Gå til innhold

Diskuter din Paladin her!

Anbefalte innlegg

hvor mye tps ligger du på?

paladin i guilden som tanka i mana-tombs heroic, og det virka jævelig random hvor mye threat han bygde, noen ganger var det umulig å dra agro, noen ganger skulle det nesten ingenting til. Det er snakk om å falle fra 900tps til 300 på 2 forskjellige mobs\bosser(\bosstrys, for vi wipa jo når han lå på 300tps).

9179554[/snapback]

Bomma nok på judgments/avengers shield, ellers så fikk han ikke inn en eneste blokk.

Sånn ellers er threaten vår veldig stabil.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

120 dmg + 40 enchant pleier å være nok for de fleste. Er såpass mye undeads så får litt ekstra aggro der. Blir litt mer knipent i 25 mans med bare 160ish da, siden du ikke får den lille extra fra exorcism. Bruker rundt 300 i SSC, har ikke no problem med aggro da. Men har jo også en haug med blessings da. Adepts elixir & wizard oil er din venn btw :)

10% extra dmg fra main seals er fint med justicar 2 piece bonusen, dessuten er t4 shoulder en av de letteste og beste shoulders du kan få som en tankadin. t5 er nesten ikke verdt det.

Hadde også tatt salvation over kings på dps, ikke verdt å risikere det, drar en mage aggro så er han stort sett død uansett, bedre redusere sjansen for det en at han kan pushe ut en ekstra fireball.

Lenke til kommentar
Er det mulig å lage ein retribution palladin med bra dps.

Hvilket gear trenger man til dette. Er det noen som kan komme med noen forslag til hvilke stats som er de viktigste.

Er blitt lei av å heale, så nå vill eg prøve meg som dps  :tease:

9199634[/snapback]

Alt som øker attack poewr og crit.

Til pve trenger du ikke så mye stamina, og kan fokusere på de to statsene.

Rundt 1500 AP og 20-25% crit er veldig bra, da kan du gjøre rimelig fet dps i instancer.

Er du blood elf burde du i tillegg gå for Seal of Blood.

For den virkelig store skaden, sett på en sterk twohander, fyr opp Seal of Blood, Avenging Wrath, og Abacus of Violent odds.

Noen crits der og du kan raskt gjøre titusenvis av skade i løpet av få sekunder. :)

Lenke til kommentar
Er seal of blood bedre en seal of crusader altså?

Litt spelldamage er bra for crusader strike også.

9201692[/snapback]

Japp.

Ørlite mer skade.

Forutsigbar skade.

Skader deg selv, noe som i lengden føler til at noen må heale deg litt, og du får mer mana tilbake, og mana er et problem som ret.

Proccer hvert slag, kan critte, og gir deg 3x Vengeance med en gang.

Lenke til kommentar
Er det mulig å lage ein retribution palladin med bra dps.

Hvilket gear trenger man til dette. Er det noen som kan komme med noen forslag til hvilke stats som er de viktigste.

Er blitt lei av å heale, så nå vill eg prøve meg som dps  :tease:

9199634[/snapback]

Alt som øker attack poewr og crit.

Til pve trenger du ikke så mye stamina, og kan fokusere på de to statsene.

Rundt 1500 AP og 20-25% crit er veldig bra, da kan du gjøre rimelig fet dps i instancer.

Er du blood elf burde du i tillegg gå for Seal of Blood.

For den virkelig store skaden, sett på en sterk twohander, fyr opp Seal of Blood, Avenging Wrath, og Abacus of Violent odds.

Noen crits der og du kan raskt gjøre titusenvis av skade i løpet av få sekunder. :)

9201319[/snapback]

Hva med shockadin, fungerer det noe bra.

Lenke til kommentar

Shockadin er mest for grinding og pvp siden den builden bygger mest på en holy build som de fleste paladins har for og väre healers. Men til pve dmg duger den ikke. Men for en holy paladin så er det å få tak i items med +spell dmg om du vil grinde, om du ikek har brukt noen poeng i retrib treet da og fått deg SoC.

Lenke til kommentar
Shockadin er mest for grinding og pvp siden den builden bygger mest på en holy build som de fleste paladins har for og väre healers. Men til pve dmg duger den ikke. Men for en holy paladin så er det å få tak i items med +spell dmg om du vil grinde, om du ikek har brukt noen poeng i retrib treet da og fått deg SoC.

9203561[/snapback]

Å heale, i instancer kan eg gjøre. Men eg vill også kunne farme å spille litt pvp. Er shockadin noe å anbefale da ?

Lenke til kommentar

Vist det er mans du vil gjøre ville jeg anbefalt en 0/41/20 build heller.

Som Prot farmer du ganske lett 10 melee mobs i slengen.

Som prot kan du banke liv driten ut av litt av vert i pvp.

Som prot er du veldig velkommen til 5 mans. Pga fleste warriors er ikke prot ( De som er prot er vanligvis ferdige med 5 mans uansett )

Druids er enten resto, Balance eller Feral så det er ikke mange druids som tanker.

Dessuten liker jeg protection. Jeg har alltid sett på paladins som en defansiv klasse som skal ikke skal nuke noen med en 2k judgement crit men heller overleve til fienden din ikke har mer triks oppi ermet å bruke.

Skulle ønske jeg kunne gå prot, syn det suger balle i arena.

Lenke til kommentar
Hey, du som er rondur eller noe er det ikke?

Jeg testa prot paladin i arena, og det sugde masse balle.

Er strengt talt helt latterlig hvor ubruklig man er der som prot.

9205590[/snapback]

jeg?

Retrubution er ikke nå bra i arena heller.

Var en fyr som sjekket på en geekyboys.

Han fant ut at 3 av topp 100 arena spillende paladins var retrubution.

2 av dem hadde ekstremt dårlig gear å hadde flere tap en vinn i statistiken.

den siste ret paladinen hadde ganske bra gear, men hadde enda fler tap en vinn i statistikken en de andre 2 med dårlig gear.

Altså ingen av Ret paladinene hadde trukket opp arena teamene.

Mens han fant ut at de andre hybrid klassene(Druid, priest og shaman) hadde forskjellige speccs i top 5.

Druid - hadde både feral, Resto og balance top 5.

Shaman - ca 50% / 50% mellom Resto og Elemental.

Priest - Flest holy, men en shadow også blant top 5.

Sir litt om hvor dårlig de har gjort det for paladiner.

Vi har en dugelig specc i arena, og samme specc for End game pve.

Paladiner(Horde) kan heller ikke tanke pga. bosser som fearer veldig mye.(Heldig vis har blizzard sagt at de skal skaffe fearward til horde)

Og mens jeg blar ut her:P

Vil gjerne at Blizzard skal gi oss et litt bredere utvalg av healingspells.

Teknisk sett så er paladins letteste healing klassen å kontrolere i pvp.

vi har 2 casting time heals og en sugen Instant heal. 1 av disse healene er veldig mana effektiv ( Flash of Light) og det klager vær eneste priest jeg kjenner på.

Mens en paladin med 1500+ healing. trenger VELDIG mye mer mp/5sec en f.eks priest for at holy light skal være like bra som greater heal som stor heal.

Jeg vil ha noe som f.eks Holyground talent elns, der Concecration også healer "friends" som går på den.

Og kanskje en HoT.

Feigt er det :nei:

Endret av samebob
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...