Gå til innhold

Diskuter din Paladin her!


Anbefalte innlegg

lvl var han da Keylar ?  :innocent:

9075640[/snapback]

70 paladin. Det er meg i midten hehe :) Gode tider med gutta i guildet.

delete2fk8.th.jpg

9075663[/snapback]

 

ikke at dette har noe med noe som helst å gjøre men: jeg har ltit problemer med den friendlye bloodelfen til venstre på bildet (grønn tekst = pvp enabled, men friendly siden den ikke er rød), ved siden av en human (?) og to draenei inne i det jeg antar er champion's hall? betyr ingenting, jeg bare får ikke sove i natt om jeg ikke får det forklart Oo

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hei, er veldig ny til paladinverden.

lurte egentlig på va skal jeg bruke mine talentpoints på?:)

 

Takk om dere svarer:)

9082302[/snapback]

Begynn i retribution treet og gå ned så du får Seal of Command, etter det så kan du sette noen poeng i holy så du får mer mana og så du ikke blir avbrutt i healing. Etter det så kan du fortsette i retribution treet.
Lenke til kommentar
Hei, er veldig ny til paladinverden.

lurte egentlig på va skal jeg bruke mine talentpoints på?:)

 

Takk om dere svarer:)

9082302[/snapback]

Begynn i retribution treet og gå ned så du får Seal of Command, etter det så kan du sette noen poeng i holy så du får mer mana og så du ikke blir avbrutt i healing. Etter det så kan du fortsette i retribution treet.

9082359[/snapback]

 

Har aldri fatta poenget med det egentlig.

Det er selvsagt om å gjøre å komme seg høyest opp i retribution fortest mulig, ikke kaste bort 10 levler på uavbrutt healing.

Da jeg levla (og fortsatt levler på en alt) så klarer jeg meg veldig fint ved å heale etter kampen, må jeg til nød heale midt i en kamp klarer jeg det med en stun, eller til nød divine shield.

Lenke til kommentar

Vell til bare solo leveling så trengs det kanske ikek men ofte så spiller en sammen med andre også og mange ganger da så trengs det og heale eller off heale. I instancene så kan det være greit og holde seg selv gåendes om du har noen som hammrer løs på deg. Uten de poengene der så blir det fort en wipe i steden. Men som sagt, til ren solo leveling så trengs det ikke.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...