DeadbeaT Skrevet 15. juli 2007 Del Skrevet 15. juli 2007 lvl var han da Keylar ? 9075640[/snapback] 70 paladin. Det er meg i midten hehe Gode tider med gutta i guildet. 9075663[/snapback] ikke at dette har noe med noe som helst å gjøre men: jeg har ltit problemer med den friendlye bloodelfen til venstre på bildet (grønn tekst = pvp enabled, men friendly siden den ikke er rød), ved siden av en human (?) og to draenei inne i det jeg antar er champion's hall? betyr ingenting, jeg bare får ikke sove i natt om jeg ikke får det forklart Oo Lenke til kommentar
Rullebabb Skrevet 16. juli 2007 Del Skrevet 16. juli 2007 Hei, er veldig ny til paladinverden. lurte egentlig på va skal jeg bruke mine talentpoints på? Takk om dere svarer:) Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 16. juli 2007 Del Skrevet 16. juli 2007 34 og protectionspecc i dag. Lenke til kommentar
Phyx Skrevet 16. juli 2007 Del Skrevet 16. juli 2007 Hei, er veldig ny til paladinverden.lurte egentlig på va skal jeg bruke mine talentpoints på? Takk om dere svarer:) 9082302[/snapback] Begynn i retribution treet og gå ned så du får Seal of Command, etter det så kan du sette noen poeng i holy så du får mer mana og så du ikke blir avbrutt i healing. Etter det så kan du fortsette i retribution treet. Lenke til kommentar
Kombat-Kaare Skrevet 16. juli 2007 Del Skrevet 16. juli 2007 Hei, er veldig ny til paladinverden.lurte egentlig på va skal jeg bruke mine talentpoints på? Takk om dere svarer:) 9082302[/snapback] Begynn i retribution treet og gå ned så du får Seal of Command, etter det så kan du sette noen poeng i holy så du får mer mana og så du ikke blir avbrutt i healing. Etter det så kan du fortsette i retribution treet. 9082359[/snapback] Har aldri fatta poenget med det egentlig. Det er selvsagt om å gjøre å komme seg høyest opp i retribution fortest mulig, ikke kaste bort 10 levler på uavbrutt healing. Da jeg levla (og fortsatt levler på en alt) så klarer jeg meg veldig fint ved å heale etter kampen, må jeg til nød heale midt i en kamp klarer jeg det med en stun, eller til nød divine shield. Lenke til kommentar
Phyx Skrevet 16. juli 2007 Del Skrevet 16. juli 2007 Vell til bare solo leveling så trengs det kanske ikek men ofte så spiller en sammen med andre også og mange ganger da så trengs det og heale eller off heale. I instancene så kan det være greit og holde seg selv gåendes om du har noen som hammrer løs på deg. Uten de poengene der så blir det fort en wipe i steden. Men som sagt, til ren solo leveling så trengs det ikke. Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 16. juli 2007 Del Skrevet 16. juli 2007 Er det noe poeng i Divine Protection etter du har fått Divine Shield? Lenke til kommentar
Kombat-Kaare Skrevet 16. juli 2007 Del Skrevet 16. juli 2007 Er det noe poeng i Divine Protection etter du har fått Divine Shield? 9083946[/snapback] Nei, de deler samme cooldown attpåtil, så styr unna. Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 16. juli 2007 Del Skrevet 16. juli 2007 Da fjerner jeg den. :> Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 20. juli 2007 Del Skrevet 20. juli 2007 Bumpe litt. Dinget nettopp 38, speccen min ser nå sånn ut. Bør jeg satse på %armour, eller er det andre steder det er lurt å plassere poeng? Protection, selvfølgelig. Lenke til kommentar
PSV Skrevet 20. juli 2007 Del Skrevet 20. juli 2007 Kjør Sacred Duty, så Toughness, deretter Holy Shield, så Improved Holy Shield, etter det maxer du One-Handed Weapon Specialization, og så Avenger's Shield, før du hopper over i Retribution-treet. Lenke til kommentar
PSV Skrevet 23. juli 2007 Del Skrevet 23. juli 2007 http://forums.wow-europe.com/thread.html?t...304240648&sid=1 Eid? *HOST* Lenke til kommentar
Zepticon Skrevet 23. juli 2007 Del Skrevet 23. juli 2007 Niceone... Men som han ene sier på forumet så hadde den seiern lite med specc å gjøre og heller med BEW racial silencen. Han hadde ikke vunnet den kampen om han hadde vært Human, Draenei eller Dwarf pga ingen av dem kan silence heals. Lenke til kommentar
King123 Skrevet 23. juli 2007 Del Skrevet 23. juli 2007 hvordan summoner du folk når du er paladin? alltså resser folk? Lenke til kommentar
King123 Skrevet 23. juli 2007 Del Skrevet 23. juli 2007 å hvor får du tak i den? å hvordan bruker man den ? Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 23. juli 2007 Del Skrevet 23. juli 2007 Du trykker på ikonet. Level 12/14 (?) quest. Lenke til kommentar
Halvt horn ost skinka piffi varmt Skrevet 23. juli 2007 Del Skrevet 23. juli 2007 å hvor får du tak i den? å hvordan bruker man den ? 9129956[/snapback] Dette questet (tror jeg) i level 12. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå