samebob Skrevet 5. august 2007 Del Skrevet 5. august 2007 NAJS! Skal så jevli være prot raider jeg da. Vist guilden tillater det da:P Lenke til kommentar
albions Skrevet 5. august 2007 Del Skrevet 5. august 2007 (endret) Som shockadin, hvordan skal man angripe motstanderen i duell. Hvilke abilities og i vilken rekke følge skal de brukes? Tenker da på builden holy/retri Endret 5. august 2007 av albions Lenke til kommentar
tmg Skrevet 5. august 2007 Del Skrevet 5. august 2007 (endret) Skjønner ikke helt hvordan shockadin skal kunne drepe noen i det hele tatt jeg. Stun -> judge (2k dmg eller noe i den duren?) -> holy shock (2k der og?) og så hva? Ta helt av med 1hander og Seal of Righteousness, mens du holder consecration oppe og heal når du trenger det? Har ikke prøvd shockadin spec selv så jeg har overhodet ikke peiling. Endret 5. august 2007 av Tor-Gunnar Lenke til kommentar
Kombat-Kaare Skrevet 6. august 2007 Del Skrevet 6. august 2007 Noen nye prot saker: In a video interview following the class panels at Blizzcon, the following new Protection Paladin Tanking abilities were verbally confirmed... Q u o t e: Seal of Protection Instant Cast 300 Mana 4 Minute Cooldown Fills the Paladin with holy light for 18 seconds. All damage performed on the target while the seal is active increase the Paladin's hit points by 3%, stacking up to 10 times. This effect lasts for 40 seconds, being renewed with each new stack. Unleashing this seal's energy will judge an enemy, causing physical and magical damage dealt by the target to be reduced by 10% for 10 seconds. This Judgment's effect is renewed by all Holy damage dealt by the Paladin. Q u o t e: Blessing of Deflection Greatly increases the Block Value of the Paladin. Details of the specific numbers not fully settled on. No time frame given to my knoweldge, and additional internal testing is still in process according to all reports. These may not be in final form. Fra Blizzcon selvfølgelig. 9215510[/snapback] Det der høres VELDIG fake ut. 1. Seal of Protection øker totalt antall liv med 30% fullt stacka? Tror ikke det du. 2. Sealet er forøvrig ganske ubrukelig som main tank seal, siden det ikke gjør holy damage. (Aggro) 3. Blessing of Deflection. Hvis det gjør at Paladiner kommer til 102% avoidance lett som bare fy, så betyr det i praksis at vårt Holy Shield utklasser Warrior Shield Block. Kommer aldri til å skje. Lenke til kommentar
ArchEnemY Skrevet 6. august 2007 Del Skrevet 6. august 2007 Noen nye prot saker: In a video interview following the class panels at Blizzcon, the following new Protection Paladin Tanking abilities were verbally confirmed... Q u o t e: Seal of Protection Instant Cast 300 Mana 4 Minute Cooldown Fills the Paladin with holy light for 18 seconds. All damage performed on the target while the seal is active increase the Paladin's hit points by 3%, stacking up to 10 times. This effect lasts for 40 seconds, being renewed with each new stack. Unleashing this seal's energy will judge an enemy, causing physical and magical damage dealt by the target to be reduced by 10% for 10 seconds. This Judgment's effect is renewed by all Holy damage dealt by the Paladin. Q u o t e: Blessing of Deflection Greatly increases the Block Value of the Paladin. Details of the specific numbers not fully settled on. No time frame given to my knoweldge, and additional internal testing is still in process according to all reports. These may not be in final form. Fra Blizzcon selvfølgelig. 9215510[/snapback] Det der høres VELDIG fake ut. 1. Seal of Protection øker totalt antall liv med 30% fullt stacka? Tror ikke det du. 2. Sealet er forøvrig ganske ubrukelig som main tank seal, siden det ikke gjør holy damage. (Aggro) 3. Blessing of Deflection. Hvis det gjør at Paladiner kommer til 102% avoidance lett som bare fy, så betyr det i praksis at vårt Holy Shield utklasser Warrior Shield Block. Kommer aldri til å skje. 9216653[/snapback] Lese før du poster er dumt? Seal - 4 min cooldown.....som du ser på spell description, så er det en slags last stand, øker din maks health med 30% for 40sec + renewal så kansje et min eller rundt der. Kan være dette som er blizz sitt svar på hp gap mellom warriors og paladins + et "oh shit" tool, selv om det ikke blir instant effekt. Deessuten så er det fortsatt bare 18 sec duration på det, så er ikke mye aggro som går tapt. Også mye mer aktuelt å bruke dette etterhvert i en fight, så da har man vanligvis bygd seg opp et godt forsprang på aggro. Debuffen fra judgement er jeg mer skeptisk til, spent på å se mer om den. 10% dmg reduction er ganske mye. Blessing - Snakk om block value, ikke block rating. Så kommer ikke enklere til 102.4, man bare får mer nytte å av å ha høy block rating siden mengden man migrerer blir større. Akkurat det vi har ønsket oss. Siden vi er nødt til å stacke mye block rating for å bli uncrushable, så går det veldig ofte på bekostning av block value og stamina. Så likte denne veldig godt, blir gøy å se hvor mye det eventuelt blir. Og hvis det ikke blir en self cast blessing så kommer warriors også til å like denne. Begge disse 2 øker utility value for en prot paladin ganske mye samtidig som det er veldig bra for vår tanking. Lenke til kommentar
olemedkrutt Skrevet 8. august 2007 Del Skrevet 8. august 2007 (endret) http://www.wowhead.com/?talent=aVxhbgzheotEMdZx Dette er vel beste måten å sette opp raid speccet til en pala healer? OFFTOPIC: Talentet som gir økt BoM power, påvirker også greaterBoM ja? Endret 8. august 2007 av olemedkrutt Lenke til kommentar
PSV Skrevet 8. august 2007 Del Skrevet 8. august 2007 OFFTOPIC: Talentet som gir økt BoM power, påvirker også greaterBoM ja? 9235041[/snapback] Jepp. Jeg ville gått med no slikt, om du ønsker å være healbot: http://www.wowhead.com/?talent=sVxubgzhestxMth Lenke til kommentar
øl_i_tastaturet Skrevet 8. august 2007 Del Skrevet 8. august 2007 Man kan kaste Righteous Fury på tanken ikkesant? Lenke til kommentar
Keylar Skrevet 8. august 2007 Del Skrevet 8. august 2007 (endret) Nei, Righteous fury er self buff Endret 8. august 2007 av Keylar Lenke til kommentar
øl_i_tastaturet Skrevet 8. august 2007 Del Skrevet 8. august 2007 Hva i hulkeste skal da en holy pally med improved righteous fury Per Stian? Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 8. august 2007 Del Skrevet 8. august 2007 Det lurte jeg og på - men kan jo være det at man tar 6% mindre skade. Men øker den ikke samtidig aggroen man lager? Ellers er jeg enig i at speccen er bedre. Lenke til kommentar
øl_i_tastaturet Skrevet 8. august 2007 Del Skrevet 8. august 2007 Jeg hadde heller satt de 3 poengene i Anticipation eller Reduobt. Healers som aggroer er jo ikke bra. Lenke til kommentar
PSV Skrevet 8. august 2007 Del Skrevet 8. august 2007 Noen encounters er det greit at paladins får aggro før priests, druids og resten. Improved Righteous Fury gir jo også bedre tanke potensiale. Så har man jo også encounters som: Morogrim Tidewalker f.ex (Murlocs), High King Maulgar (Fel Hounds), Al'ar the Phoenix God (Adds), High Astromancer Solarian (Mange adds), Lady Vashj (Coilfang Elites, evt Striders), Hydross the Unstable (adds). You get the point. Også fint om man føler for å gjøre noen arenas, siden man jo tar 6% mindre skade. Lenke til kommentar
øl_i_tastaturet Skrevet 8. august 2007 Del Skrevet 8. august 2007 Noen encounters er det greit at paladins får aggro før priests, druids og resten. Improved Righteous Fury gir jo også bedre tanke potensiale. Så har man jo også encounters som: Morogrim Tidewalker f.ex (Murlocs), High King Maulgar (Fel Hounds), Al'ar the Phoenix God (Adds), High Astromancer Solarian (Mange adds), Lady Vashj (Coilfang Elites, evt Striders), Hydross the Unstable (adds). You get the point. Også fint om man føler for å gjøre noen arenas, siden man jo tar 6% mindre skade. 9237076[/snapback] Da tar jeg tilbake det jeg har sagt. -Men er som oftest sjeldent at en holy pally går i 5man med andre healers da. Lenke til kommentar
Phyx Skrevet 8. august 2007 Del Skrevet 8. august 2007 Men det instancer som Per-Stian nevner er raid instancer og jeg er helt enig med han at right furry er bra og bruke siden vi skal helst ta aggro för priests og druider + 6% dmg reduction. Bruker den altid og har aldrig på salvation. Har selv gått ned i prot treet og tatt imp. concentration aura også når en er i BG's og i caster grupper. Lenke til kommentar
samebob Skrevet 8. august 2007 Del Skrevet 8. august 2007 (endret) Imp righteous fury som med healing som specc ville jeg sett for meg er med pvp i tankene. Endret 8. august 2007 av samebob Lenke til kommentar
PSV Skrevet 8. august 2007 Del Skrevet 8. august 2007 Men det instancer som Per-Stian nevner er raid instancer og jeg er helt enig med han at right furry er bra og bruke siden vi skal helst ta aggro för priests og druider + 6% dmg reduction. Bruker den altid og har aldrig på salvation. Har selv gått ned i prot treet og tatt imp. concentration aura også når en er i BG's og i caster grupper. 9237687[/snapback] Gjelder forøvrig en del 5man bosser som har knockback også, som 2.bossen i Shadow Labs. Har selv vært med i heroic med en 47/14/0 paladin som tank, og det gikk faktisk veldig bra. Lenke til kommentar
Xetro Skrevet 9. august 2007 Del Skrevet 9. august 2007 Spilte human paladin i betaen og spiller det nå i retail. Mine erfaringer som paladin er at folk VIL ha meg i party Kanskje fordi jeg kan ressurecte, eller kanskje pga auraene mine. Foresten så oppdaget jeg nettopp lay on hands, og den er helt genial. Fatter ikke hvorfor jeg har unngått den tidligere. Noen andre gode auraer, blessings eller lignende jeg bør glede meg til da jeg blir over lvl21 ? Hva får man foresten av lvl20 paladinquesten hvor man skal beskytte hu dama i westfall? Klarer den såvidt ikke alene Dør på tredje gruppen med defias som kommer. 3689011[/snapback] I lvl 20 queste til pala får du en blå 2h mace som heter Verigans Fist. Lenke til kommentar
Xetro Skrevet 9. august 2007 Del Skrevet 9. august 2007 Som shockadin, hvordan skal man angripe motstanderen i duell. Hvilke abilities og i vilken rekke følge skal de brukes? Tenker da på builden holy/retri 9215734[/snapback] I en duel som retri er det fint å ta SoC og utløs med Judgement. Bruk så Seal of Command og fyr løs og bruk judgement i blant. Har du crusader strike så bruk dee gjerne, skader en del. Er det en druid eller en annen pala du duelerer mot, bruk repentance eller SoJ når de prøve å caste noe. Og seff når du får lite liv, bruk Divine Shield og heal deg til fult liv. Håper det hjelper GL Nitronium 70 pala Frostmane Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå