å hive inn en "Also reduces your threat with 5/10/15% while wielding a 2-hand weapon" i 2h-specialization-talentet hadde sikkert ikke skadet noen.

saimon: for seriøs dps er det aggro i forhold til tank som er et problem. Om du ikke trenger BoS, er det tøysedps du gjør.

Endret av psilocybe
Lenke til kommentar

9244610[/snapback]

Er dette et swing hvor WF, SoC og HoJ proccer, alt critter og man gjør 13k skade (jeg antar BoS er på plass)? Kan godt hende jeg undervurderer pala-dps her, men er det et utbredt problem?

Men, for all del, å hive inn en "Also reduces your threat with 5/10/15% while wielding a 2-hand weapon" i 2h-specialization-talentet hadde sikkert ikke skadet noen.

saimon: for seriøs dps er det aggro i forhold til tank som er et problem. Om du ikke trenger BoS, er det tøysedps du gjør.

9246463[/snapback]

Jeg trenger bos, og har det oftest og, men hjelper ikke mye :S

Jeg og en annen pala i guilden kjører masse runs sammen, så oftest har jeg begge

Lenke til kommentar
heisann :p

Jeg driver å bygge opp litt tanke gear på paladinen, og lurer på on dere har noen gode forslag på sko og skuldre? + andre forbedringe :) Se bilde for stats. Er holy specced atm på bilde, abre så dere vet det :)

9246985[/snapback]

Trenger ikke Paladins/Warriors 490 +def mot lv 73(?) bosser ja?

EDIT: Glemte selve quoten :hrm:

Endret av Lednar
Lenke til kommentar

Jeg driver å bygge opp litt tanke gear på paladinen, og lurer på on dere har noen gode forslag på sko og skuldre? + andre forbedringe :) Se bilde for stats. Er holy specced atm på bilde, abre så dere vet det :)

9246985[/snapback]

9247311[/snapback]

Jo, 490+ defense gir crit immunity

Lenke til kommentar

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor

9246985[/snapback]

9247311[/snapback]

9247341[/snapback]

Derfor trenger du mer defense siden du har 431 eller noe :p

Lenke til kommentar
Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor

9246985[/snapback]

9247311[/snapback]

9247341[/snapback]

Derfor trenger du mer defense siden du har 431 eller noe :p

9247369[/snapback]

+20 fra talent= 451 og 16 på helm-enchant=467. Så lurer jeg på om noen har anbefaling til sko og skuldre.

Lenke til kommentar

CoT-enchanten gir 16 def-rating, ikke def. Du trenger nok en del mer, men jeg antar du tok holy-utgavene fra en del questrewards i SMV/Netherstorm.

Bytt ut sverdet med Continuum blade + 40dmg-enchant. Bytt +12str-enchant med def/sta-enchant på bracers. Gjør SV for Devilshark cape og få +12agi. Righteous shoulders fra Laj eller Fanblade pauldrons fra Shirrak (heroic). Elementium band of the sentry fra Skyriss eller Protector's mark of redemption fra Dissension among the ranks i SMV (om du ikke har gjort den allerede). Har du 300 riding og er neutral med Netherwing, er det en quest i SMV som gir noen særdeles gode tankeboots, Ascendant's boots. Ellers har du Boots of righteous defense fra Anzu i Sethekk, en boss som blir summonet av en druid på epic flightform-questen.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...