Gå til innhold

Diskuter din Paladin her!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ser dette. jaja, god endring. (med forbehold om at det er riktige patchnotes...)

Ser at de endrer Blessing of sacrifice til 1 minute cooldown. Dette ene og alene for å få bukt med den hjelpen blessing of sacrifice er under enkelte bossfights?

Endret av Alastor
Lenke til kommentar

Hm, jeg vurderer å starte WoW igjen og spille videre på paladinen min(level 67), men hvordan er det å spille paladin fortida? Jeg slutta rundt vinterferien fordi jeg ble lei av at det gikk så satans tregt å drepe 30 jungeldyr rundt forskjellige steder.

Lenke til kommentar

Jeg ble så dritt lei nerfs at idag deleta jeg paladin min med 150 dager played og en hel haug med diverse item sets. Orker rett å slett ikke vente lenger på dritt som aldri skjer. Jaja får ta meg en tur over til "har lagt wow for hat" tråden vel.

Lenke til kommentar
Ser dette. jaja, god endring. (med forbehold om at det er riktige patchnotes...)

Ser at de endrer Blessing of sacrifice til 1 minute cooldown. Dette ene og alene for å få bukt med den hjelpen blessing of sacrifice er under enkelte bossfights?

9072992[/snapback]

Hvilken server spiller du på? Haomarush, alliance?

Lenke til kommentar
Jeg ble så dritt lei nerfs at idag deleta jeg paladin min med 150 dager played og en hel haug med diverse item sets. Orker rett å slett ikke vente lenger på dritt som aldri skjer. Jaja får ta meg en tur over til "har lagt wow for hat" tråden vel.

9073148[/snapback]

Jeg må le.

Syns d er utrolig at folk tror det er verdens undergang og overdramatiserer alle forandringer på klassen sin. Du er jo bare et klasse eksempel dette.

Jeg syns denne patchen var enda et skritt i retning av å gjøre wow om til et mer balansert pvp basert spill.

Lenke til kommentar

Jeg formulerte meg kanskje ikke så bra, grunnen jeg sletta paladin min har såklart noe med patch notes og det å ikke se lyset i tunnelen, men også endel om at jeg begynner på skolen til høsten og bør fokusere på det. Men ja, siste patchen var toppen av kaka for min del.

Lenke til kommentar

9073148[/snapback]

Jeg føler med deg. Eneste høy-level charen du hadde?

Lenke til kommentar

Jeg skjønner hvordan du føler... Personlig kommer jeg ikke til å delete paladin, men jeg har merka meg hvordan jeg kan gå i ukesvis uten å logge på paladin nå... Før måtte jeg innom en gang om dagen, selv om jeg ikke ville spille klassen.

Akkurat nå så er jeg <3 i mage klassen, og levler for harde livet.

Lenke til kommentar

9073148[/snapback]

Jeg føler med deg. Eneste høy-level charen du hadde?

9073761[/snapback]

Ja, har alltid spilt paladin. Var aldri interessert i noe annet men bare orker ikke mer.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...