Gå til innhold

Diskuter din Paladin her!


Anbefalte innlegg

Warriors som har en anelse peiling på hva de driver med skifter stance, intercepter og Executer...

 

Hvis vi snakker om pvp så er intercept som regel på cooldown, enten fordi du måtte bruke den for å komme i melee range, eller fordi at den rett og slett er en 3sec stun :)

 

Snakker vi om pve derimot, så, tru.dat :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Er virkelig leit at Blizzard ikke hadde noe mer å tilby paladins.

Hadde med glede bytta bort shield mot en "mortal strike" lignende spell på slutten av Retribution tree't mitt. :cry:

5201230[/snapback]

erm... det er en Paladin du spiller og _ikke_ en warrior. Om du vil ha mortal strike så "create new character?" :D

 

Paladinin kommer nok til å bli mye bedre nå!

Lenke til kommentar
suppegjøkene hos blizzard.

5196617[/snapback]

 

der sa du det... 1.9 var mitt siste håp for paladin klassen, og når idiotene ikke engang gidder å prøve å forbedre oss så gir jeg opp. (de hadde det vel for travelt med å ordne andre ting i den store patchen)

5197423[/snapback]

 

Slutt å whine.

Det eneste du gjør er å whine over hvor "dårlig" Paladin er.

Jeg kjenner et par IRL som spiller Paladin, og de har aldri whinet om buff eller "ner shaman".

Jeg hører stadig om melee crit + seal crit comboer på mange tusen dmg.

Jeg møter også ofte pallys rundt omkring som gjør brutal dmg. Nå har dere i tillegg fått en Execute ability, Hammer of Wrath:

Hurls a hammer that strikes an enemy for 504 to 556 Holy damage. Only usable on enemies that have 20% or less health.

 

Det der er en Shaman Shock med 30 yard range. Jeg hører også at den saken der kan critte på 1300 + dmg.

En shaman shock på lvl 60 critter på 700-800 dmg.

 

Lær heller å spille klassen din som den skal spilles og slutt med whininga.

5200191[/snapback]

 

 

"Lær å spille klassen din" det er det mest oppbrukte og barnslige argumentet som noengang blir brukt. Jeg kan klassen min ut og inn, alle svakheter og styrker, og jeg vet og utnytte disse både i PvP og PvE. Det er heller ikke poenget.

Poenget er at: Jeg er ikke interessert i å bli nektet 2h våpen fordi warrior "trenger de mere", jeg er ikke interessert i å være healer fordi vi "ikke gjør noe skade".

Men HOVEDPOENGET er: at vi ble lovet buffs til 1.9, men fikk en ganske kraftig nerf.

 

At du attpåtil lyver i posten din om shamans tyder jo på hvor mye du kan klassen din. Spec i elemental combat treet og shockene dine critter lett for 1100+.

Hvor whiner jeg om nerf shaman forresten? Var det ikke paladin dette handlet om? Men jeg avfeire dine kommentarer som trivielle, dere shamans har jo aldri opplevd hvordan det er å spille en ødelagt klasse.

Lenke til kommentar

Enig med apollox. Shammys har aldri fått en skikkelig nerf, bare bug fixing osv. (ja, sorry off topic.) Eg føler med pally spillerene som gledet seg til en buff, men fikk en mer eller mindre nerf i denne pally patchen, i motsetnig til pallys fikk jo shammys en ny ability som dem ikke hadde, denne gangen stjelte di fra pallys sin "blessing of salvation". Ja, og også i denne patchen har dem ødelagt warrioren enda mer med å nerfe enragen som visst nok var for imba.

 

avogtil lurer eg på hva blizzard holder på med :no:

Lenke til kommentar
suppegjøkene hos blizzard.

5196617[/snapback]

 

der sa du det... 1.9 var mitt siste håp for paladin klassen, og når idiotene ikke engang gidder å prøve å forbedre oss så gir jeg opp. (de hadde det vel for travelt med å ordne andre ting i den store patchen)

5197423[/snapback]

 

Slutt å whine.

Det eneste du gjør er å whine over hvor "dårlig" Paladin er.

Jeg kjenner et par IRL som spiller Paladin, og de har aldri whinet om buff eller "ner shaman".

Jeg hører stadig om melee crit + seal crit comboer på mange tusen dmg.

Jeg møter også ofte pallys rundt omkring som gjør brutal dmg. Nå har dere i tillegg fått en Execute ability, Hammer of Wrath:

Hurls a hammer that strikes an enemy for 504 to 556 Holy damage. Only usable on enemies that have 20% or less health.

 

Det der er en Shaman Shock med 30 yard range. Jeg hører også at den saken der kan critte på 1300 + dmg.

En shaman shock på lvl 60 critter på 700-800 dmg.

 

Lær heller å spille klassen din som den skal spilles og slutt med whininga.

5200191[/snapback]

 

 

"Lær å spille klassen din" det er det mest oppbrukte og barnslige argumentet som noengang blir brukt. Jeg kan klassen min ut og inn, alle svakheter og styrker, og jeg vet og utnytte disse både i PvP og PvE. Det er heller ikke poenget.

Poenget er at: Jeg er ikke interessert i å bli nektet 2h våpen fordi warrior "trenger de mere", jeg er ikke interessert i å være healer fordi vi "ikke gjør noe skade".

Men HOVEDPOENGET er: at vi ble lovet buffs til 1.9, men fikk en ganske kraftig nerf.

 

At du attpåtil lyver i posten din om shamans tyder jo på hvor mye du kan klassen din. Spec i elemental combat treet og shockene dine critter lett for 1100+.

Hvor whiner jeg om nerf shaman forresten? Var det ikke paladin dette handlet om? Men jeg avfeire dine kommentarer som trivielle, dere shamans har jo aldri opplevd hvordan det er å spille en ødelagt klasse.

5201448[/snapback]

 

Når har jeg sagt at du whiner på shamans?

 

Ja, om man speccer i elemental treet vil shocksa critte på godt over 1000 dmg om man har en del +dmg utstyr.

Men når jeg snakker om klasser og spells på denne måten tar jeg ikke utgangspunkt at man har specced i noe spesielt talent tre.

Hammer of wrath critter på 1000dmg + uavhengig av hvordan man speccer.

Det er for drøyt at du skal kalle meg løgner når realiteten er at så og si alle "PvE orienterte" shamans ikke har noe annet valg enn å specce i restoration treet.

Jeg kan ikke si annet en "learn2play lolz" når du sier at du spiller en "ødelagt" klasse, siden de fleste andre jeg prater med, og leser om på forums for den saks skyld, sier at klassen er fin som den er.

 

Det er alltid noen som griner etter buffs når det gjelder alle klasser.

Lenke til kommentar
Warriors som har en anelse peiling på hva de driver med skifter stance, intercepter og Executer...

 

Hvis vi snakker om pvp så er intercept som regel på cooldown, enten fordi du måtte bruke den for å komme i melee range, eller fordi at den rett og slett er en 3sec stun :)

 

Snakker vi om pve derimot, så, tru.dat :)

5200961[/snapback]

 

I pvp, om intercept ikke er på cooldown av ett eller annet mirakel, har du 25 rage etter du bytter til zerker stance (om du har brukt 5 talent points på det). Intercept koster 10 rage, så da har du akkurat nok rage til å execute med mimum damage, 600 før reduction. Eller 300 mot en paladin. Ikke akkurat overpowered..

Lenke til kommentar
Jeg kan ikke si annet en "learn2play lolz" når du sier at du spiller en "ødelagt" klasse, siden de fleste andre jeg prater med, og leser om på forums for den saks skyld, sier at klassen er fin som den er.

5203904[/snapback]

 

Nja, sjekk:

http://forums-en.wow-europe.com/board.aspx?fn=wow-paladin-en

og se om folk virker så fornøyde. Selvfølgelig er det alltid noen som lar seg rævkjøre og synes paladin er perfekt akkurat nå, men da har de ikke akkurat satt seg så mye inn i paladins påtenkte vs nåværende rolle i PvP og PvE.

Lenke til kommentar
Jeg kan ikke si annet en "learn2play lolz" når du sier at du spiller en "ødelagt" klasse, siden de fleste andre jeg prater med, og leser om på forums for den saks skyld, sier at klassen er fin som den er.

Oi. La meg gjette, disse paladinene du snakker om er holy eller protection paladins? Det er det nødt til å være, for det er Retribution treet hos paladins som virkelig er fucka. Det er så dårlig at de like gjerne kunne fjerna det og puttet Blessing of Kings i Protection treet i stedet. I 1.9 blir det ikke akkurat no særlig bedre.

Retribution treet skal være et alternativ til de som vil gi mer skade enn en protection eller holy paladin. De som virkelig vil være en warrior med healing. Problemet er bare at vi gir like mye damage som alle andre paladins.

 

Stabil dps? Er det det de kaller det når de nerfer den?

 

Jaja. Da blir det 2x Ring of Spellpower og +30 Spellpower enchant på våpenet for å booste Seal of Command og Hammer of Wrath.

Ser for meg mange glade warlocks og mages etter 1.9 går live.

 

Og ja, paladins er ødelagt. Og på toppen av det hele så får vi bare bedritent utstyr.

Hvorfor får paladins 1H sverd med +mana every 5 sec. men ikke +healing når Blizzard mener vi skal drive å heale i pve? Ting henger faen ikke på grep. Tror ikke Blizzard vet hva de vil at paladins skal gjøre jeg.

Endret av Cappo
Lenke til kommentar

En kammerat av meg som spiller pala..satt å leste på wow forum mens vi spilt i wow i går. Han mente at mange folk mente at palaen ville bli en bedre tanker post 1.9. Kan jo være greit det da, så kan dem være tank-assist for oss warriors. Det har alltid plaget meg at palakameraten min ikke klarer å holde aggro når vi er i gruppe og meg og ham er de eneste platebrukerne. Mye bedre når to stykker kan ta støyten og beskytte cloth.

Lenke til kommentar
Det har alltid plaget meg at palakameraten min ikke klarer å holde aggro når vi er i gruppe og meg og ham er de eneste platebrukerne. Mye bedre når to stykker kan ta støyten og beskytte cloth.

5204550[/snapback]

En paladin kan tanke og holde aggro men trenger ca 5-10 sec på og bygge den opp. En Paladin trenger også ca dobbelt så mye healing som en warrior også. Paladinen er ca like på bra og tanke selv om den er protc eller retrib speket.

 

For dere som kan få denne linken til å virke så kan dere sjekke de nya paladin talentpointsen

Lenke til kommentar
En paladin kan tanke og holde aggro men trenger ca 5-10 sec på og bygge den opp. En Paladin trenger også ca dobbelt så mye healing som en warrior også

 

Ja riktig, så det beviser jo hvor dårlig en pala fungerer som tank. Men så er dem jo ikke ment som tankere heller da hehe. Men enhver forbedring på de begrensede tankmulighetene en pala har er jo bare positivt..spes for meg og kameraten min når vi spiller sammen i gruppe på to.

Lenke til kommentar

Må jo bare få si at kombinasjon warrior/pala i en to-manns gruppe er noe av den beste duoen i wow. Da slipper jeg som warrior å "passe på" palaen når vi grinder. Kombinasjonen warrior/priest er en del mer stress, da warrior må løpe som en kylling rundt etter mobs som vil på cloth *S*

Lenke til kommentar

Er fornøyd med de nye talentsa jeg, etter og ha testet de litt.

 

Starter med Seal of Crusader judge,deretter bruker du SoC. Når han begynner og få lite liv eller at du må heale deg judger du han med SoC(crittet 900dmg med judgen,uten å ha HolyAura eller Holypower).

 

Går du litt ned på protection treet, får du også mindre stun tid(15sek)+Rank8 settet(PVP)10sek.

 

Det betyr at du kan stunne hvert 35sek og critte med 800-1000dmg+ at du kan critte med vanlig crit slag eller SoC slag når du slår på han.

Endret av Nikkor
Lenke til kommentar
En paladin kan tanke og holde aggro men trenger ca 5-10 sec på og bygge den opp. En Paladin trenger også ca dobbelt så mye healing som en warrior også. Paladinen er ca like på bra og tanke selv om den er protc eller retrib speket.

 

For dere som kan få denne linken til å virke så kan dere sjekke de nya paladin talentpointsen

Ikke drit deg ut nå. En paladin med det råeste non-set item tanketgearet du kan skaffe har MER armor enn en warrior og like mye defense og hp som en warrior med samme utstyret. Så hvordan du kan si at en paladin krever dobbelt så mye healing skjønner jeg ikke.

 

Men ja, paladins eier ikke aggroholding overhodet. Hadde heller tatt damage abilities fremfor tanke abilities any day.

Lenke til kommentar
Det betyr at du kan stunne hvert 35sek og critte med 800-1000dmg+ at du kan critte med vanlig crit slag eller SoC slag når du slår på han.

har du noen deler av pvp-settet i tillegg kan du stunne hvert 25 sekund :dribble:

edit: nei. det kan du ikke. du har tydeligvis regnet med pvp-set-bonusen..

 

edit:

Seal of Command - The proc will occur more often, but will only do 70% of weapon-swing damage.

er det dette alle kaller en nerf? de har jo gjort den mer stabil. jeg tviler på at SoC vi gi mindre dps..

Endret av N*
Lenke til kommentar
Om damage bare er 70% mens 100 før, og den feks proccer dobbelt så ofte - så ER dette en buff. Om den proccer 50% oftere, så er det også en buff. Om den proccer under 50% oftere, så er det en nerf.

 

Med mindre min hoderegning er helt på tur..

5206956[/snapback]

 

Dommen fra testserverne er iallefall klar: Procraten er ikke merkbart høyere, men dmg er MYE lavere. Tror procraten ble økt fra 6 pr minutt, til 7.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...